| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
終於放假啦=]  |
分類: 日常生活 |
今日d時間真係過得好慢,我分分秒秒都諗放學未架@@
中文
狂吹水囉-v-
我隔離個個訓到有鼻鼾聲囉xd
英文
差唔多成班唔記得帶作業-0-
之後要我地背默+作文
章文真係好容易,講新年去邊
但係其實都未放假又點知去邊喎-3-
數學
其實今堂都係少少嘈姐,我好用心聽書._.
但係呀sir發皮氣鬧我地-_-
佢整爛左塊板囉,佢諗住dum落垃圾桶
點知佢太大力dum個垃圾桶蓋甩左xd
哈哈,果時笑左囉,不過廢是笑咁大聲-)
唉..呀sir更年期真係冇辦法- -
lunch
狂講呀sir壞話xd
全部都唔中意呀sir架喎^_^
電腦
個呀sir冇返喎-v-
咁其實唔係比我地上電腦室玩電腦架咩?
點知係課室做功課-w-
唉..做死我啦,仲有好多未做@@
週會
我覺得果個高form女仔唱歌好好聽呀._.
之後就講果d性行為-_-
最後有個人唱歌,都好好聽呀@@
唔知點解聽完佢唱之後好想學吉他呀@@
今日係我地班汁"登",但係miss wing叫我地出去
話幫我地提升英文能力,放lunch果時囉-口-
其實我唔想去囉,又話要比原因.v.
最後都係參加左-3-
之後入返禮堂我地班d人已經汁曬xd
琴日唔記得帶既剪紙,今日帶左返泥啦;)

|
| 發表時間:2011-02-01 10:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
thx;) Posted at 2011-02-14 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx;) Posted at 2011-02-14 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx;) Posted at 2011-02-14 08:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=) Posted at 2011-02-09 02:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
=) Posted at 2011-02-09 02:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
;) Posted at 2011-02-09 02:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX` Posted at 2011-02-08 05:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX` Posted at 2011-02-08 05:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX` Posted at 2011-02-08 05:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm 5更新都要去我個blog留cmcm o^ ^ 就番學la>V<
|
網主回覆
THX(:
我有呀;D
唔想返-3- Posted at 2011-02-08 05:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|