| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010-12-02 |
分類: 日常生活 |
今日著件冬季整左勁耐,差d遲到啦@@
中文
老師冇返呀xd同前面條友玩x]
我狂"me"XXX,原來感覺超爽呀><
家政
默書,冇溫t^t
琴日溫歷史都溫左成個鐘啦,仲邊有時間呀.v.
之後考衣車,我做錯步驟- -
小息
欣欣同我講佢地DT有個呀SIR見到XXX隻手魚左
問佢咩事,佢話佢自己趺倒,其實係我"ME"佢架T3T
數學
我比佢"ME"返我,唔想自己內疚呀-V-
之後要做100題數-口-呀SIR佢出左幾耐架-3-?
lunch
食kfc,超好味x]
歷史
d男仔爭住出去默書,早知我琴晚唔溫書啦\口/
d人勁激動囉= =
音樂
我覺得只因愛幾好聽._.
英文
唔記得帶英文書呀@@
對listening,估唔到自己合格囉@@
補到5:30先放我地囉-__-
聽日就考試啦...驚~0~
|
| 發表時間:2010-12-02 09:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
tyt528 於 2010-12-04 11:31 AM 發表:
*ME一ME冇魚左 冇=就;P
|
網主回覆
以為我打左字xd Posted at 2010-12-04 05:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-12-04 11:30 AM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹=] 哈哈~笑死!XD D人叫你Y記架?XD 咁不如我都叫你Y記啦好冇?Y記XD 咁都遲到,原來你手腳唔靈活既...=V= 我最唔中意俾人ME架啦,隻手又污租喎-_- 歷史重要D._.家政唔洗理架啦...-V- 我都係唔係咁識衣車架JA,特別係下個個PART囉"= = ME一ME冇魚左0口0睇泥你好恐怖下喎-0- 又佢有冇ME番你呀?!=0我覺得佢好慘呀><你呵番佢啦...;D 你識唔識做個100題呀?要做哂呀?我覺得做個個仲耐過出個個囉-_- 你有冇暗瘡呀?!-0-我都好中意食KFC=P 下...原來自已揀出唔出去架?-0-早知你溫家政啦= = 我未聽過咩叫只因愛喎...XD 你數學仲識唔識?你咁遲先考既?-V-我聽日家長日添啦...-.- BY粒粒 15行
|
網主回覆
thx(:
唔係呀- -
我間學校係ymca,所以叫y記-v-
第1次著嘛-3-
有件衫係到架@@係咪姐係話我污租呀= =
出唔出都得囉原來-__-家政個老師好煩架.v.
我都係,都唔知扣左幾多分v__v
me左佢好多下-v-
我比返佢me我- -係囉,佢竟然冇報我串!_!
唔識-3-係呀= =嗯嗯._.佢最多都係出左半個鐘姐@@
冇boXD我覺得kfc好過m記
上面又話溫歷史-__-
試下聽下啦@@
可以講唔識-3-第2次考試啦,上次個個考完啦嘩....xd Posted at 2010-12-04 05:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mm3nt 因為你我都差d遲到._. 家政默書?-0-
|
網主回覆
thx(:
關我咩事@@?
係呀._. Posted at 2010-12-03 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你都係@@? Posted at 2010-12-03 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|