yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 3 月 30 日  星期三   時晴時雨


2011-03-30 無奈 分類: 日常生活

早會

今日勁早就返泥啦,廢是又話我遲到-v-

返到課室我後面個個狂話:我聽日生日呀!

之後呀sir聽到話3月+4月生日d人搞生日會囉-0-

哇 唔需要囉,一定勁爛既生日會,之後狂影相/_\

d人話:唔公平呀,其他月份又冇!

我寧願唔要囉-3-

is

默書;-)

house我串左houes囉-w-

英文閱讀

今堂勁專心聽書呀,唔想又比人串啦.v.

佢成日係到搞gag,又唔好笑喎.

唔知點解我隔離個個會笑咁大聲囉-.-

普通話

個老師又搞gag,成班靜曬囉xd

好正呀 唔知點解我好中意咁x)

中文

對卷:]

有個工友拎左個捐贈箱泥捐比日本d人

今日冇帶銀包囉,捐左好少錢炸/.\

lunch

今日又要去讀英文啦v3v

其實我睇得出miss lee對女仔好d架._.

去埋今日聽日唔洗泥啦=]

pe

拉筋果時老師話我d筋好硬囉-3-

今堂係體操囉-v-

好危險,要做果d倒立/_\

功課堂

上左去電腦室做問卷

有題係老師態度有善囉

我勁想禁非常不同意囉-v-

聽d人講老師會睇返,咁我禁不同意啦~_~

見到d野勁傷囉v_v

發表時間:2011-03-30 09:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


tyt528 於 2011-03-31 09:28 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
你係8:05之前番到去都唔會話到你啦-v-
我勁唔中意人係咁講自己生日,想要禮物ja ma
下...真係唔公平囉,一係就一齊搞架啦~
不過我覺得人地唱生日歌俾我聽我會好尷尬;p
科學串呢d咁簡單?仲要串錯囉你...-口-
有時我覺得d老師都唔好笑,但d人就係咁笑囉= =
佢終於搞到一個好好笑既gag俾你地啦...xd
我都一定會捐囉,人地真係好慘!!t_t
點解你要讀英文既?我都覺得老師對女仔好好;]
我d筋應該唔會好硬,因為我跑步前一定成日拉~
好驚呀,我最驚就係體操囉>^<我有陰影呀!
你想禁不同意最後又係禁不同意呀?xd
我覺得做問卷唔應該寫名囉,唔寫名我暢所欲言^_^v
有咩事咁傷呀?
by粒粒 15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX`粒粒(:
8;05其實都好遲架啦,上次咪係咁囉-V-
係囉,好厚面皮果D人先講得出-.-
但係我唔中意搞囉.V.
係呀 咪就係咁囉,仲有唔中意影相-3-
其實係greenhouse effect架;$
我覺得D人係想令個老師有得落台姐-w-`
嗯嗯 呢個gag真係笑左;-)
係囉 不過好似冇咩人捐/_\
因為UT英文個PART錯左,重女輕男XD
你就好啦@@
有咩陰影呀?我開頭都好驚><
我想禁非常不同意既-3-
係呀 唔寫名D答案先係最真呀._.
冇野啦;]
Posted at 2011-03-31 11:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-03-31 06:21 PM 發表:
sd 5到..msn寫la[qz]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦 我回左啦(:
Posted at 2011-03-31 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-03-31 06:20 PM 發表:
haha ar t 有時都係禁..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你日日都看到佢就好啦@@
Posted at 2011-03-31 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-03-31 06:18 PM 發表:
cmcm倒立?!腦沖血ga wo..hehe^^"成日係到搞gag,又唔好笑..."haha ar t 有時都係禁..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2011-03-31 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-03-31 06:18 PM 發表:
cmcm倒立?!腦沖血ga wo..hehe^^"成日係到搞gag,又唔好笑..."haha ar t 有時都係禁..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2011-03-31 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi_1234 於 2011-03-30 09:44 PM 發表:
c0mm3nt
邊個話你遲到?
我呢兩日都早5分鐘出門口~
恭喜曬..我都冇架囉~
我都係捐左$0.2 不過果個係四X期的~
我柔軟度全班最差- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
我話廢是姐
好勁呀-v-
遲d就有架啦xd
咁cheap架,有冇心捐?
me2-.-
Posted at 2011-03-31 09:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]