| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 3 月 31 日 星期四  |
累._.  |
分類: 日常生活 |
中文
教說明文,超悶呀@@
"怎樣閱讀報紙" 好無聊既課題
講有錢人好多個老婆,d報紙有時寫既野係假
錢真的萬能嗎?
dt
今日呀sir好火呀,因為太多人交唔齊功課啦-v-
琴日就係為左d功課12點就訓
某人又唔比係間房到做囉,係客廳做比呀媽話-w-
我設計個杯墊係青蛙呀,好似好簡單-3-
數學
明明話帶書,之後e+又話帶筆記囉!
同你有心靈相通咩?話改就改架啦?
差d要留堂,明明佢講書嘛-v-
之後佢嬲左我地成班-0-
lunch
明明唔想同佢食囉-_-
歷史
講地理大發現,好悶呀v_v
音樂
睇人地唱歌,好想訓教zzz
英文
miss wong好似同d高form去camp喎@@
幾日都唔會上我地堂架啦;D
比我地做英文練習,超多囉-0-
放學
其實我知我地好衰,sorry
|
| 發表時間:2011-03-31 09:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
tyt528 於 2011-04-03 09:30 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)我都唔睇報紙既,d新聞係人口中聽番泥-v-下...有錢就可以隻手姐天呀?-口-咁正既?但係香港一x一x制架咩?
|
網主回覆
thx粒粒(:
我都係,聽我呀媽講-.-
係呀._.
唔知喎,個老師係咁講. Posted at 2011-04-03 10:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C0MM3NT 我地好似都有教.. 我係睇曬D題目先囉 嬲佢都要講左啦
|
網主回覆
THX(:
個個中一教既野都差唔多-V-
唔知你講咩
係呀,扮野大我地姐 Posted at 2011-04-02 12:36 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|