| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
-考試day1=]  |
分類: exam:-) |
今日要順學號坐囉,唔中意.v.
個位要掉轉囉,個櫃桶要向出,煩\口/
我地都唔會出貓架啦,洗唔洗呀-v-
英文寫作
要作日記,1開學果日囉- -
鬼記得咩-__-唔可以諗過其他題目架咩-3-?
之後要作我最喜歡的人物= =
作左我家姐,原來唔係家人都可以
早知唔作佢,作我fd啦- -
小息
打返xxx個頭呀.v.佢琴日打左我好多下
點知有老師係到囉-w-還唔到手\口/
英文
超亂囉t3t 有2篇閱讀理解 要2簡1-口-
有篇難有篇簡單,老師又話要我地要做難個篇
其實我想做簡單個篇嘛@@
做..做..做,冇啦啦我打左2個乞嗤就流鼻血-0-
我又冇帶紙巾,問同學攞!_!
個老師見到我流鼻血囉x]又叫我落去醫療室
痴線!都話唔洗啦,我想做埋份卷都唔得.v.
又要個校工扶我落去,麻鬼煩,超多人望住囉..咩事(!)
去左醫療室流左5分鐘就冇啦^__^
去洗手間洗手都要校工陪我,廢是我出貓-口-
之後見到英文老師問我咩事
我咪話"岩岩流完鼻血e+補考"
佢話"哦"推開我自己入左教員室-口-
好冇禮貌囉,我e+唔中意佢\口/
宗教
岩岩補考完,上課室考宗教@@
好難呢=D唔識做/__\
|
| 發表時間:2010-12-03 10:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
tyt528 於 2010-12-04 11:45 AM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹=] 我好有理由相信你係跟我既"學界day1"囉-_- 我13號呀,咁岩要坐第1囉,我最驚我d手汗多到俾老師見到= = 哈哈~要掉轉架?但你考緊都唔會放野入面啦=.= 我一定記得啦,我記得開學係勁悶既,我睇番blog就知啦=] 哈哈~人物又唔係家人,其實係你一直想作你家姐ja A_A 點解唔作我喎,我地又係FD又係家人^_^V XXX-_-你咁淆架?!老師係到我照打囉=.= 我睇到都覺得好亂呀,可能你講得唔清楚呀XD 又話2揀1,但又要你地做難個個,咁不如唔好叫人揀= = 哈哈~笑死囉,我都冇耐未試過流啦-V- 咩可以問人借紙巾架咩?-0-你係咪考緊呀? 哈哈~洗唔洗咁就落去醫療一下呀?-0- 哇~驚你出貓呀?咁係咪驚你特登流鼻血,之後你特登去洗手出貓?XD D大人好中意推開人架囉,做老師都咁冇禮物既...- -" 唔應該呀!.\_/. 咁會唔會補番個時間俾你架?我諗我宗教唔洗溫囉^_^V BY粒粒 18行
|
網主回覆
THX(:
唔係囉.V.
我坐第2呀- -坐咁前真係冇咩好處-V-
要呀._.我要放筆袋嘛@@
我唔記得啦-3-考試都唔可以睇BLOG架啦-__-
係掛,上次冇作佢X__X
因為上次pre-test作左你xd
老師咪睇到我打人囉-口-
又話我講得唔清楚-.-
因為只係我地班個個英文老師叫我地簡難個個呀!_!
有咩好笑呀\口/?打錯字==
廢是問老師啦,好樣衰架@@
咪係囉,誇誇張張-w-
d老師都唔信人既-__-唔知佢地d老師點諗/_\
禮物xd咪係囉,做老師做到佢咁就唔應該啦
唔會架,我都唔洗佢補時間比我-V-我都冇溫XD Posted at 2010-12-04 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-12-04 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-12-04 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-12-04 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|