| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
Cheap學校,衰老師!  |
分類: 日常生活 |
中文
又係教怎樣閱讀報復
呢課好悶呀,好想聽第2課囉!_!
英文
miss wong返泥啦
係咁講同d高form經歷既野,唔想聽囉-v-
個個camp我地之前都去過啦-w-`
佢話個呀sir話佢既學生,佢係到喊囉-0-
數學
呀sir又發火啦
今次好勁囉,佢dum曬d粉筆落地下,me爛佢自己本數學書0_0
之後d粉筆咪又係我地汁返,佢知唔知d粉筆要錢架?
個到勁多支囉,成地都係囉-_-
好想放低佢發火放上youtube呀,一定勁多人睇@@
lunch
我知屈我個個呀sir係後面
我勁大聲講:好心d老師唔好亂屈人啦!
唔知佢聽唔聽呢?明串啦><
電腦
係咁同隔離傾計
佢都信我冇做呀,佢話我個樣唔似._.
功課堂
本來係週會既,但係禮堂有人考緊試^^
放學
又要留呀,一日冇人認都要留到星期5囉v_v
今日呀sir叫左呢2行出去~_~
不過只係叫我地呢2行,其他行唔得架?
果時我個心跳得快到呀-v-
佢話係咪我做 我話:唔係 佢話:但係好多同學都話係我做囉!
又講:做錯事要認,做人要有責任,認左唔會話我,叫我唔好咁自私
咩cheap學校泥架?講到尾姐係唔信我姐!
最後又話佢e+唔想搵做個個人啦,比佢玩曬!
佢搵咪搵囉,我冇做過就係冇做過!
其實我有d証據係邊個做啦,我講唔講好?
|
| 發表時間:2011-04-04 09:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 個同學喊定係點? 佢係咪精神分裂架?= = 本數學書佢自己買? 你做左就認啦~
|
網主回覆
thx`
個老師喊.
佢不嬲架啦-.-
唔知佢喎~
有人認左啦,不過唔係我;D Posted at 2011-04-15 11:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-04-05 08:37 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 一睇到你打個標題就知道係上星期5既事啦0_0 哈~我剩係做閱讀報告,唔會做閱讀報復架xd 高年級個d又去camp,體會到你地之前有幾咁慘啦-v- 下...咁你地上次俾水淋佢有冇喊呀?0口0話兩話就喊= = 哈哈...睇到呢段笑左囉xddd佢識唔識控制下自己既情緒xd 我都好想睇下段片,我一定係咁重睇又重睇xd 佢自己meet爛自己本書係佢唔抵ja xd 佢掟d少筆落地整斷哂咪又係要自己寫番...xd哈哈~ 哈哈~咁串?!勁喎,希望佢聽到囉!!.\_/. 嗯嗯...有人信你就好啦...其實都唔明點解呀sir會屈你\口/ 其實佢叫你地d2行出去就證明佢認定係你啦, 只不過你唔認,佢冇辦法... 好多人話係你就係你架啦咩?都冇證據,傻既!!-.- 你緊係講啦,洗鬼驚佢咩!你俾人屈做個個人都唔認就證明佢cheap啦\./ by粒粒 15行
|
網主回覆
thx,粒粒(:
呵呵,估岩左啦xd
笑左囉,錯得好勁呀><
都唔知學校搞呢d camp泥做咩-.-
佢冇去呀,都唔知係咪真既-v-
我果時都好想笑架,佢就係唔識-3-
真係好想拍囉._.
佢咪meet囉,唔好問返我地攞錢就ok啦xd
唔係呀,佢要我地汁去dum左去,再落去拎新既返泥囉-3-
唔夠佢串,一定聽到啦xd
有人信都冇用啦,老師都唔信.v.
嗯嗯 我都係咁覺得呀._.
不過e+終於搵到邊個做啦x)
咪係囉,其實佢暗示呀sir話係我做姐
講左啦,雖然有人認左但係我唔知邊個,知我一定打佢.v. Posted at 2011-04-08 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(:
嗯嗯._. Posted at 2011-04-08 07:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx` Posted at 2011-04-05 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|