yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 2 月 18 日  星期五   微雨


2011-02-18 分類: 日常生活

早會

今日form 7最後1日返學

佢地就好啦,我地仲要有排忍-_-

英文

miss wong又遲到囉-v-

冇啦啦拎左我本筆記簿比d人睇囉-0-

抄錯左好多字呀><

小息

還英文圖書,要比6蚊囉- -

1蚊1日好貴的說-3-

我比左10蚊佢,佢找d5毫子我-,-

問人借左d錢同佢換返,我覺得自己英文好勁囉xd

視藝

係d蠟到調圖案落去,我諗左成1堂都諗唔到咩圖案-v-

攞蠟個時我想要粉紅色架,比左個橙色我囉

之後我話換啦,個miss話唔得

跟住又有人話換第2個顏色佢又比人換囉- -

有冇搞錯呀,我又問個同學交換,佢話唔得

之後又有另外1個人問個個同學,佢又肯囉-w-

真係咩道理呀?我太黑人憎啦v_v

中文

做書個d練習x)

我次次都係等佢比答案我既xd

數學

默書,超多唔識呀-3-

我覺得今堂d時間過得好快^^

lunch

去左欣欣屋企等佢食完,之後我再食冷面=D

is

lee堂太嘈啦,miss發火之後成堂都冇出過聲呀/_\

其實我都唔明,佢又唔出聲-3-

功課堂

is個miss叫我地拎d作業佢簿櫃架

我地lee堂咪拎囉,之後呀sir唔比,佢話應該小息拎~_~

又話如果miss真係要用lee d作業自己會過泥拎囉

超衰囉咩事,咁d簿咁重我地都要分開拎啦,叫miss自己拎-w-

有問題既,可唔可以唔好咁多事-,-

放學

我地推左個男仔入女洗手間xd

發表時間:2011-02-18 09:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-02-22 06:35 PM 發表:
c0mm3nt
一地都忍左好耐
我地學校就會喊啦._.
橙色咪仲好~
我數學堂堂都識xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
我就泥忍唔到囉-3-
洗唔洗呀-_-?
係咩?
知你勁啦
Posted at 2011-02-23 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherlyne520 於 2011-02-20 08:45 PM 發表:
cmcm~
I like by2 t0o...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
我地都係兔迷><
Posted at 2011-02-21 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-02-20 12:26 AM 發表:
C0MS
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-02-20 03:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-02-19 12:30 PM 發表:
cmcm"
下...你係欣欣屋企等?
你5一齊食?@@
d老師唔係5中意你ge....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx;)
係呀._.
佢呀媽叫佢要返屋企
係掛,其實我都唔中意個個老師;D
Posted at 2011-02-19 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-02-19 10:57 AM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
咁其實人地都有好似你地咁忍先讀到f.7姐-v-
係忍,唔係隱呀xd小妹妹~知唔知?
我地個個英文老師打預備鐘已經到啦@0@
哇...真係好貴囉-0-我地好似1蚊
呢個故事教訓你要準時還書呀xd
我唔明你視藝要做d咩囉?!我未做過...
你本時唔乖,所以唔俾你?
d老師唔中意你咩?-0-
我先唔會好似你咁呀,我會自己做囉=v=
下...-口-數學都要默書?默咩呀?=口=
你自己去食冷麵咪得囉,我唔會等~
我地係呀sir發完火一陣就嘈番架啦會;D
跟住成件事又係咁遁環遁環XD
呀SIR咁咁對D女老師既-_-
我都試過入男廁啦XD
BY粒粒 17行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx;)
咁又係,真係好羨慕佢地呀@@
小妹妹-v-知啦
lee d咪叫準時囉,個個老師成日遲到-3-
係呀,我地都係1蚊呀
唔記我左帶嘛v_v
我唔知點講- -
唔知佢喎,不過是但啦~
係掛,成日掛住玩xd
唔識做就會咁架啦=p
個d名囉v3v
唔等佢佢會話我好衰-_-
我都都係呀,佢發火都冇用xd
嗯嗯,同我地1樣@@
係囉,冇風到.v.
下..細個果時我都有既-3-
Posted at 2011-02-19 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]