| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
upset):  |
分類: 日常生活 |
歷史
派卷囉,有冇咁快改完呀?
一泥就讀唔洗留堂果d,冇我囉v_v
如果唔係英文題我都唔洗留啦,我合格架-3-
不過只係留聽日炸xd
但係要讀岩曬幾張紙既英文囉- -
之後講佢細個既鬼故囉~_~
中文
對卷,對到離曬題囉-0-
我覺得佢係吹水多過對卷-v-
好彩我都合格姐,唔合格果d大部分都係男仔xd
但係我找卷個時佢話我退步左囉=(
is
都係派卷啦,估唔到我全班最高分x)
覺得同is都幾有緣,次次都幾高分@@
之後教書,好想訓教呀v3v
lunch
食kfc;-)
搭車返泥果時見到個個人個髮型好....XD
英文
一齊做份卷=]
感覺自己好似錯好多咁囉v_v
最後先派卷,好彩都合格姐(:
功課堂
馬sir又攞左泥對卷囉
佢入泥果時要敬禮,但係我地成班都好hea;]
之後佢話:咁樣好似唔係咁專重
我心諗:你從來都冇專重過我地囉!
其實一開始都以為自己合格架,因為lee次真係有信心-3-
但係點知唔合格囉,差3分呀):
佢叫左d唔合格既人起身,係咁話我地囉
又話中一數學唔合格咁中二點.
之後又要我地寫改善方法,d人寫左100字囉-0-
我只係寫左10幾字炸喎x)
唔知點解有幾分鐘係想喊,但係都冇野啦
算啦 我知自己盡左力;D
遲D又要補考啦v_v
放學
要去個個講座囉,之前做義工要講感受
好無聊呀,都過左好奈啦-.-
|
| 發表時間:2011-03-28 10:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
我通識考完成個月都未派- - 我中文又唔合格啦>< 我is都合格架啦 你果d咁簡單點唔高分? 數學真係爆簡單..
|
網主回覆
哇 咁慢既-v-
我得數學唔合格囉v_v
好難囉
唔覺喎-3- Posted at 2011-03-30 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-03-29 07:49 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 識用upset,勁喎@v@我都係近來先識=P 我D老師改卷都好快架,但數學老師就唔係-.- 快咪好囉,唔洗緊張咁耐啦~ 歷史都要英文呀?好彩我唔洗好似你咁姐-V- 唉~下次努力啦,好多野都係死係英文到~_~ 點解我地要學英文呀?人地學中文唔好?-3- 佢成日都講鬼故?你覺得恐唔恐怖呀? @0@ 我老師對卷就會好專心架啦,對卷都離題? 合格已經好好,仲話人地退步真係唔應該= = 恭喜呀!我都係I.S最高分,全級第2呢A_A 好咩呀?你唔可以笑人地個髮型架, 咁你到時去旅行會唔會笑我架?-3- 做多次個份卷呀?我考完唔會哂時間睇番我個答案係咪岩;P 點解要敬禮呀?XD哈哈...以為呢到軍校咩?XD 你一時係BLOG話有信心,回我就話冇信心架-.- 我都係唔合格啦,你下次再努力囉...V3V 你中一唔合格第時中二真係唔知點呀,中二難過中一N陪呀!! 有幾分鐘想喊?我唔合格直程喊左呀T_T E~我都係喎,我之前探D老人家呀MA... BY粒粒 20行
|
網主回覆
thx(:粒粒
我都係近泥先知xd
我唔想佢地改卷快囉-v-
我唔悸知幾多分囉-3-
少少 你就好啦@@
嗯嗯 下次要溫熟d/_\
咪係囉 不過中文好簡單呀xd
我地叫佢講嘛 唔恐怖x)
咁咪好囉,佢對卷對對下會講左其他野囉-0-
係囉 有d讚既野都冇-v-
哦 is真伙好容易,咁勁0_0
佢真係好特別架,你見到都會笑xd
唔會,我覺得你呢個髮型ok呀._.
我都係 下次都唔會出返架啦-w-
咪係囉 佢收聲啦
數學呢d野真係冇眼睇啦v_v
今次已經好努力囉.v.
你之前中一合唔合格?中二死左去算啦xd
嗯嗯 唔想為成績而喊呀- -
下次真係唔好參加 Posted at 2011-03-30 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|