| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010-11-24 |
分類: 日常生活 |
我覺得今日好似凍左-v-
中文
做聆聽,錯左好多囉-3-
默書,唔記得帶溫習紙,不過都識既-w-
小息
要去電腦室影印家政個powerpoint囉@@
家政
唉..又唔記得拎個家課日記上去比個老師簽t^t
又要落去課室攞,麻鬼煩.v.
默書,我明明溫左10個詞語嘛
佢只係默5個囉\口/
如果佢順序泥默呀我就唔會唔記得個個詞語係咩啦t3t
算啦~今堂教衣車
好複雜囉,我唔識呀,都唔知點考試@@
之後佢冇啦啦同我講枱上面果d塗改液幫佢擦曬佢囉
都唔關我事,都唔係我寫.\口/.
數學
今堂可以調位呢,好快過左=D
lunch
去左欣欣屋企食=]
歷史
今堂老師冇返囉,做工作紙-___-
音樂
6個人1組考試,我好似好衰囉,1時又話唱個首,1時又話唱個首...
最後攞左34/50x]
小息
又比人推泥推去t^t
英文
作文,要作我喜愛的親戚囉
作左粒粒,諗左好耐先作到147字/___\
放學
都唔明點解明明上次岩曬又要默多次
|
| 發表時間:2010-11-24 08:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
tyt528 於 2010-11-24 09:43 PM 發表:
TALL,THIN,HELPFUL,CLEVER...XD
|
網主回覆
.......
寫左你helpful囉-v- Posted at 2010-11-26 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-11-24 09:41 PM 發表:
我大把野寫呀.\_/.
|
網主回覆
呵呵X]好少野寫XD Posted at 2010-11-26 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-11-24 09:41 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹=) 睇到最近訪客到佈滿左我既ICON 0口0 我覺得今日係清涼的說...-V- 睇泥你聆聽真係唔掂咁BO@0@ 我中文默書睇下就得架啦...1分鐘啦~ 家政都要做呢D野既?你學校影野洗唔洗錢架? 你做既野好似做班長咁呀,其實真正既班長死左去邊?-0- 哈哈~D老師就係咁架啦,永遠都唔會默哂係到玩人-_- 我都唔係好識SET亡車架,叫人就得架啦 下...0口0你地要考架?我地睇D作品架JA-V- 哇...咁都得既?-0-D老師好衰呀,濫用職權.\_/. 咁有個人一組既?你令我諗起F.1仔D回憶=P 下......................睇左之後真係O哂囉!!0口0 竟然係我?T^T太感動啦,錫哂你!!(K) 你點作呀?講俾我知呢...@V@HAPPY ING^_^V BY粒粒 16行
|
網主回覆
THX(:
少人泥嘛-V-
好凍哇><
嗯嗯._.小學都唔係咁架0w0
唉..知你勁啦-3-
要架,麻鬼煩.v.唔洗呀,帶紙就得x]
嗯嗯._.佢上DT嘛,我又係佢個FD-__-
最中意玩野@@咪係,我地呢D學生溫左好耐架\口/
唉..我完全唔得T^T梗係唔得啦,要考試架@@
要呀,睇咩作品-口-?咁簡單-0-
咪係 佢自己廢是擦姐.V.
你講到自己好老囉XD
個下唔洗咁長--
其實係冇人寫X]你好誇張囉==
成篇-口-派返講比你聽啦... Posted at 2010-11-26 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
111 c0mm3nt 衣車好簡單(y) 哈哈..粒粒有冇好寫?xd
|
網主回覆
THX(:
勁複雜-3-
就係冇野寫-__- Posted at 2010-11-26 06:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|