| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011-03-08  |
分類: 日常生活 |
之前間學校話有早會就要早d返.
我今日特登勁早出門口,但係今日落雨冇早會0w0
咁我咁早返到學校做咩呀v_v?
英文
miss wong病左,把聲變到唔似佢-v-
又係默書/_\
視藝
又係調蠟,今堂要完成左佢呀-0-
我仲有好多未做喎-3-
拎左返屋企,但係冇刀囉.
中文
新一課:失而復得記
我真係冇試過囉,次次唔見左d野都搵唔返v_v
唉..聽日lunch要成班一齊唱歌呀
我地簡左童話囉,今堂唱左一次
馬sir泥左仲搵左支咪泥唱-0-
嘩 好難難呀,同胖虎唱歌冇分別0_0
數學
佢講緊下一頁我仲係上一頁囉xd
lunch
食kfc,e+勁爆瘡呀/_\
is
教得好趕呀,唔夠時間@@
我地間學校真係勁早ut._.
功課堂
呀sir勁煩囉-.-
放學
又去左dt畫圖呀~_~
d女仔個個都有男仔幫佢地畫囉!_!
自己唔識畫都是但畫啦,最後終於有人幫我啦xd
畫完搵返欣欣,佢地幫miss鄭手
佢地幫完,miss鄭請佢地食野
我地坐係到等佢地啦,miss話:我冇預冇幫手個d呀
明串我地啦,我地又冇話要食.v.
第一次留學校留到咁遲呀,6點先走~
|
| 發表時間:2011-03-08 09:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 同人吹水囉 仲可以吹風扇 你個蠟我dum左啦 你係咪胖妹? 日日都爆緊 你叫你gd幫你咪得囉
|
網主回覆
thx(:
我唔覺得熱囉
你搵返比我呀!
唔係囉-v-
邊到有呀.v.
我冇GD囉,但係你有BD喎XD Posted at 2011-03-12 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-03-09 08:02 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 通常有早會我先晏d番,唔洗係個操場等太耐-v- 其實早d番去係好d既,我都幾中意早d番;P 我都試過把聲獎到唔似我架啦...好慘-3- 我地視藝有時唔俾拎番屋企架,趕唔切架囉~ 我做得快就俾拎番去,但我有時做得慢又唔拎得喎=3= 我都試過失而復得架,但我依家又諗唔到係咩喎?! 哈哈...你未試過即係搵唔番個張學生證啦?SO SAD~ 我F.1都唱過童話呀,拎到個團體精神獎;> 我覺得音樂老師唱仲難聽呀,勁高音架囉...-_- 我有次上堂連打開書都唔打添呀XD 睇得出你依家塊面點!見你成日都食KFC-V- 我地科學都係呀,依家先岩岩教左一堂B冊JA 我地一早就UT左啦喎,你仲叫遲?~ 好慘呀,咁俾個老師串!個老師洗唔洗咁小家呀?! 咁你點呀?!你同佢講啦,我覺得你講左之後佢會好糗XD BY粒粒 17行
|
網主回覆
thx(:
我之前都係超遲先返,唔中意企囉-3-
咁先唔好呀,好容易計遲到v_v
我都試過呀,勁唔中意把聲囉
點解唔拎得?我地份份作品都得=]
下..咁奇怪,佢係咪驚你返到屋企都唔會做呀xd?
我好似真係冇試過/_\
係呀,你又估到既@@
哦哦..個mv有對情侶係到kiss囉xd
係囉,我地都係呀,明知自己難聽就唔好唱啦-v-
咁衰架x)
係囉,好多粒呀v3v
係咪is要花好多時間呢?
第3次你地考左啦?咁快既@@
係囉,我覺得好魚囉~
冇講咩呀,廢是又話我串佢啦._. Posted at 2011-03-10 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-03-10 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|