yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 12 月 3 日  星期五   清涼


-考試day1=] 不安 分類: exam:-)

今日要順學號坐囉,唔中意.v.

個位要掉轉囉,個櫃桶要向出,煩\口/

我地都唔會出貓架啦,洗唔洗呀-v-

英文寫作

要作日記,1開學果日囉- -

鬼記得咩-__-唔可以諗過其他題目架咩-3-?

之後要作我最喜歡的人物= =

作左我家姐,原來唔係家人都可以

早知唔作佢,作我fd啦- -

小息

打返xxx個頭呀.v.佢琴日打左我好多下

點知有老師係到囉-w-還唔到手\口/

英文

超亂囉t3t 有2篇閱讀理解 要2簡1-口-

有篇難有篇簡單,老師又話要我地要做難個篇

其實我想做簡單個篇嘛@@

做..做..做,冇啦啦我打左2個乞嗤就流鼻血-0-

我又冇帶紙巾,問同學攞!_!

個老師見到我流鼻血囉x]又叫我落去醫療室

痴線!都話唔洗啦,我想做埋份卷都唔得.v.

又要個校工扶我落去,麻鬼煩,超多人望住囉..咩事(!)

去左醫療室流左5分鐘就冇啦^__^

去洗手間洗手都要校工陪我,廢是我出貓-口-

之後見到英文老師問我咩事

我咪話"岩岩流完鼻血e+補考"

佢話"哦"推開我自己入左教員室-口-

好冇禮貌囉,我e+唔中意佢\口/

宗教

岩岩補考完,上課室考宗教@@

好難呢=D唔識做/__\

發表時間:2010-12-03 10:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


tyt528 於 2010-12-04 11:45 AM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹=]
我好有理由相信你係跟我既"學界day1"囉-_-
我13號呀,咁岩要坐第1囉,我最驚我d手汗多到俾老師見到= =
哈哈~要掉轉架?但你考緊都唔會放野入面啦=.=
我一定記得啦,我記得開學係勁悶既,我睇番blog就知啦=]
哈哈~人物又唔係家人,其實係你一直想作你家姐ja A_A
點解唔作我喎,我地又係FD又係家人^_^V
XXX-_-你咁淆架?!老師係到我照打囉=.=
我睇到都覺得好亂呀,可能你講得唔清楚呀XD
又話2揀1,但又要你地做難個個,咁不如唔好叫人揀= =
哈哈~笑死囉,我都冇耐未試過流啦-V-
咩可以問人借紙巾架咩?-0-你係咪考緊呀?
哈哈~洗唔洗咁就落去醫療一下呀?-0-
哇~驚你出貓呀?咁係咪驚你特登流鼻血,之後你特登去洗手出貓?XD
D大人好中意推開人架囉,做老師都咁冇禮物既...- -"
唔應該呀!.\_/.
咁會唔會補番個時間俾你架?我諗我宗教唔洗溫囉^_^V
BY粒粒 18行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX(:
唔係囉.V.
我坐第2呀- -坐咁前真係冇咩好處-V-
要呀._.我要放筆袋嘛@@
我唔記得啦-3-考試都唔可以睇BLOG架啦-__-
係掛,上次冇作佢X__X
因為上次pre-test作左你xd
老師咪睇到我打人囉-口-
又話我講得唔清楚-.-
因為只係我地班個個英文老師叫我地簡難個個呀!_!
有咩好笑呀\口/?打錯字==
廢是問老師啦,好樣衰架@@
咪係囉,誇誇張張-w-
d老師都唔信人既-__-唔知佢地d老師點諗/_\
禮物xd咪係囉,做老師做到佢咁就唔應該啦
唔會架,我都唔洗佢補時間比我-V-我都冇溫XD
Posted at 2010-12-04 07:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-12-04 11:13 AM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-12-04 05:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-12-04 11:13 AM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-12-04 05:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-12-04 11:13 AM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-12-04 05:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]