| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 3 月 24 日 星期四  |
中文.  |
分類: exam:-) |
溫書果時問左後面個個借文言文
佢借左比我,我岩岩打開個老師又話收埋野-v-
有冇咁岩呀?溫都未溫過呀v_v
冇啦啦馬sir入泥派通告,又話聽唔唔交唔可以走
佢有冇第2個方法架?成日只係話留堂._.
又要做義工囉,唔想做呀,悶到死-w-
中文
有一個表格我唔記得溫囉@@
係咁諗都唔記得d答案係咩-3-
成語個part唔識寫出類拔萃個萃呀v3v
有d唔識做,係咁迫自己諗d答案xd
因為佢一定要我地做曬佢呀-_-
希望合格啦 佢話唔合格罰抄份卷3次
如果我真係唔合格我影印算啦xd
放學
最後個bbq都搞唔成喎,呵呵(:
佢話個個都唔去,主席好似好嬲咁囉-v-
|
| 發表時間:2011-03-24 02:30 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 我都成日唔溫直接泥架啦~ 你亂寫咪得囉 寫我好鐘意五寶;$ 你去唔去?
|
網主回覆
thx
真係懶-v-
都唔知寫咩
唔關事囉
都冇得去 Posted at 2011-03-28 09:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2011-03-28 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-03-24 09:35 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 我地係個課室就唔可以再溫書架啦! @0@ 哈哈...真係好岩喎,不過我會再睇;P 都考試啦!仲泥派通告既? = = 成日都過留堂架?我地個MISS就日日都問我地, 都唔洗我地煩既,係個段時間交俾佢就可以了;] 你係咪想打聽日?你打左字啦...-V- 我都試過呀,好SAD囉,我係唔知要考添呀T_T 唉呀~最多咪扣錯字0.5分囉,你作個字出泥啦;> 我地都一定要做哂佢!但係就有人交白卷囉0_0 咪傻啦XD佢睇唔出你係影印咩,搞GAG呀?;D 去唔成咪好囉,你都唔想去架啦何? BY粒粒 13行
|
網主回覆
thx`
佢比時間你溫架._.
係囉 佢一定話我囉-v-
係囉 聽日係交通告既最後一日嘛
嗯嗯 佢只係得lee個方法炸
因為我地班成日唔交xd
我打左咩@@?
好彩好少分姐x)
唔係呀,佢計你果題錯囉v3v
咁夠敢-0-?
唔想抄嘛,唔係囉-.-
係呀係呀xd Posted at 2011-03-25 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx`
咁正@@ Posted at 2011-03-25 10:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|