yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« November 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 2 月 15 日  星期二   寒冷


2011-02-15 分類: 日常生活

今日見到好細雨咪唔開姐囉

點知越行越大下雨-0-

我又唔得係屋企作自己體溫,係到等D老師幫我地度-,-

返到課室個書包濕左v_v

英文

有人搵miss wong,佢出左去1陣

d男仔攞隻假曱甴嚇另外1班個個女仔- -

個女仔大叫,喊左囉-0-

洗唔洗咁驚,個曱甴都唔真既-v-

數學

呵呵,冇返呀-)

我自己調位,點知個代課老師超惡0w0

我驚左成2堂囉,驚佢發現呀><

通識

比左lee段片比我地睇@@

其實我覺得佢自己攞泥既-w-

lunch

係kfc;]

點解電視劇d呀婆成日都趺橙,唔趺蘋果xd

宗教

個堂有老師泥睇留

超靜喎-0-我都好留心聽書!_!

課外活動

我發現成堂唔講野係做唔到xd

放學

影貼紙相,笑死我啦x)

發表時間:2011-02-15 09:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-02-17 07:01 PM 發表:
c0mm3nt
你自己作咪得囉..
我會好開心的說^^
我通識都播呢個^^'
佢著到好樣衰
我仲未睇!0!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-02-16 09:22 PM 發表:
我知我知!
正常泥講係10個捉一個囉-_-
俾人捉個個係約x <<唔識打=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-02-16 08:23 PM 發表:
C0MS
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx;)
Posted at 2011-02-16 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-02-16 07:47 PM 發表:
冒險樂園?How Much?
我要睇!!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀._.50蚊3個人比
但係我好樣衰xd
Posted at 2011-02-16 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-02-16 06:55 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我琴日既情況同你好相似呀>///<
我個時好遲左番喎,又勁多人冇量溫
搞到個門口係塞住左,我係到淋雨-3-
我都俾假既曱甴嚇左3次囉 <<我家姐嚇我-_-
哈哈...一早就唔應該調位啦你-v-
有次我班都試過咁呀,俾老師發現左xd
我都有聽呢單新聞呀;D
你個得好岩呀,個膠袋仲成日穿添XD
一定係蘋果跌落地唔食得啦, <咁橙D皮咁厚一定食得番啦,咁拍劇D人咪可以食囉-V-
咁你宗教聽左D咩呀?A_A
哈哈...我都覺得我唔得=V=
我好耐冇影過貼紙相囉v3v
by粒粒 15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx;)
嗯嗯,琴日我睇你blog都係咁講xd
我都係遲返係到排隊等量體溫-v-
果時冇咩人;]
我屋企都有所以唔係咁驚=D
咁通常老師冇返D堂都會好悶- -
個老師有冇話佢?
哈哈,好似好多人知lee件事@@
膠袋?
趺左應該唔會食返掛
唔記得叫咩名啦,11個兄弟捉左佢既細佬-_-
係囉xd
點解唔影既?
Posted at 2011-02-16 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-02-16 05:51 PM 發表:
佢讚咗好lu^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁咪好囉;)
Posted at 2011-02-16 06:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-02-16 05:46 PM 發表:
cmcm
影貼紙相?!去邊影?
同佢影?..ha即係你第2次o0.0
笑死你?y?
趺橙,唔趺蘋果..wow爛gag王^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx;)
冒險樂園=]
係呀,又想影第3次xd
我地狂畫大家既樣x)
哈哈,我講架-)
Posted at 2011-02-16 06:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]