yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 12 月 2 日  星期四   清涼


2010-12-02 分類: 日常生活

今日著件冬季整左勁耐,差d遲到啦@@

中文

老師冇返呀xd同前面條友玩x]

我狂"me"XXX,原來感覺超爽呀><

家政

默書,冇溫t^t

琴日溫歷史都溫左成個鐘啦,仲邊有時間呀.v.

之後考衣車,我做錯步驟- -

小息

欣欣同我講佢地DT有個呀SIR見到XXX隻手魚左

問佢咩事,佢話佢自己趺倒,其實係我"ME"佢架T3T

數學

我比佢"ME"返我,唔想自己內疚呀-V-

之後要做100題數-口-呀SIR佢出左幾耐架-3-?

lunch

食kfc,超好味x]

歷史

d男仔爭住出去默書,早知我琴晚唔溫書啦\口/

d人勁激動囉= =

音樂

我覺得只因愛幾好聽._.

英文

唔記得帶英文書呀@@

對listening,估唔到自己合格囉@@

補到5:30先放我地囉-__-

聽日就考試啦...驚~0~

 

發表時間:2010-12-02 09:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


tyt528 於 2010-12-04 11:31 AM 發表:
*ME一ME冇魚左
冇=就;P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

以為我打左字xd
Posted at 2010-12-04 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-12-04 11:30 AM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹=]
哈哈~笑死!XD D人叫你Y記架?XD
咁不如我都叫你Y記啦好冇?Y記XD
咁都遲到,原來你手腳唔靈活既...=V=
我最唔中意俾人ME架啦,隻手又污租喎-_-
歷史重要D._.家政唔洗理架啦...-V-
我都係唔係咁識衣車架JA,特別係下個個PART囉"= =
ME一ME冇魚左0口0睇泥你好恐怖下喎-0-
又佢有冇ME番你呀?!=0我覺得佢好慘呀><你呵番佢啦...;D
你識唔識做個100題呀?要做哂呀?我覺得做個個仲耐過出個個囉-_-
你有冇暗瘡呀?!-0-我都好中意食KFC=P
下...原來自已揀出唔出去架?-0-早知你溫家政啦= =
我未聽過咩叫只因愛喎...XD
你數學仲識唔識?你咁遲先考既?-V-我聽日家長日添啦...-.-
BY粒粒 15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
唔係呀- -
我間學校係ymca,所以叫y記-v-
第1次著嘛-3-
有件衫係到架@@係咪姐係話我污租呀= =
出唔出都得囉原來-__-家政個老師好煩架.v.
我都係,都唔知扣左幾多分v__v
me左佢好多下-v-
我比返佢me我- -係囉,佢竟然冇報我串!_!
唔識-3-係呀= =嗯嗯._.佢最多都係出左半個鐘姐@@
冇boXD我覺得kfc好過m記
上面又話溫歷史-__-
試下聽下啦@@
可以講唔識-3-第2次考試啦,上次個個考完啦嘩....xd
Posted at 2010-12-04 05:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi_1234 於 2010-12-03 08:43 PM 發表:
c0mm3nt
因為你我都差d遲到._.
家政默書?-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
關我咩事@@?
係呀._.
Posted at 2010-12-03 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2010-12-02 09:26 PM 發表:
原來你Y記._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都係@@?
Posted at 2010-12-03 09:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]