yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 4 月 4 日  星期一   微雨


Cheap學校,衰老師! 無奈 分類: 日常生活

中文

又係教怎樣閱讀報復

呢課好悶呀,好想聽第2課囉!_!

英文

miss wong返泥啦

係咁講同d高form經歷既野,唔想聽囉-v-

個個camp我地之前都去過啦-w-`

佢話個呀sir話佢既學生,佢係到喊囉-0-

數學

呀sir又發火啦

今次好勁囉,佢dum曬d粉筆落地下,me爛佢自己本數學書0_0

之後d粉筆咪又係我地汁返,佢知唔知d粉筆要錢架?

個到勁多支囉,成地都係囉-_-

好想放低佢發火放上youtube呀,一定勁多人睇@@

lunch

我知屈我個個呀sir係後面

我勁大聲講:好心d老師唔好亂屈人啦!

唔知佢聽唔聽呢?明串啦><

電腦

係咁同隔離傾計

佢都信我冇做呀,佢話我個樣唔似._.

功課堂

本來係週會既,但係禮堂有人考緊試^^

放學

又要留呀,一日冇人認都要留到星期5囉v_v

今日呀sir叫左呢2行出去~_~

不過只係叫我地呢2行,其他行唔得架?

果時我個心跳得快到呀-v-

佢話係咪我做 我話:唔係 佢話:但係好多同學都話係我做囉!

又講:做錯事要認,做人要有責任,認左唔會話我,叫我唔好咁自私

咩cheap學校泥架?講到尾姐係唔信我姐!

最後又話佢e+唔想搵做個個人啦,比佢玩曬!

佢搵咪搵囉,我冇做過就係冇做過!

其實我有d証據係邊個做啦,我講唔講好?

發表時間:2011-04-04 09:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-04-15 08:39 PM 發表:
c0mm3nt
個同學喊定係點?
佢係咪精神分裂架?= =
本數學書佢自己買?
你做左就認啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
個老師喊.
佢不嬲架啦-.-
唔知佢喎~
有人認左啦,不過唔係我;D
Posted at 2011-04-15 11:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-04-05 08:37 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
一睇到你打個標題就知道係上星期5既事啦0_0
哈~我剩係做閱讀報告,唔會做閱讀報復架xd
高年級個d又去camp,體會到你地之前有幾咁慘啦-v-
下...咁你地上次俾水淋佢有冇喊呀?0口0話兩話就喊= =
哈哈...睇到呢段笑左囉xddd佢識唔識控制下自己既情緒xd
我都好想睇下段片,我一定係咁重睇又重睇xd
佢自己meet爛自己本書係佢唔抵ja xd
佢掟d少筆落地整斷哂咪又係要自己寫番...xd哈哈~
哈哈~咁串?!勁喎,希望佢聽到囉!!.\_/.
嗯嗯...有人信你就好啦...其實都唔明點解呀sir會屈你\口/
其實佢叫你地d2行出去就證明佢認定係你啦,
只不過你唔認,佢冇辦法...
好多人話係你就係你架啦咩?都冇證據,傻既!!-.-
你緊係講啦,洗鬼驚佢咩!你俾人屈做個個人都唔認就證明佢cheap啦\./
by粒粒 15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx,粒粒(:
呵呵,估岩左啦xd
笑左囉,錯得好勁呀><
都唔知學校搞呢d camp泥做咩-.-
佢冇去呀,都唔知係咪真既-v-
我果時都好想笑架,佢就係唔識-3-
真係好想拍囉._.
佢咪meet囉,唔好問返我地攞錢就ok啦xd
唔係呀,佢要我地汁去dum左去,再落去拎新既返泥囉-3-
唔夠佢串,一定聽到啦xd
有人信都冇用啦,老師都唔信.v.
嗯嗯 我都係咁覺得呀._.
不過e+終於搵到邊個做啦x)
咪係囉,其實佢暗示呀sir話係我做姐
講左啦,雖然有人認左但係我唔知邊個,知我一定打佢.v.
Posted at 2011-04-08 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherlyne520 於 2011-04-05 07:26 PM 發表:
CMCM;)
just d0 y0ur best~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
嗯嗯._.
Posted at 2011-04-08 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-04-05 01:28 AM 發表:
C0MS
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
Posted at 2011-04-05 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]