| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 4 月 6 日 星期三  |
擦鞋仔一名-w-`  |
分類: 日常生活 |
歷史
下堂又要默書啦v_v
做工作紙,做完全返出去啦
叫左我前面個個人好多次佢都唔聽囉
之後佢又勁火咁講:咩野呀?
明明自己唔全野出去呀,有時老師派野佢都唔會比我架喎.
成日係到扮乖,係到擦老師難.v.
你幾時先做返你自己出泥呀?成日帶住面具!
你比人搽膠水係你張登咪報應囉,平時唔做咁多衰野咪冇事囉.
中文
唔明佢講咩呀v_v
其實係我同人地傾計姐xd
有人上堂食野之後佢請曬成班食呀@@
is
有人睇堂-3-
我覺得成班只係得我地傾緊計囉xd
之後上去做實驗
其實我唔中意做呀,次次都好悶v_v
今次好多人打爛野@@
lunch
終於唔洗同佢食啦;-)
英文
遲d要作之前去camp既野呀-3-
好奈之前既事囉,都唔記得啦-v-
最難忘都係成日比人話,做好多下掌上壓-_-
功課堂
又係教數囉-.-
放學
留堂/_\
走果時都5點半啦,仲要比人拉去行街囉- -
返到屋企比人話囉.v.
|
| 發表時間:2011-04-06 10:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 我地學校大把呢d人啦. 我堂堂都同人傾:) 我冇打爛過囉 你去camp好funny xd
|
網主回覆
thx`
咁慘,我一個已經頂唔順.
me2~
我都冇打爛過啦._.
it is so boring-v- Posted at 2011-04-15 11:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-04-09 08:56 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 哈哈...呢d cheap人就火爆死佢啦xd 原來佢又係d扮乖既人0_0唔怪得老師會可憐佢仲屈你= = 嗯嗯~我都覺得抵佢啦,佢條褲痴"笠笠"!抵! 咁正?@v@如果係我就真係想d人堂堂上堂食啦A_A 科初我未試過有人泥睇堂架喎... 我都唔中意有老師泥睇堂-3-唔可以FREE D-V- 我F.1個班都試過有人打爛野,係D玻璃棒...玻璃杯... 下~咁耐都仲叫人作?一係就係人地一去完就叫人作啦-口- 嗯嗯...真係好難忘,仲有俾人淋水呀XD 點解要留堂既? 我依家成日6點先走呀,開放日D野v3v 明知咁晏我就唔會行街囉,就算我行都唔會俾人話^_^v by粒粒 14行
|
網主回覆
thx`
佢都火爆死我囉.v.
係呀,係老師面前扮曬野-3-
呵呵,佢唔做咁多衰野咪冇事囉~
其實我唔想食囉v3v
咪好囉,成日有人泥睇我地堂
係囉,老師睇堂好悶架-.-
哦..我地打爛野老師好嬲囉;D
係囉,係佢岩岩去完CAMP姐.
係喎,下次真係唔想再去囉-V-
因為果件事呀.
哦..我E+自由啦XD
我都唔想啦,你呀媽對你真好. Posted at 2011-04-11 09:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx` Posted at 2011-04-11 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|