yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 3 月 14 日  星期一   酷熱


情人節快樂(: 鬱悶 分類: 日常生活

祝大家情人節快樂(:

但係我一d都唔快樂呀v_v

早會

唔記得左佢講咩啦xd

返到課室,呀sir同人爭朱古力囉-0-

好心你啦,冇人送朱古力要同d學生爭

返去你主人拎囉-v-

is

做ut前既小測

唉 溫都未溫過囉v3v

有成3頁冇做到 唔識做呀/_\

英文閱讀

講屋企冇啦啦會講日本地震囉-口-

咁我梗係發呆架啦 之後話我冇留心聽書囉-v-

你自己吹水吹左半堂就唔好怪人啦-3-

之後又叫我係黑板答問題

又比佢串囉 話咩成堂眼光光唔知係到做咩

普通話

係到講d唔好笑既笑話-_-

講完仲要問我地做咩唔笑 唔好笑咪唔笑囉-v-

中文

默書=]

下堂又要作文啦v3v

lunch

唉 又要留係學校學英文囉=(

又係食勁少野 食完都唔知自己食過d咩

之後就上去英文活動室 果到有電腦可以比我地玩架嘛

我地早泥就玩電腦x)

其實果到d電腦係比我地做練習架 但係d老師都唔理架啦^^

過又5分鐘到啦 見到個老師

之後佢話我地遲到囉0w0

其實我地一早係到啦 唔好講話你遲到-.-

個大哥哥教我英文 佢話我grammer好差v_v

星期3又要再泥囉.v.

pe

因為比佢地留我學英文遲左落去-3-

欣欣勁衰囉 話自己肚痛自己走左先~_~

又唔等人 咁驚比人話呀?

你自己走左先都係遲左架啦 咪又係比人話

今日唔洗跑學校圈呀 好正><

今堂考跳舞 出到去真係好驚囉!_!

唔知呀sir比左幾多分呢?

功課堂

派返is份卷 唔合格呀-3-

不過成班得5個合格-0-

馬sir又話好多數學未教 又攞泥教書- -

我係到做功課xd 又有人報串囉.v.

發表時間:2011-03-14 09:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-03-19 07:32 PM 發表:
c0mm3nt
咩主人?-V-
咁廢架 我做完仲有3個字剩啊~
我最近笑點越泥越低ORZ
我GM都係- -
我跳得超差
超9果D人~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
有個老師囉,佢只係聽佢話.v.
我係唔識做囉,唔係唔夠時間-v-
睇得出@@
me2啦
其實lee d我冇所謂
咪係囉
Posted at 2011-03-20 11:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-03-15 06:37 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我個blog都破左一萬大關啦,你呢?980...-v-
其實今日係白色情人節囉,你有幾唔happy呀?
早會我都幾留心聽,因為d分享幾有趣...=)
最後個呀sir有冇爭win左?估唔到呀sir都會咁0_0
哈哈...主人?!係咪暗示你呀sir係隻狗先?xd
我地次次考試前都要小測,考2次囉...-3-
不過我會溫書架囉,有d小測都會好重要架~
唔通要好留心聽佢個d題外話咩?-口-
已經唔係教書架啦,仲暗串人話人唔留心.\_/.
哈哈~個老師咁都問得出既?xd
人地唔笑已經證明左唔好笑架啦,仲問人...xd
你唔中意作文咩?我次次都好期待作文堂...
有冇咁誇?-0-食完都唔知自己食過d咩= =
點解個老師遲都可以話你遲既?-口-
俾著係你,佢一定爆你扮肚痛啦...-.-
其實點解咁淆?你地去學英文ja wo
因為要跳舞驚你地有氣冇定透?
呀!!好想睇你跳舞囉...-3-
你下次咪做合格個個囉,少人合格唔代表你都可以唔合格-v-
by粒粒 21行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
所以我咪話你勁囉-.-
是但啦,你無視果句就得架啦xd
我一時時,有d好無聊架v_v
冇呀,係囉 佢人送比佢x)
係呀 佢不嬲都係狗-v-
我地都係啦 好麻煩呀
我通常lee d都唔會溫,真果次ut先溫啦@@
係呀 佢想我地咁囉~_~
係囉 自己又唔係教書-3-
咪係囉 佢以為好好笑-.-
係囉 之後我地扮笑囉xd
嗯嗯 祊文好麻煩呀.v.
真係勁少野嘛 超唔飽囉v_v
係囉 間學校好識屈人-_-
係囉 佢最中意報串架啦~
點知佢呀 自己走左先勁衰囉
唔係掛-0-
哈哈,我地跳得好hea- -
係乖果d先會溫xd
Posted at 2011-03-15 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]