yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 3 月 3 日  星期四   清涼


參觀博物館-v- 疲倦 分類: 日常生活

返學個時晴叫我,咁我地就一齊返啦~

行緊個時講左幾句野,我覺得好尷尬囉

真正朋友在一起的時候說話不需多,但無言的時候不會尷尬

原來係真係囉-v-

英文

冇啦啦叫我出去對答案囉

d人狂叫我快d到下一頁

miss wong以為我係老師咩?

數學

超無聊的說-3-

咁我咪拎左個銀包出泥睇下剩返幾多錢啦

馬sir見到話:做咩拎銀包出泥呀?買野呀?

個時勁想串佢囉,但係一定好多人幫馬sir啦

都有問題既,拎銀包一定係買野囉-_-

落左堂又唔放我地小息囉.v.

通識

唔記得帶工作紙呀-v-

又要重新抄個張囉-3-

狂係到畫張枱,因為太悶啦

冇啦啦有人用橡根彈我囉,好痛呀><

lunch

李sir又留我地囉,次次都冇時間食野~_~

出發去博物館啦,其實我唔想去囉v3v

果到勁少野睇囉,行到我腳好累囉

不過行泥行去都係睇果d野xd

之後係咁做個張工作紙囉!_!

最後坐左勁奈就走啦~

放學

為左去個個爛博物館5點幾先放學囉-0-

發表時間:2011-03-03 10:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-03-04 10:17 PM 發表:
c0mm3nt
勁讚;]
我同may2果時我係好想搵野講
但同ivy就冇野~
冇啦啦拎銀包?有問題的- -
去博物館就好啦~
好過係課室訓教~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
咁多人認同既^^
佢唔係得佢自己講野架咩-v-
你地成日傾計架啦
係咪唔得先?
但係去博物館好悶呀v_v
咁又係
Posted at 2011-03-05 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-03-04 08:19 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
如果我同個個人唔係咁多野講我唔會叫佢架囉-v-
廢是大家尷尬啦係咪先?!;D好似你地咁~
我都十分同意呢句話呀><我都經歷過架囉...;]
個即係你地唔係真正既朋友啦,你製造話題囉=V=
點樣出去對答案呀?!你就好似老師咁呀? @0@
哈哈...原來你英文老師同我既英文老師都係姓WONG=]
下...拎個銀包出泥睇下唔得咩?!課堂有咩買咩-_-
有時我都會冇啦啦拎出睇下幾多鉈,但我D老師唔同咁~
我地唔記得帶野休非常可怕0_0好彩我未試過姐;>
下-口-咁無聊既= =冇啦啦彈你都有?男仔來的嗎?
E~咩你半日番學半日參觀咁得意既? @0@
我地遲D都要參觀呀,我去香港中央圖書館呀...
你有得去好好架啦,我地班有一部分人要留係學校學英文XD
我好唔中意參觀要做D工作紙架囉...睇睇下又要寫野-0-
BY粒粒            16行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
係佢叫我-3-
係囉,如果fd果d超多野講囉-)
嗯嗯..thx^^
同佢唔係好fd姐,我造左好多話題架啦-_-
唔知佢囉-v-
係咩?你個英文老師好唔好人架?
係囉..佢有病v3v
係囉,悶咪拎出泥睇下囉-.-
果個呀sir好彩好人姐xd
係呀..痴痴地線- -
係呀,因為果到冇野參觀比我地去半日>>我自己諗x)
哦哦..幾好喎,個個圖書館我去過一次炸
我地成班一齊去,咁慘-0-
我都係啦/_\
Posted at 2011-03-05 05:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-03-04 08:18 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)如果我同個個人唔係咁多野講我唔會叫佢架囉-v-廢是大家尷尬啦係咪先?!;D好似你地咁~我都十分同意呢句話呀>下-口-咁無聊既= =冇啦啦彈你都有?男仔來的嗎?E~咩你半日番學半日參觀咁得意既? @0@我地遲D都要參觀呀,我去香港中央圖書館呀...你有得去好好架啦,我地班有一部分人要留係學校學英文XD我好唔中意參觀要做D工作紙架囉...睇睇下又要寫野-0-BY粒粒 16行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

次次回都係咁既xd
Posted at 2011-03-05 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherlyne520 於 2011-03-04 07:17 PM 發表:
Cm;)
我讀陳震夏~
我勁讚同這句:
真正朋友在一起的時候說話不需多,,
但無言的時候不會尷尬...
b3 happy~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

form幾?
thank you very much><
Posted at 2011-03-05 04:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]