yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 3 月 24 日  星期四   晴天


中文. 不滿 分類: exam:-)

溫書果時問左後面個個借文言文

佢借左比我,我岩岩打開個老師又話收埋野-v-

有冇咁岩呀?溫都未溫過呀v_v

冇啦啦馬sir入泥派通告,又話聽唔唔交唔可以走

佢有冇第2個方法架?成日只係話留堂._.

又要做義工囉,唔想做呀,悶到死-w-

中文

有一個表格我唔記得溫囉@@

係咁諗都唔記得d答案係咩-3-

成語個part唔識寫出類拔萃個萃呀v3v

有d唔識做,係咁迫自己諗d答案xd

因為佢一定要我地做曬佢呀-_-

希望合格啦 佢話唔合格罰抄份卷3次

如果我真係唔合格我影印算啦xd

放學

最後個bbq都搞唔成喎,呵呵(:

佢話個個都唔去,主席好似好嬲咁囉-v-

發表時間:2011-03-24 02:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-03-26 09:22 PM 發表:
c0mm3nt
我都成日唔溫直接泥架啦~
你亂寫咪得囉
寫我好鐘意五寶;$
你去唔去?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
真係懶-v-
都唔知寫咩
唔關事囉
都冇得去
Posted at 2011-03-28 09:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-03-26 12:28 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2011-03-28 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-03-24 09:35 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我地係個課室就唔可以再溫書架啦! @0@
哈哈...真係好岩喎,不過我會再睇;P
都考試啦!仲泥派通告既? = =
成日都過留堂架?我地個MISS就日日都問我地,
都唔洗我地煩既,係個段時間交俾佢就可以了;]
你係咪想打聽日?你打左字啦...-V-
我都試過呀,好SAD囉,我係唔知要考添呀T_T
唉呀~最多咪扣錯字0.5分囉,你作個字出泥啦;>
我地都一定要做哂佢!但係就有人交白卷囉0_0
咪傻啦XD佢睇唔出你係影印咩,搞GAG呀?;D
去唔成咪好囉,你都唔想去架啦何?
BY粒粒 13行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
佢比時間你溫架._.
係囉 佢一定話我囉-v-
係囉 聽日係交通告既最後一日嘛
嗯嗯 佢只係得lee個方法炸
因為我地班成日唔交xd
我打左咩@@?
好彩好少分姐x)
唔係呀,佢計你果題錯囉v3v
咁夠敢-0-?
唔想抄嘛,唔係囉-.-
係呀係呀xd
Posted at 2011-03-25 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherlyne520 於 2011-03-24 06:08 PM 發表:
cmcm;)
我学校没有成語的..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
咁正@@
Posted at 2011-03-25 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]