yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 3 月 22 日  星期二   清涼


maths. 滿足 分類: exam:-)

琴日個BLOG終於破1000人啦=]

多謝你地一直睇我BLOG呀._.

原來要用好多時間囉 粒粒你點解可以咁勁架-0-

數學

睇我地考個個老師係我最唔中意既人.v.

考緊果時個電腦壞左,佢係咁叫人整囉

煩鬼住曬,玩少陣電腦會死架咩?

今次唔知點解有得用計數機呀@@

以為有d咩難數囉 點知係d好簡單既數-.-

我真係冇用過計數機囉xd

考完仲有好多時間剩呀

係到諗小學d時間根本就唔夠用,e+多到訓教都得-v-

今次數學有d信心合格呀,不過唔可以放太多希望-3-

放學

唉 星期6班會bbq呀-0-

10萬個唔想去囉,我想玩電腦多d;D

之後去左欣欣屋企睇童眼 好恐怖呀v3v

但係個結局唔明佢講咩囉-w-

聽日可以放假呀 全力溫書.v.

星期4考中文要加油(!)

仲有聽日就係BY2生日啦~

預祝BY2生日快樂啦><

時間真係過得快 咁快就19歲啦- -

發表時間:2011-03-22 10:07 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-03-23 10:07 PM 發表:
c0mm3nt
我未份咩?不過粒粒真係好勁!!!
我以為係你地用電腦做功課-v-
咁你就唔好借我啦~
數學次次都好有信心~
童眼好低能._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
唔知你喎-3-
考試做咩功課呀-.-
點知姐
我一時時xd
ok啦.
Posted at 2011-03-24 02:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-03-23 06:43 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
哈哈...第1000人次係我破架!!^_^v
其實我唔知點解你blog開左咁耐都未1000
我都覺得我好勁,hehe~好似好快又1000咁xd
你點解唔中意佢呀?我好似冇唔中意既老師~
你地考試點解佢要用電腦既?我地唔會架囉-_-
我地d老師就算考70分鐘都企足70分鐘架-3-
不嬲考數學考試都係有得用計數機架啦...
你覺得easy?你就好啦,我星期5補測呀t_t
我地遲d班會都有bbq,我報左名,依家好後悔= =
因為我地班得幾個人話去囉,班會活動又冇老師既/口\
童眼...江若琳做~-v-我d同學話唔恐怖既-0-
19歲咁細個ja? @0@仲以為佢地20幾xd
by粒粒 14行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
嗯嗯._.
太少朋友啦,唔想比咁多人睇-3-
係囉 幾時先10000呀v.v
佢針對我,你學校d老師太好人啦.
係囉 又唔係電腦室-v-
哦 咁咪好囉 我地d老師坐
我地今次係第一次xd
係呀 加油啦;-)
我地最後都搞唔成呀xd
咁你話唔好啦~
係呀 我好細膽-_-
邊有咁老呀-3-
Posted at 2011-03-24 02:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-03-22 11:04 PM 發表:
C0MS:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
Posted at 2011-03-24 02:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]