| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 2 月 25 日 星期五  |
好心D人交齊功課啦-v-  |
分類: 日常生活 |
中文
講左成堂道理囉-0-
DT
教我地畫工程字,我覺得D字好似小學雞寫個D-V-
之後畫匯豐個標誌圖畫,之前設計個個人收左勁多錢0_0
個d圖案雖然好簡單,但係我畫果時就覺得好難@@
數學
又係同欣欣+陳xx傾計-.-
第1次比呀sir睇到,佢叫我唔好傾
第2次我只係望住陳xx講野,我都冇講野架-3-
佢叫我調位囉,坐左xxx個位-0-
好辛苦咁等d時間過,超悶~_~
lunch
今日真係得15分鐘食囉.v.
其實今日交整功課架,但係通告好多人冇交-_-
好心d人口講就話好想放奈d,但係你自己交整功課咪得囉-v-
自己又唔交,又要拉埋我地lee d交整功課既人落去.3.
1放就係咁跑去買飯食,之後拎返課室食
唉..星期1係咪都係咁架?咁樣我好想死呀v_v
之後調返我原來個位,但係xxx唔想調
佢話中意坐我個位-口-
但係呀sir都話我可以坐返個個位啦~
仲有個個位本身都係我架啦.v.
汁野個時見到佢個樣扮可憐囉- -
之後仲係到講我壞話呀,好憎人黑囉-w-
以為自己有條仔大曬咁,你收聲啦!_!
歷史
下堂要教英文啦v3v
音樂
講我地班遲d要上台做音樂劇~0~
陳xx狂叫我彈琴,我都話唔彈囉-.-
英文
做d練習囉,又唔教書喎
我頂唔順,訓左教佢都唔知0w0
落堂個時佢話頭痛所以唔教書囉-0-
勁多次都係咁囉,次次都有籍口既.
|
| 發表時間:2011-02-25 10:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
thx(: Posted at 2011-02-28 08:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-02-28 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-02-28 08:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-02-27 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-02-26 10:21 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 我好中意我既中文老師,因為佢好錫我;D 中文堂就咁緊係講下D道理架啦,你最1日上咩?-V- 工程字係咪即係一D公司既標誌呀?未聽過=P 匯豐銀行個個係點既樣既?!@@好想睇下有幾簡單 呢D我都覺得好難整到個好特別既吸引人呀>< 我數學傾計係低頭扮計數,其實就就傾緊~ 但係我傾得泥係有聽書架,唔似你呀.\_/. 好慘喎,點解個老師咁唔公平架...-口- 一係就放一D交齊左既人去食啦,又拖埋你地落水 我D通告一定好準時交架,但係我地隔幾日交都得架喎-0- 好慘呀,咩個數學老師有權調人平時唔係數學堂個位架咩-.- 最唔中意就係人扮可憐,又係背後講人壞話架啦\口/ 歷史都要教英文咁慘呀?!英文同數學堂學唔夠咩?!= = 咁正既有音樂劇做?!如果唔洗我唱歌我一定做呀, 我幾中意做話劇,但係我唔會係人地面前唱歌架囉-V- 你又唔SO下"CALL LY" <<明唔明呀XD? 哈哈...個老師教得咁HEA既-V-咁咪好囉,你有得訓Z_Z BY粒粒 19行
|
網主回覆
thx(:
我都ok中意中文老師既x)
佢係講佢果d人生道理囉v3v
唔係呀,姐係d設計師畫圖寫果d字
你唔知?1個正方形+2個3角形
係呀,設計到人地中意真係好難-v-
我係等佢寫黑板傾囉
我都係啦,有抄筆記架-3-
係囉,冇天理呀v_v
嗯嗯,我地勁無辜囉,我成日交齊功課架.v.
有時我都會唔記得比呀媽簽,我都之前都得架-_-
佢係我地班主任嘛,佢想點調咪點調- -
係囉,我唔會扮架,都唔明點解咁都好講-w-
係呀,睇到英文都想死啦-,-
我先唔想做呀,下..我唔中意做囉
我都唔會,係fd面前我都唔敢啦><
明呀xd唔啦,驚成日彈錯x)
係囉,佢都唔想教既,係呀,正正正@@ Posted at 2011-02-26 11:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mm3nt 咁咪仲好 唔洗想堂 我都畫過 好簡單~ 如果係咁我地一定會罵個老師- - 不過我唸d人一定唔會理架啦~ 有條囝關咩事?我都有小六;> 頭痛..xd笑死我~
|
網主回覆
thx(:
但係聽完之後好眼訓-v-
嗯嗯._.
罵完之後個老師當冇聽過囉-3-
唔係呀,全部人都有返泥
條仔咪幫條女囉,算把啦你
果堂好正@@ Posted at 2011-02-26 11:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-02-26 10:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|