| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-02-18 |
分類: 日常生活 |
早會
今日form 7最後1日返學
佢地就好啦,我地仲要有排忍-_-
英文
miss wong又遲到囉-v-
冇啦啦拎左我本筆記簿比d人睇囉-0-
抄錯左好多字呀><
小息
還英文圖書,要比6蚊囉- -
1蚊1日好貴的說-3-
我比左10蚊佢,佢找d5毫子我-,-
問人借左d錢同佢換返,我覺得自己英文好勁囉xd
視藝
係d蠟到調圖案落去,我諗左成1堂都諗唔到咩圖案-v-
攞蠟個時我想要粉紅色架,比左個橙色我囉
之後我話換啦,個miss話唔得
跟住又有人話換第2個顏色佢又比人換囉- -
有冇搞錯呀,我又問個同學交換,佢話唔得
之後又有另外1個人問個個同學,佢又肯囉-w-
真係咩道理呀?我太黑人憎啦v_v
中文
做書個d練習x)
我次次都係等佢比答案我既xd
數學
默書,超多唔識呀-3-
我覺得今堂d時間過得好快^^
lunch
去左欣欣屋企等佢食完,之後我再食冷面=D
is
lee堂太嘈啦,miss發火之後成堂都冇出過聲呀/_\
其實我都唔明,佢又唔出聲-3-
功課堂
is個miss叫我地拎d作業佢簿櫃架
我地lee堂咪拎囉,之後呀sir唔比,佢話應該小息拎~_~
又話如果miss真係要用lee d作業自己會過泥拎囉
超衰囉咩事,咁d簿咁重我地都要分開拎啦,叫miss自己拎-w-
有問題既,可唔可以唔好咁多事-,-
放學
我地推左個男仔入女洗手間xd
|
| 發表時間:2011-02-18 09:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 一地都忍左好耐 我地學校就會喊啦._. 橙色咪仲好~ 我數學堂堂都識xd
|
網主回覆
thx(:
我就泥忍唔到囉-3-
洗唔洗呀-_-?
係咩?
知你勁啦 Posted at 2011-02-23 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(:
我地都係兔迷>< Posted at 2011-02-21 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-02-20 03:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm" 下...你係欣欣屋企等? 你5一齊食?@@ d老師唔係5中意你ge....
|
網主回覆
thx;)
係呀._.
佢呀媽叫佢要返屋企
係掛,其實我都唔中意個個老師;D Posted at 2011-02-19 05:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-02-19 10:57 AM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 咁其實人地都有好似你地咁忍先讀到f.7姐-v- 係忍,唔係隱呀xd小妹妹~知唔知? 我地個個英文老師打預備鐘已經到啦@0@ 哇...真係好貴囉-0-我地好似1蚊 呢個故事教訓你要準時還書呀xd 我唔明你視藝要做d咩囉?!我未做過... 你本時唔乖,所以唔俾你? d老師唔中意你咩?-0- 我先唔會好似你咁呀,我會自己做囉=v= 下...-口-數學都要默書?默咩呀?=口= 你自己去食冷麵咪得囉,我唔會等~ 我地係呀sir發完火一陣就嘈番架啦會;D 跟住成件事又係咁遁環遁環XD 呀SIR咁咁對D女老師既-_- 我都試過入男廁啦XD BY粒粒 17行
|
網主回覆
thx;)
咁又係,真係好羨慕佢地呀@@
小妹妹-v-知啦
lee d咪叫準時囉,個個老師成日遲到-3-
係呀,我地都係1蚊呀
唔記我左帶嘛v_v
我唔知點講- -
唔知佢喎,不過是但啦~
係掛,成日掛住玩xd
唔識做就會咁架啦=p
個d名囉v3v
唔等佢佢會話我好衰-_-
我都都係呀,佢發火都冇用xd
嗯嗯,同我地1樣@@
係囉,冇風到.v.
下..細個果時我都有既-3- Posted at 2011-02-19 05:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|