yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 12 月 6 日  星期一   酷熱


歷史+通識x_x 無奈 分類: exam:-)

今日熱到死-v-

歷史

今次話唔合格成年都唔好出去食飯-3-

我好比心機去溫架@@

估唔到歷史老師睇我地考-__-

狂話唔合格我地死得- -

mc好難呀><好彩其他都識姐x]

希望合格啦~~唔會咁黑仔掛v__v

小息

狂溫通識呀,星期六,日只係溫歷史炸!_!

通識

哇..完全唔知佢會出時事題囉-.-

成10幾題呀,得幾題識-3-

唉..英文果d都冇溫*0*

長問題又答左超少字,狂叫我地寫原因

我都唔識寫,有咁多原因咩/__\

畫折線圖冇攞間尺囉-v-

舉手問老師..好樣衰= =

lee份係我做得最耐既卷@@

我覺得自己一定唔合格TT

聽日考數學...我要努力XDD

發表時間:2010-12-06 02:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2010-12-08 07:20 PM 發表:
c0mm3nt
真係唔知點解歷史會有mc==
通識唔出事時出咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
點解歷史冇mc喎-3-
全部都係長問題咩-v-
咁我唔知嘛-_-
Posted at 2010-12-09 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-12-06 07:30 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹=]
今日悶到死-v- <<我唔洗番學呀^^
你話你剩係溫歷史係咪因為你勁呢科呀?-.-
點解勁仲溫咁多?緊係溫埋其他唔得架啦-口-
哈哈~我諗你唔會唔出得去fa?0v0
其實佢有冇咁大權,成年唔俾出去呢?唔驚俾人投訴?-0-
時事題我都係8下就算啦,好彩我冇架姐^_^v
通識就緊係狂要你寫原因啦,你唔好話英文狂要你寫英文-_-
通識其實寫多d就得架啦,你寫冇少-3-
我個班有人30分入面得5分ja xD
BY粒粒 11行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
超正><唔洗返學點會悶-v-?
唔係呀,因為老師話唔合格要成年留係學校食-__-
我驚唔合格嘛- -
今次我要信心有得出去食._.
佢話"講得出一定會做"@@
哇..好正呀,我都唔睇新聞-v-
唉..但係我都唔識做/_\
唔知點解釋v_v
咁少-口-
Posted at 2010-12-07 02:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-12-06 02:47 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-12-07 01:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]