| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 4 月 1 日 星期五  |
點解要屈我?  |
分類: 日常生活 |
早會
講餐桌禮儀-v-
英文
miss wong都係唔係到啦
又係做工作紙囉-w-
視藝
交海報(;
佢話我太多字囉,要畫多d圖畫-.-
我諗住畫間學校同d學生手拖手;-)
中文
做閱讀測驗v_v
唔識做呀,冇睇過本書囉-3-
數學
我地好嘈,呀sir又係到發火
佢今次dum張枱落地下囉-0-
張枱爛左,個個人拎返上泥果時得返個架xd
我勁想笑囉,廢是比佢話啦,死忍x)
lunch
本來我地2個都立即走左,我地都唔想同佢食-3-
is
後面個個狂攞橡根彈我囉-_-
我話:玩夠未呀? 佢話:未呀,你太好玩啦-口-
仲話咩今日係愚人節唔好咁小氣- -
今堂好快就過左啦=]
功課堂
我前面個個人張"登"比人查左膠水,佢唔知坐左落去
之後佢報串左比呀sir聽,有個人話:應該係lee行女仔整架啦
呀sir立即話:咁姐係xxx(我)啦!
果時我都好嬲架啦,原因就係因為我坐係佢後面?
好心佢冇証明就唔會亂屈人啦,我真係冇做過._.
之後呀sir話左比訓導主任聽,佢走果時話:XXX(我)係咪你呀?快D認左佢啦
果時我嬲到成塊面紅曬囉.v.
我第一次已經講左唔係我做囉,你lee d咩老師泥架?
唔應該懷疑學生囉,你點講我都唔會認架啦!
之後留左我地成班迫做果個人認左佢
我見到個個訓導主任係咁望住我囉
最後d同學都話係我做囉,我勁想喊囉
好似成班都唔信我,好似真係我做咁v_v
點解要屈我呀?根本唔係我做/.\
出左課室我忍唔到啦,喊左v3v
不過得幾個fd係信我囉,thx你地=]
冇做過既野我係唔會認架!
|
| 發表時間:2011-04-01 10:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt* 依加先回4月份既CM XD` 果福圖好樣衰-.- 我都俾人話好好玩. 冇人叫你認囉
|
網主回覆
thx`
又要特登回返你呀,死衰人-3-
你畫得好好咩?
同志xd
但係佢迫我呀~ Posted at 2011-04-15 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-04-03 09:22 PM 發表:
因為下面D野睇到我好激動, 所以我就另俾一個CM啦-V- 個個人有冇睇架, 佢自己睇唔到D膠水就坐落去咪抵佢死囉\口/ 之後仲屈係一定個一行既女仔, 個呀SIR仲衰囉,咁都可以話係你= = 有冇常識架?冇既都睇過下D電視劇掛?-口- 查案都要講證據啦,坐係後面就係搽個個咩? 咩快D認左佢呀?擺到明就係佢就係唔想煩啦, 佢想快快手手搞掂佢就搵個人泥屈JA?-.- CHEAP到咁囉,做咩老師呀?又爆粗話屈學生= = 點解咁多同學都會話係你?!佢地邊隻眼睇到呀? 唔係你你千祈唔好認,俾真正搽個個得威!\口/ 死啦佢地...屈屈屈,我小學1年級就係咁囉-口- 我就係唔想煩係咁喊喊喊,仲認左囉,我都冇做過>_< 叫你呀媽打去投訴個老師啦,CHEAP到佢! 叫我呀媽佢一定幫我囉,我覺得你應該係咁叫你呀媽還你公道! D家長打去D老師就扮死狗架啦=V= 我十卜你...你唔好唔開心啦;] BY粒粒 18+12=30行
|
網主回覆
你冷靜D先啦-.-
點解唔一齊比?
佢就係冇呀.
咪係囉,怪佢自己冇睇清楚姐!
佢做果多衰野報應啦,雖然我都好憎佢.v.
嗯嗯,老師唔係應該信學生架咩?
佢不嬲都冇架啦!
咪係囉,冇証冇據就唔好亂屈人啦!
但係煩個個又唔係佢,係訓導主任~
我估應該係啦~.~
佢根本冇資格做老師!
我就係唔知,全部都係唔知頭唔知路-v-
係呀 我呢次死都唔會認架啦,真正個個人咪好正囉!
小學1年級已經遇到呢d事啦-3-
我都係喊左先,但係冇認到,做咩認左佢呀?
我有叫呀,佢唔幫我囉!
你呀媽真係好,佢話:過左去就算喎.
係呀,d老師就立即好驚咁.
thx you,第6個信我既人._. Posted at 2011-04-03 10:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-04-03 09:09 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 有一日早會我地都係講外國D禮儀囉, 都唔知知泥做咩= =我地又唔係外國人-口- 點解唔係到泥?又係冇番呀?-.-咁正?! 如果我有空堂我就會睇書或然率做功課;] 我地20周年都要D F.1畫海報,好彩我唔洗^_^V 海報其實真係唔洗咁多字囉-V-我都想畫@@ 要睇過本書架咩?佢唔係俾篇文你睇架咩? 唔想同欣欣?!真就好啦...你可以避開佢LU-V- 咁衰架\口/你惡D咪得囉,你惡佢就驚左你唔敢玩你架啦 佢到底知唔知愚人節過左12點唔玩得架啦?= = 既然係愚人節你都可以玩佢架姐,玩到佢死死下.\_/. BY粒粒 12行
|
網主回覆
thx`粒粒(:
早會次次都係咁無聊架啦-3-
所以我次次都唔會聽xd
唔係呀,同d高form去左camp;D
如果有功課咪做囉,冇就可以玩啦;]
你係咪用電腦做呀?你就正啦@@
嗯嗯,因為我唔中意畫畫嘛XD
唔係呀,佢出D問題比你做,要睇過本書先識/_\
唔係呀,第2個人-3-
我做唔到惡既樣,本來得架但係笑左囉;-)
係架咩?其實我都唔知=D
係呀,玩返佢好多次XD Posted at 2011-04-03 10:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2011-04-03 10:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|