yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 11 月 26 日  星期五   寒冷


2010-11-26 分類: 日常生活

中文

講考試範圍,我覺得老師對我地好有期望囉~0~

唔知點解科科既老師都會講"唔合格我地下年S.1再見啦"

係咪真架?1科唔合格都要留級-0-

之前又泥火警演習,個老師超誇張-口-

"同學快d跑呀" 唉...好恐怖呢=D

英文

痴線 超眼訓呀-v-

琴日我溫數學11點幾先訓

我家姐好唔耐煩咁教我-3-

佢狂幫我地溫說話囉-__-

數學

教面積 超複雜-口-

狂問人點計終於識lu--

lunch

返屋企食x]

通識

本來係電腦堂架冇啦啦轉左通識-w-

今堂又要小組討論,D男仔好衰格囉.V.

老師話上次報告左果D今次唔洗報告嘛

但係D男仔全部都話"我上次講左啦"

其實佢地上次都冇講\口/

冇啦啦佢地講下講下又唔洗我講:>

抄筆記老師姐住曬完全睇唔囉==

又要人寫得快,自己又姐住曬-3-

週會

又唱果首歌!3!

有個老師唱快左,佢好魚呀XD

遲左成30分鐘先放囉-口-

發表時間:2010-11-26 09:26 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2010-11-27 07:24 PM 發表:
c0mm3nt
中一會留級架咩?xd
我未見過人咁簡單既數都唔識-,-
唔鍾意上通識.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
會架@@
唉..有d你都唔識計啦!_!
me2
Posted at 2010-11-28 01:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IrisTingLam 於 2010-11-27 10:42 AM 發表:
cM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-28 01:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-11-26 10:15 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹=]
你地個班叻d佢咪對你地有期待囉=]
係呀,我地英文/中文唔合格要留班,
我地好易就留架啦,你小心d呀...-v-
佢地洗唔洗咁緊張呀?博出職呀XD
佢地應該參加TVB演藝訓練班呀...XD
你家姐緊係唔耐煩教你啦,,下次搵我啦!
咩叫幫你地溫說話?說話都要溫?@0@
面積so easy,我最中意計呢d架啦...^_^v
呵呵...仲唔俾我捉到你!!xdddd男"他";D
哇~佢地咁衰呀,我一定會踼爆佢地囉.\_/.
我地都要抄架,通識其實唔洗多溫的說-V-
哈哈~佢好糗呀,學咩人唱呀?!!>U<
BY粒粒 15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX(:
唔需要咁大既期望._.
下-口-死啦,我好驚~0~
嗯嗯._.話曬都第1次希望佢唔好出咁難~.~
咪係,超誇張@@
哈哈XD可能TVB都會收佢地
好呀!_!
姐係speaking,要架
我覺得好難囉-__-
係喎@@下次係你blog都要捉你xd
d男仔係咁架啦-v-
哦..係咩?
咪係 好心佢就唔好上台啦-3-
Posted at 2010-11-28 01:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]