yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 4 月 6 日  星期三   晴天


擦鞋仔一名-w-` 疲倦 分類: 日常生活

歷史

下堂又要默書啦v_v

做工作紙,做完全返出去啦

叫左我前面個個人好多次佢都唔聽囉

之後佢又勁火咁講:咩野呀?

明明自己唔全野出去呀,有時老師派野佢都唔會比我架喎.

成日係到扮乖,係到擦老師難.v.

你幾時先做返你自己出泥呀?成日帶住面具!

你比人搽膠水係你張登咪報應囉,平時唔做咁多衰野咪冇事囉.

中文

唔明佢講咩呀v_v

其實係我同人地傾計姐xd

有人上堂食野之後佢請曬成班食呀@@

is

有人睇堂-3-

我覺得成班只係得我地傾緊計囉xd

之後上去做實驗

其實我唔中意做呀,次次都好悶v_v

今次好多人打爛野@@

lunch

終於唔洗同佢食啦;-)

英文

遲d要作之前去camp既野呀-3-

好奈之前既事囉,都唔記得啦-v-

最難忘都係成日比人話,做好多下掌上壓-_-

功課堂

又係教數囉-.-

放學

留堂/_\

走果時都5點半啦,仲要比人拉去行街囉- -

返到屋企比人話囉.v.

發表時間:2011-04-06 10:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-04-15 09:19 PM 發表:
c0mm3nt
我地學校大把呢d人啦.
我堂堂都同人傾:)
我冇打爛過囉
你去camp好funny xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
咁慘,我一個已經頂唔順.
me2~
我都冇打爛過啦._.
it is so boring-v-
Posted at 2011-04-15 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-04-09 08:56 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
哈哈...呢d cheap人就火爆死佢啦xd
原來佢又係d扮乖既人0_0唔怪得老師會可憐佢仲屈你= =
嗯嗯~我都覺得抵佢啦,佢條褲痴"笠笠"!抵!
咁正?@v@如果係我就真係想d人堂堂上堂食啦A_A
科初我未試過有人泥睇堂架喎...
我都唔中意有老師泥睇堂-3-唔可以FREE D-V-
我F.1個班都試過有人打爛野,係D玻璃棒...玻璃杯...
下~咁耐都仲叫人作?一係就係人地一去完就叫人作啦-口-
嗯嗯...真係好難忘,仲有俾人淋水呀XD
點解要留堂既?
我依家成日6點先走呀,開放日D野v3v
明知咁晏我就唔會行街囉,就算我行都唔會俾人話^_^v
by粒粒 14行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
佢都火爆死我囉.v.
係呀,係老師面前扮曬野-3-
呵呵,佢唔做咁多衰野咪冇事囉~
其實我唔想食囉v3v
咪好囉,成日有人泥睇我地堂
係囉,老師睇堂好悶架-.-
哦..我地打爛野老師好嬲囉;D
係囉,係佢岩岩去完CAMP姐.
係喎,下次真係唔想再去囉-V-
因為果件事呀.
哦..我E+自由啦XD
我都唔想啦,你呀媽對你真好.
Posted at 2011-04-11 09:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-04-07 02:18 PM 發表:
C0MS
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
Posted at 2011-04-11 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]