| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 忙~0~ |
分類: 日常生活 |
收功課果時原來我冇帶通識作業囉.v.
但係我明明有做架,仲要個份功課做左1個鐘-v-
歷史
教得超快-口-
之後講考試範圍,今次我有信心合格呀\口/
中文
老師今日心情唔好~0~
第2堂有老師泥睇堂!_!
講作文技巧,唉..又要作文@@
其實我唔中意作文囉/__\
小息
is老師早泥左我地課室=D
我話佢係咪剪左頭髮,之後玩佢d頭髮x]
比中文老師話我地v__v
is
重默;>
之後做考試前既test
我冇溫到囉,有d唔識-__-
lunch
要返去屋企攞通識書囉-v-
點知呀媽唔係屋企,我又唔記得帶鎖匙=(
英文
做listening test=]
超眼訓~.~有d唔明佢講咩-3-
做功課
今日好多功課做呀@@
放學
補通識補到5:00幾-口-
我仲要學琴架(!)
放學返到屋企汁琴書去miss學企學琴- -
其實我好翅囉-w-超想訓教
返到屋企做功課~0~
我只係作文都用左1個鐘/___\
仲要溫書呢v___v
死啦=.=我今日係分班課室留左本英文書呀/__\
點算好呀??我驚比老師收左呀=(
|
| 發表時間:2010-11-29 10:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 你成日都唔交功課架啦.. 我係交齊功課的小寶寶^^ 你d歷史咁簡單一定合格啦.v. 我都唔鍾意作文.. 點解你成日都唔帶野-,-
|
網主回覆
thx(:
唔係囉.v.
你d功課都係抄人姐-__-
唔算簡單架啦x]
唔記得汁嘛.. Posted at 2010-12-03 08:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-11-30 08:29 PM 發表:
t^t
|
網主回覆
搞錯呀(!) Posted at 2010-12-01 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-11-30 08:29 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)哈哈~咩你咁大頭蝦架?!-v-我次次做都做好耐架囉-_
|
網主回覆
......-v- Posted at 2010-12-01 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-11-30 08:29 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)哈哈~咩你咁大頭蝦架?!-v-我次次做都做好耐架囉-_
|
網主回覆
......-v- Posted at 2010-12-01 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-12-01 05:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-12-01 05:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-12-01 05:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|