| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
情人節快樂(:  |
分類: 日常生活 |
祝大家情人節快樂(:
但係我一d都唔快樂呀v_v
早會
唔記得左佢講咩啦xd
返到課室,呀sir同人爭朱古力囉-0-
好心你啦,冇人送朱古力要同d學生爭
返去你主人拎囉-v-
is
做ut前既小測
唉 溫都未溫過囉v3v
有成3頁冇做到 唔識做呀/_\
英文閱讀
講屋企冇啦啦會講日本地震囉-口-
咁我梗係發呆架啦 之後話我冇留心聽書囉-v-
你自己吹水吹左半堂就唔好怪人啦-3-
之後又叫我係黑板答問題
又比佢串囉 話咩成堂眼光光唔知係到做咩
普通話
係到講d唔好笑既笑話-_-
講完仲要問我地做咩唔笑 唔好笑咪唔笑囉-v-
中文
默書=]
下堂又要作文啦v3v
lunch
唉 又要留係學校學英文囉=(
又係食勁少野 食完都唔知自己食過d咩
之後就上去英文活動室 果到有電腦可以比我地玩架嘛
我地早泥就玩電腦x)
其實果到d電腦係比我地做練習架 但係d老師都唔理架啦^^
過又5分鐘到啦 見到個老師
之後佢話我地遲到囉0w0
其實我地一早係到啦 唔好講話你遲到-.-
個大哥哥教我英文 佢話我grammer好差v_v
星期3又要再泥囉.v.
pe
因為比佢地留我學英文遲左落去-3-
欣欣勁衰囉 話自己肚痛自己走左先~_~
又唔等人 咁驚比人話呀?
你自己走左先都係遲左架啦 咪又係比人話
今日唔洗跑學校圈呀 好正><
今堂考跳舞 出到去真係好驚囉!_!
唔知呀sir比左幾多分呢?
功課堂
派返is份卷 唔合格呀-3-
不過成班得5個合格-0-
馬sir又話好多數學未教 又攞泥教書- -
我係到做功課xd 又有人報串囉.v.
|
| 發表時間:2011-03-14 09:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 咩主人?-V- 咁廢架 我做完仲有3個字剩啊~ 我最近笑點越泥越低ORZ 我GM都係- - 我跳得超差 超9果D人~
|
網主回覆
thx(:
有個老師囉,佢只係聽佢話.v.
我係唔識做囉,唔係唔夠時間-v-
睇得出@@
me2啦
其實lee d我冇所謂
咪係囉 Posted at 2011-03-20 11:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-03-15 06:37 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 我個blog都破左一萬大關啦,你呢?980...-v- 其實今日係白色情人節囉,你有幾唔happy呀? 早會我都幾留心聽,因為d分享幾有趣...=) 最後個呀sir有冇爭win左?估唔到呀sir都會咁0_0 哈哈...主人?!係咪暗示你呀sir係隻狗先?xd 我地次次考試前都要小測,考2次囉...-3- 不過我會溫書架囉,有d小測都會好重要架~ 唔通要好留心聽佢個d題外話咩?-口- 已經唔係教書架啦,仲暗串人話人唔留心.\_/. 哈哈~個老師咁都問得出既?xd 人地唔笑已經證明左唔好笑架啦,仲問人...xd 你唔中意作文咩?我次次都好期待作文堂... 有冇咁誇?-0-食完都唔知自己食過d咩= = 點解個老師遲都可以話你遲既?-口- 俾著係你,佢一定爆你扮肚痛啦...-.- 其實點解咁淆?你地去學英文ja wo 因為要跳舞驚你地有氣冇定透? 呀!!好想睇你跳舞囉...-3- 你下次咪做合格個個囉,少人合格唔代表你都可以唔合格-v- by粒粒 21行
|
網主回覆
thx(:
所以我咪話你勁囉-.-
是但啦,你無視果句就得架啦xd
我一時時,有d好無聊架v_v
冇呀,係囉 佢人送比佢x)
係呀 佢不嬲都係狗-v-
我地都係啦 好麻煩呀
我通常lee d都唔會溫,真果次ut先溫啦@@
係呀 佢想我地咁囉~_~
係囉 自己又唔係教書-3-
咪係囉 佢以為好好笑-.-
係囉 之後我地扮笑囉xd
嗯嗯 祊文好麻煩呀.v.
真係勁少野嘛 超唔飽囉v_v
係囉 間學校好識屈人-_-
係囉 佢最中意報串架啦~
點知佢呀 自己走左先勁衰囉
唔係掛-0-
哈哈,我地跳得好hea- -
係乖果d先會溫xd Posted at 2011-03-15 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|