yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 4 月 1 日  星期五   晴天


點解要屈我? 傷心 分類: 日常生活

早會

講餐桌禮儀-v-

英文

miss wong都係唔係到啦

又係做工作紙囉-w-

視藝

交海報(;

佢話我太多字囉,要畫多d圖畫-.-

我諗住畫間學校同d學生手拖手;-)

中文

做閱讀測驗v_v

唔識做呀,冇睇過本書囉-3-

數學

我地好嘈,呀sir又係到發火

佢今次dum張枱落地下囉-0-

張枱爛左,個個人拎返上泥果時得返個架xd

我勁想笑囉,廢是比佢話啦,死忍x)

lunch

本來我地2個都立即走左,我地都唔想同佢食-3-

is

後面個個狂攞橡根彈我囉-_-

我話:玩夠未呀? 佢話:未呀,你太好玩啦-口-

仲話咩今日係愚人節唔好咁小氣- -

今堂好快就過左啦=]

功課堂

我前面個個人張"登"比人查左膠水,佢唔知坐左落去

之後佢報串左比呀sir聽,有個人話:應該係lee行女仔整架啦

呀sir立即話:咁姐係xxx(我)啦!

果時我都好嬲架啦,原因就係因為我坐係佢後面?

好心佢冇証明就唔會亂屈人啦,我真係冇做過._.

之後呀sir話左比訓導主任聽,佢走果時話:XXX(我)係咪你呀?快D認左佢啦

果時我嬲到成塊面紅曬囉.v.

我第一次已經講左唔係我做囉,你lee d咩老師泥架?

唔應該懷疑學生囉,你點講我都唔會認架啦!

之後留左我地成班迫做果個人認左佢

我見到個個訓導主任係咁望住我囉

最後d同學都話係我做囉,我勁想喊囉

好似成班都唔信我,好似真係我做咁v_v

點解要屈我呀?根本唔係我做/.\

出左課室我忍唔到啦,喊左v3v

不過得幾個fd係信我囉,thx你地=]

冇做過既野我係唔會認架!

發表時間:2011-04-01 10:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-04-12 10:04 PM 發表:
c0mm3nt*
依加先回4月份既CM XD`
果福圖好樣衰-.-
我都俾人話好好玩.
冇人叫你認囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
又要特登回返你呀,死衰人-3-
你畫得好好咩?
同志xd
但係佢迫我呀~
Posted at 2011-04-15 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-04-03 09:22 PM 發表:
因為下面D野睇到我好激動,
所以我就另俾一個CM啦-V-
個個人有冇睇架,
佢自己睇唔到D膠水就坐落去咪抵佢死囉\口/
之後仲屈係一定個一行既女仔,
個呀SIR仲衰囉,咁都可以話係你= =
有冇常識架?冇既都睇過下D電視劇掛?-口-
查案都要講證據啦,坐係後面就係搽個個咩?
咩快D認左佢呀?擺到明就係佢就係唔想煩啦,
佢想快快手手搞掂佢就搵個人泥屈JA?-.-
CHEAP到咁囉,做咩老師呀?又爆粗話屈學生= =
點解咁多同學都會話係你?!佢地邊隻眼睇到呀?
唔係你你千祈唔好認,俾真正搽個個得威!\口/
死啦佢地...屈屈屈,我小學1年級就係咁囉-口-
我就係唔想煩係咁喊喊喊,仲認左囉,我都冇做過>_<
叫你呀媽打去投訴個老師啦,CHEAP到佢!
叫我呀媽佢一定幫我囉,我覺得你應該係咁叫你呀媽還你公道!
D家長打去D老師就扮死狗架啦=V=
我十卜你...你唔好唔開心啦;]
BY粒粒 18+12=30行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你冷靜D先啦-.-
點解唔一齊比?
佢就係冇呀.
咪係囉,怪佢自己冇睇清楚姐!
佢做果多衰野報應啦,雖然我都好憎佢.v.
嗯嗯,老師唔係應該信學生架咩?
佢不嬲都冇架啦!
咪係囉,冇証冇據就唔好亂屈人啦!
但係煩個個又唔係佢,係訓導主任~
我估應該係啦~.~
佢根本冇資格做老師!
我就係唔知,全部都係唔知頭唔知路-v-
係呀 我呢次死都唔會認架啦,真正個個人咪好正囉!
小學1年級已經遇到呢d事啦-3-
我都係喊左先,但係冇認到,做咩認左佢呀?
我有叫呀,佢唔幫我囉!
你呀媽真係好,佢話:過左去就算喎.
係呀,d老師就立即好驚咁.
thx you,第6個信我既人._.
Posted at 2011-04-03 10:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-04-03 09:09 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
有一日早會我地都係講外國D禮儀囉,
都唔知知泥做咩= =我地又唔係外國人-口-
點解唔係到泥?又係冇番呀?-.-咁正?!
如果我有空堂我就會睇書或然率做功課;]
我地20周年都要D F.1畫海報,好彩我唔洗^_^V
海報其實真係唔洗咁多字囉-V-我都想畫@@
要睇過本書架咩?佢唔係俾篇文你睇架咩?
唔想同欣欣?!真就好啦...你可以避開佢LU-V-
咁衰架\口/你惡D咪得囉,你惡佢就驚左你唔敢玩你架啦
佢到底知唔知愚人節過左12點唔玩得架啦?= =
既然係愚人節你都可以玩佢架姐,玩到佢死死下.\_/.
BY粒粒 12行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`粒粒(:
早會次次都係咁無聊架啦-3-
所以我次次都唔會聽xd
唔係呀,同d高form去左camp;D
如果有功課咪做囉,冇就可以玩啦;]
你係咪用電腦做呀?你就正啦@@
嗯嗯,因為我唔中意畫畫嘛XD
唔係呀,佢出D問題比你做,要睇過本書先識/_\
唔係呀,第2個人-3-
我做唔到惡既樣,本來得架但係笑左囉;-)
係架咩?其實我都唔知=D
係呀,玩返佢好多次XD
Posted at 2011-04-03 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-04-02 11:53 PM 發表:
C0MS
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2011-04-03 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]