| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
中文+reader  |
分類: exam:-) |
今日都係好凍呢=D
返到學校立即溫書-3-
中文
唔知點解好緊張囉-v-琴日我溫左好耐架@@
我背左勁多題答案囉,點知份卷出得果幾題囉.v.
用左好多時間溫嘛~__~
2,3題唔識-3-大發雷霆唔記得點寫-__-
做果時一直覺得老師望住我囉-w-
小息
見到中文老師-口-
佢問我地識唔識,我地話幾題唔識@@
我覺得佢好緊張我地成績囉-v-
我問佢改左未?,佢話梗係未啦,你地岩岩考完炸喎,傻妹"
仲"small"我個頭囉- -
唔知點解勁尷尬呀,仲有我都係想知自己幾多分姐><
reader
溫都冇溫過-v-好多唔識囉- -
個老師超煩.v.
|
| 發表時間:2010-12-09 02:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 今日我熱到出汗-0- 唔多覺你溫書-0- 岩岩考問人地?係咪痴線架?xd
|
網主回覆
THX(:
今日好凍喎><
咁你覺得我做咩呀-V-?
問下姐-3- Posted at 2010-12-11 11:46 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-12-09 08:59 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹=] 今朝起身勁凍囉-3-唔中意0_0 中文真係好難呀,唔明點解60幾分都叫高= =" 考試時我都覺老師望住我囉, 勁緊張呀搞到我~~~ 哈哈~我今日都俾老師話我幾次傻妹呀XD 咁岩既...@V@ 唔溫就唔應該啦...-V- 你打得勁少呀~ BY粒粒 10行
|
網主回覆
thx(:
我唔想起身囉-v-
嗯嗯._.唉..我都唔知我幾多分v_v
係呀,超唔自然囉-3-
我出曬手汗xd
話完之後勁尷尬-__-
xd
冇時間溫嘛><
考試都冇野打- - Posted at 2010-12-10 07:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|