yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 3 月 2 日  星期三   清涼


空歡喜一場-3- 害羞 分類: 日常生活

琴日發夢見到有個人搵到我張學生証,我超開心囉><

但係起身個時先知係夢,空歡喜一場- -

歷史

默書,唉..琴日都唔係溫左好奈炸-3-

有4個英文詞語,唔知點解唔記得曬0w0

好似岩得1個炸,有d驚~_~

差唔多落堂個時冇啦啦講鬼故-0-

我果時聽到真係有d驚囉><

中文

我覺得自己成2堂就係狂抄野囉

唔知點解今日超多筆記要抄-v-

is

默書-)

琴日溫lee個冇時間溫歷史囉-_-

又係超悶囉,落堂個時倒數囉xd

lunch

食車仔面=]

英文

作文,又係作香港一日遊囉

我記得自己小學作過-.-

功課堂

馬sir諗住教我地數學囉,搞錯呀.v.

成班反對囉,冇啦啦miss鄭入泥話帶我地去圖書館借書

馬isr立即話得囉,好似隻狗咁行走左-w-

上到圖書館,因為冇學生証我就話:今日唔記得帶

之後狂話我囉,我feel到自己耳仔勁紅囉-v-

得啦,遲d咪申請過第2張囉,洗唔洗咁惡呀/_\?

落返課室真係攞泥教數學囉.v.

有d野問佢,我發現人同動物真係溝通唔到囉- -

完全聽唔明佢講咩0w0

發表時間:2011-03-02 10:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-03-04 10:14 PM 發表:
c0mm3nt
發夢都係學生證- -
有冇咁誇啊 真係唔信有咩咁好驚- -
我中一都堂堂英文倒數~
我唔記得
咁都罵?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
學生証對我泥講幾重要呀
佢會罰我地唔比我地放lunch囉-.-
同我一樣無聊呀xd
我記憶力好囉
係呀-3-
Posted at 2011-03-04 11:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-03-03 06:53 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
咁樣即係代表你好想好想搵番張卡囉,
其實你最後一次見佢係邊?!我諗搵唔番架啦-V-
你地成日都係默書既?!我都剩係得中,英文要默JA @0@
下...歷史堂都講鬼故0_0我都唔中意聽呀><
我覺得我係學校張枱到寫野好唔健康呀,因為張枱唔岩啦,
搞到我貼到勁埋寫野,咁近睇野好驚近親>^<唔想戴眼鏡T^T
真係唔明點解IS同歷史都要默書架,你地好慘囉-.-
我做剪報都作過呀,我都係睇番D培紙寫去邊架JA-V-
真係好唔中意D老師食人地D堂囉,空堂就俾我地做自己野啦-3-
老師對老師好有禮貌,但係老師對同學又唔同架啦-_-
申請學生證要幾錢架?洗唔洗咁話人呀?!-口-
不過俾錢申請完又搵番真係好唔抵啦;D
咁你即係話個老師係動物姐XD
BY粒粒                   16行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
係呀,發夢都夢到-v-
我記得好似係屋企架,我都係咁諗-3-
係呀,你地就好啦,我地差唔多科科都默@@
係d同學叫個老師講-_-
係咪因為你太高呀xd?
我唔會架喎,我眼度數好深呀v3v
係囉,is次次都要默架囉/_\
我都係呀,全部都係抄報紙x)
係囉,佢地不如返教員室休息啦~
我都咁覺得._.
25數一張囉,咪係.v.
我覺得之後一定係咁-v-
係呀xd佢明顯係狗泥啦-)
Posted at 2011-03-03 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-03-03 06:53 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)咁樣即係代表你好想好想搵番張卡囉,其實你最後一次見佢係邊?!我諗搵唔番架啦-V-你地成日都係默書既?!我都剩係得中,英文要默JA @0@下...歷史堂都講鬼故0_0我都唔中意聽呀>^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

次次回都係咁既-v-
Posted at 2011-03-03 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherlyne520 於 2011-03-02 10:45 PM 發表:
CMCM^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-03-03 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]