yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 12 月 9 日  星期四   寒冷


中文+reader 疑惑 分類: exam:-)

今日都係好凍呢=D

返到學校立即溫書-3-

中文

唔知點解好緊張囉-v-琴日我溫左好耐架@@

我背左勁多題答案囉,點知份卷出得果幾題囉.v.

用左好多時間溫嘛~__~

2,3題唔識-3-大發雷霆唔記得點寫-__-

做果時一直覺得老師望住我囉-w-

小息

見到中文老師-口-

佢問我地識唔識,我地話幾題唔識@@

我覺得佢好緊張我地成績囉-v-

我問佢改左未?,佢話梗係未啦,你地岩岩考完炸喎,傻妹"

仲"small"我個頭囉- -

唔知點解勁尷尬呀,仲有我都係想知自己幾多分姐><

reader

溫都冇溫過-v-好多唔識囉- -

個老師超煩.v.

發表時間:2010-12-09 02:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2010-12-10 10:10 PM 發表:
c0mm3nt
今日我熱到出汗-0-
唔多覺你溫書-0-
岩岩考問人地?係咪痴線架?xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX(:
今日好凍喎><
咁你覺得我做咩呀-V-?
問下姐-3-
Posted at 2010-12-11 11:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-12-09 08:59 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹=]
今朝起身勁凍囉-3-唔中意0_0
中文真係好難呀,唔明點解60幾分都叫高= ="
考試時我都覺老師望住我囉,
勁緊張呀搞到我~~~
哈哈~我今日都俾老師話我幾次傻妹呀XD
咁岩既...@V@
唔溫就唔應該啦...-V-
你打得勁少呀~
BY粒粒 10行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
我唔想起身囉-v-
嗯嗯._.唉..我都唔知我幾多分v_v
係呀,超唔自然囉-3-
我出曬手汗xd
話完之後勁尷尬-__-
xd
冇時間溫嘛><
考試都冇野打- -
Posted at 2010-12-10 07:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]