| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011-03-30  |
分類: 日常生活 |
早會
今日勁早就返泥啦,廢是又話我遲到-v-
返到課室我後面個個狂話:我聽日生日呀!
之後呀sir聽到話3月+4月生日d人搞生日會囉-0-
哇 唔需要囉,一定勁爛既生日會,之後狂影相/_\
d人話:唔公平呀,其他月份又冇!
我寧願唔要囉-3-
is
默書;-)
house我串左houes囉-w-
英文閱讀
今堂勁專心聽書呀,唔想又比人串啦.v.
佢成日係到搞gag,又唔好笑喎.
唔知點解我隔離個個會笑咁大聲囉-.-
普通話
個老師又搞gag,成班靜曬囉xd
好正呀 唔知點解我好中意咁x)
中文
對卷:]
有個工友拎左個捐贈箱泥捐比日本d人
今日冇帶銀包囉,捐左好少錢炸/.\
lunch
今日又要去讀英文啦v3v
其實我睇得出miss lee對女仔好d架._.
去埋今日聽日唔洗泥啦=]
pe
拉筋果時老師話我d筋好硬囉-3-
今堂係體操囉-v-
好危險,要做果d倒立/_\
功課堂
上左去電腦室做問卷
有題係老師態度有善囉
我勁想禁非常不同意囉-v-
聽d人講老師會睇返,咁我禁不同意啦~_~
見到d野勁傷囉v_v
|
| 發表時間:2011-03-30 09:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
tyt528 於 2011-03-31 09:28 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 你係8:05之前番到去都唔會話到你啦-v- 我勁唔中意人係咁講自己生日,想要禮物ja ma 下...真係唔公平囉,一係就一齊搞架啦~ 不過我覺得人地唱生日歌俾我聽我會好尷尬;p 科學串呢d咁簡單?仲要串錯囉你...-口- 有時我覺得d老師都唔好笑,但d人就係咁笑囉= = 佢終於搞到一個好好笑既gag俾你地啦...xd 我都一定會捐囉,人地真係好慘!!t_t 點解你要讀英文既?我都覺得老師對女仔好好;] 我d筋應該唔會好硬,因為我跑步前一定成日拉~ 好驚呀,我最驚就係體操囉>^<我有陰影呀! 你想禁不同意最後又係禁不同意呀?xd 我覺得做問卷唔應該寫名囉,唔寫名我暢所欲言^_^v 有咩事咁傷呀? by粒粒 15行
|
網主回覆
THX`粒粒(:
8;05其實都好遲架啦,上次咪係咁囉-V-
係囉,好厚面皮果D人先講得出-.-
但係我唔中意搞囉.V.
係呀 咪就係咁囉,仲有唔中意影相-3-
其實係greenhouse effect架;$
我覺得D人係想令個老師有得落台姐-w-`
嗯嗯 呢個gag真係笑左;-)
係囉 不過好似冇咩人捐/_\
因為UT英文個PART錯左,重女輕男XD
你就好啦@@
有咩陰影呀?我開頭都好驚><
我想禁非常不同意既-3-
係呀 唔寫名D答案先係最真呀._.
冇野啦;] Posted at 2011-03-31 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哦 我回左啦(: Posted at 2011-03-31 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你日日都看到佢就好啦@@ Posted at 2011-03-31 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm倒立?!腦沖血ga wo..hehe^^"成日係到搞gag,又唔好笑..."haha ar t 有時都係禁..
|
網主回覆
thx Posted at 2011-03-31 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm倒立?!腦沖血ga wo..hehe^^"成日係到搞gag,又唔好笑..."haha ar t 有時都係禁..
|
網主回覆
thx Posted at 2011-03-31 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mm3nt 邊個話你遲到? 我呢兩日都早5分鐘出門口~ 恭喜曬..我都冇架囉~ 我都係捐左$0.2 不過果個係四X期的~ 我柔軟度全班最差- -
|
網主回覆
thx`
我話廢是姐
好勁呀-v-
遲d就有架啦xd
咁cheap架,有冇心捐?
me2-.- Posted at 2011-03-31 09:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|