| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
參觀博物館-v-  |
分類: 日常生活 |
返學個時晴叫我,咁我地就一齊返啦~
行緊個時講左幾句野,我覺得好尷尬囉
真正朋友在一起的時候說話不需多,但無言的時候不會尷尬
原來係真係囉-v-
英文
冇啦啦叫我出去對答案囉
d人狂叫我快d到下一頁
miss wong以為我係老師咩?
數學
超無聊的說-3-
咁我咪拎左個銀包出泥睇下剩返幾多錢啦
馬sir見到話:做咩拎銀包出泥呀?買野呀?
個時勁想串佢囉,但係一定好多人幫馬sir啦
都有問題既,拎銀包一定係買野囉-_-
落左堂又唔放我地小息囉.v.
通識
唔記得帶工作紙呀-v-
又要重新抄個張囉-3-
狂係到畫張枱,因為太悶啦
冇啦啦有人用橡根彈我囉,好痛呀><
lunch
李sir又留我地囉,次次都冇時間食野~_~
出發去博物館啦,其實我唔想去囉v3v
果到勁少野睇囉,行到我腳好累囉
不過行泥行去都係睇果d野xd
之後係咁做個張工作紙囉!_!
最後坐左勁奈就走啦~
放學
為左去個個爛博物館5點幾先放學囉-0-
|
| 發表時間:2011-03-03 10:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 勁讚;] 我同may2果時我係好想搵野講 但同ivy就冇野~ 冇啦啦拎銀包?有問題的- - 去博物館就好啦~ 好過係課室訓教~
|
網主回覆
thx(:
咁多人認同既^^
佢唔係得佢自己講野架咩-v-
你地成日傾計架啦
係咪唔得先?
但係去博物館好悶呀v_v
咁又係 Posted at 2011-03-05 05:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-03-04 08:19 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 如果我同個個人唔係咁多野講我唔會叫佢架囉-v- 廢是大家尷尬啦係咪先?!;D好似你地咁~ 我都十分同意呢句話呀><我都經歷過架囉...;] 個即係你地唔係真正既朋友啦,你製造話題囉=V= 點樣出去對答案呀?!你就好似老師咁呀? @0@ 哈哈...原來你英文老師同我既英文老師都係姓WONG=] 下...拎個銀包出泥睇下唔得咩?!課堂有咩買咩-_- 有時我都會冇啦啦拎出睇下幾多鉈,但我D老師唔同咁~ 我地唔記得帶野休非常可怕0_0好彩我未試過姐;> 下-口-咁無聊既= =冇啦啦彈你都有?男仔來的嗎? E~咩你半日番學半日參觀咁得意既? @0@ 我地遲D都要參觀呀,我去香港中央圖書館呀... 你有得去好好架啦,我地班有一部分人要留係學校學英文XD 我好唔中意參觀要做D工作紙架囉...睇睇下又要寫野-0- BY粒粒 16行
|
網主回覆
thx(:
係佢叫我-3-
係囉,如果fd果d超多野講囉-)
嗯嗯..thx^^
同佢唔係好fd姐,我造左好多話題架啦-_-
唔知佢囉-v-
係咩?你個英文老師好唔好人架?
係囉..佢有病v3v
係囉,悶咪拎出泥睇下囉-.-
果個呀sir好彩好人姐xd
係呀..痴痴地線- -
係呀,因為果到冇野參觀比我地去半日>>我自己諗x)
哦哦..幾好喎,個個圖書館我去過一次炸
我地成班一齊去,咁慘-0-
我都係啦/_\ Posted at 2011-03-05 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-03-04 08:18 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)如果我同個個人唔係咁多野講我唔會叫佢架囉-v-廢是大家尷尬啦係咪先?!;D好似你地咁~我都十分同意呢句話呀>下-口-咁無聊既= =冇啦啦彈你都有?男仔來的嗎?E~咩你半日番學半日參觀咁得意既? @0@我地遲D都要參觀呀,我去香港中央圖書館呀...你有得去好好架啦,我地班有一部分人要留係學校學英文XD我好唔中意參觀要做D工作紙架囉...睇睇下又要寫野-0-BY粒粒 16行
|
網主回覆
次次回都係咁既xd Posted at 2011-03-05 04:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Cm;) 我讀陳震夏~ 我勁讚同這句: 真正朋友在一起的時候說話不需多,, 但無言的時候不會尷尬... b3 happy~
|
網主回覆
form幾?
thank you very much>< Posted at 2011-03-05 04:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|