| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
空歡喜一場-3-  |
分類: 日常生活 |
琴日發夢見到有個人搵到我張學生証,我超開心囉><
但係起身個時先知係夢,空歡喜一場- -
歷史
默書,唉..琴日都唔係溫左好奈炸-3-
有4個英文詞語,唔知點解唔記得曬0w0
好似岩得1個炸,有d驚~_~
差唔多落堂個時冇啦啦講鬼故-0-
我果時聽到真係有d驚囉><
中文
我覺得自己成2堂就係狂抄野囉
唔知點解今日超多筆記要抄-v-
is
默書-)
琴日溫lee個冇時間溫歷史囉-_-
又係超悶囉,落堂個時倒數囉xd
lunch
食車仔面=]
英文
作文,又係作香港一日遊囉
我記得自己小學作過-.-
功課堂
馬sir諗住教我地數學囉,搞錯呀.v.
成班反對囉,冇啦啦miss鄭入泥話帶我地去圖書館借書
馬isr立即話得囉,好似隻狗咁行走左-w-
上到圖書館,因為冇學生証我就話:今日唔記得帶
之後狂話我囉,我feel到自己耳仔勁紅囉-v-
得啦,遲d咪申請過第2張囉,洗唔洗咁惡呀/_\?
落返課室真係攞泥教數學囉.v.
有d野問佢,我發現人同動物真係溝通唔到囉- -
完全聽唔明佢講咩0w0
|
| 發表時間:2011-03-02 10:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 發夢都係學生證- - 有冇咁誇啊 真係唔信有咩咁好驚- - 我中一都堂堂英文倒數~ 我唔記得 咁都罵?
|
網主回覆
thx(:
學生証對我泥講幾重要呀
佢會罰我地唔比我地放lunch囉-.-
同我一樣無聊呀xd
我記憶力好囉
係呀-3- Posted at 2011-03-04 11:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-03-03 06:53 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 咁樣即係代表你好想好想搵番張卡囉, 其實你最後一次見佢係邊?!我諗搵唔番架啦-V- 你地成日都係默書既?!我都剩係得中,英文要默JA @0@ 下...歷史堂都講鬼故0_0我都唔中意聽呀>< 我覺得我係學校張枱到寫野好唔健康呀,因為張枱唔岩啦, 搞到我貼到勁埋寫野,咁近睇野好驚近親>^<唔想戴眼鏡T^T 真係唔明點解IS同歷史都要默書架,你地好慘囉-.- 我做剪報都作過呀,我都係睇番D培紙寫去邊架JA-V- 真係好唔中意D老師食人地D堂囉,空堂就俾我地做自己野啦-3- 老師對老師好有禮貌,但係老師對同學又唔同架啦-_- 申請學生證要幾錢架?洗唔洗咁話人呀?!-口- 不過俾錢申請完又搵番真係好唔抵啦;D 咁你即係話個老師係動物姐XD BY粒粒 16行
|
網主回覆
thx(:
係呀,發夢都夢到-v-
我記得好似係屋企架,我都係咁諗-3-
係呀,你地就好啦,我地差唔多科科都默@@
係d同學叫個老師講-_-
係咪因為你太高呀xd?
我唔會架喎,我眼度數好深呀v3v
係囉,is次次都要默架囉/_\
我都係呀,全部都係抄報紙x)
係囉,佢地不如返教員室休息啦~
我都咁覺得._.
25數一張囉,咪係.v.
我覺得之後一定係咁-v-
係呀xd佢明顯係狗泥啦-) Posted at 2011-03-03 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-03-03 06:53 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)咁樣即係代表你好想好想搵番張卡囉,其實你最後一次見佢係邊?!我諗搵唔番架啦-V-你地成日都係默書既?!我都剩係得中,英文要默JA @0@下...歷史堂都講鬼故0_0我都唔中意聽呀>^
|
網主回覆
次次回都係咁既-v- Posted at 2011-03-03 09:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-03-03 09:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|