yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 11 月 17 日  星期三   清涼


2010-11-17 分類: 日常生活

中文

佢又叫錯我名-v-

之後練朗誦冇啦啦要火警演習-口-

d老師狂叫我地跑,其實佢地行得仲慢啦-3-

英文

又做listening,勁複雜囉-w-

痴線,講有個人搭地鐵-___-

之後個外籍老師又泥教我地

講左勁耐動物,冇啦啦叫我出去報告囉~0~

我講我自己中意狗,因為佢好得意,佢白色既,好中意同人玩=D

諗唔到講咩,呵呵=]咁就返得位..

佢竟然話我大聲-口-得2個人拍手,仲要係我fd泥==

數學

今堂好乖,有聽呀sir講野

勁無聊,超悶-3-

lunch

又係我食得最慢- -

電腦

呀sir講明要做曬word先上得網-3-

好啦,我就做完先上\口/

週會

我地要上台朗誦,勁緊張囉~.~

最後竟然有獎攞@@ 

發表時間:2010-11-17 09:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2010-11-19 05:51 PM 發表:
c0mm3nt
d老師仲興奮過我地-0-
鍾意狗又要驚-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-11-18 10:10 PM 發表:
哇...0口0
慢慢回啦!!XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵=)e+你比左2個cm我xd
Posted at 2010-11-19 09:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-11-18 10:09 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹(K)係我話7000個日有留言先有2粒JA,發你個春秋大夢啦!!!XD我都唔中意人地叫錯我個名囉,-_-冇禮貌!哈哈~好好笑呀,洗唔洗要跑咁逼真呀?XD哇...冇準備就要我講我一定唔得囉-V-咁都叫大聲?-口-睇泥佢...-_-通常我講完都有人拍手的說 唔係FA?扮野啦你,你同我都係驚DOG架!!-.-係?@V@咁你明唔明呀?有咩獎拎呀?0口0個老師仲話對你地好失望?!XD依家呢?XDDBY粒粒 13行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:又係咁-v-
洗唔洗咁架意時間既問題,我都有回姐-3-
唉..成日都係咁架啦/___\
咪係 演習姐@@
1分鐘姐,好簡單!3!
呵呵=)佢聽到就話大聲架啦xd
好失望囉,冇人拍手=(
哈哈 是但啦xd
都明既^__^v
好似係最住合作獎x]
之前又話唔識我地,e+有獎就識返我地--
Posted at 2010-11-19 09:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-11-17 09:57 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-19 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-11-17 09:57 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-19 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-11-17 09:57 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-19 09:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]