| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
解決了.  |
分類: 日常生活 |
英文
又係講camp,唔想作呢篇文-3-
係咁抄筆記呀,明顯佢快啦
又話唔好怪我快,係我地寫得慢-v-
今日功課要寫封信比呀媽/呀爸
之前都寫左啦,不過今次要寫英文.
數學
比人畫筆袋囉-.-
用勁多塗改液囉v_v

宗教
仲係講緊點出世囉,好似is呀-v-
通識
又係抄筆記呀
唔知係咪我寫野慢,成日都抄唔曬/_\
lunch
食街市=]
通識
小組討論,我係最唔出聲個個xd
宗教活動
我寧願去呢個都唔想去課外活動呀x)
又係講吸毒之後信左耶穌,次次都係咁-0-
佢呀媽個樣勁串囉,好似唔想提返件事咁-_-
最後又係寫卡比屋企人,我寫左thank you比呀媽
放學
dum左張卡xd
今日只係留左我地4個炸(a,b,c=坐膠水登個個人,d=我)
a入左課室先,我地3個都係出面等佢
a出泥個時係到喊囉-0-
之後到b啦,之後係我
佢又係問我係咪我做?我話唔係!
佢問:點解果日我塊面咁紅
我直接講:因為個個呀sir係咁話係我做
之後佢就叫我出去啦^^
最後叫左a同c走呀,明明a係做個個人呀-3-
果日面紅就係我,咁呢日a喊唔係佢咩?
留左我地課室靜坐呀,話咩最有可能係我地2個v_v
之後欣欣佢地話我唔知呢件事因為放lunch果時好遲先返
仲報左a係做個個人呀@@
講埋呀sir係咁屈我囉,佢地真係好夠敢-.-
之後就放我走啦,真係好多謝你地._.
我覺得b唔係做個個人呀,點解唔返埋佢呀?
呢件事係咪已經解決左啦- -?
聽日英文閱讀好驚比呀sir串返呀><
因為我地報左呀sir係咁屈我,
我一定唔夠佢串啦,而且我又係學生/.\
|
| 發表時間:2011-04-07 10:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 好想睇果封信啊@@ 超好笑啊xd我下次幫你畫(: 面紅就係咩= =
|
網主回覆
thx`
我都好想睇你地d情信呀xd
一d都唔好笑囉.
咪係囉~ Posted at 2011-04-15 11:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-04-09 09:05 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 堂上作既文我會作得唔好架, 番到屋企有得查下d難字就可以表達得好d囉-v- 我地上英文堂好少抄筆記架... @0@ 個黑板咁大...0_0睇泥佢真係寫得好快!! 你間學校冇d新意!!-口-成日叫人地寫信俾呀爸呀媽= = 原來你個筆袋係「多磨」仔A_A 如果我個海綿寶寶筆袋俾人畫成咁我同佢死過\口/ 點解你會俾人畫成咁架?-.-我一定鬧爆佢!! 我覺得我寫得好快,如果老師擦既話我D同學會嗌XD 我中學從未試過做小組討論,有少少要做下=P 咁人地真係可以唔吸MA,你睇過即係證明好多人因為神而改過囉-.- 你唔可以話悶架,我都幾想睇下...@V@ 下?!0口0唔會打格仔架咩?哈哈...有幾串呀? 你寫得咁簡單不如唔好寫,學校都唔叫我地寫架-V- 哇...好衰!你就咁DUM左去唔送俾你媽呀?XD 點解喊既?!一定係佢做所以俾人話到喊啦... 面紅就係因為俾人屈囉,咁就係做個個架咩? 估唔到欣欣會幫你喎,勇敢!我都會話個呀SIR屈人囉.\_/. 我諗應該解決左架啦,唔洗擔心;] BY粒粒 20行
|
網主回覆
THX`
me2,
所以我唔中意係堂上作._.
咁好@@我地成日都要抄-3-
咪係囉,一係就寫卡比呀爸呀媽-.-
係呀~
你d fd對你咁好都唔會咁做啦
佢自己搶左去囉,我有話架,佢都唔聽/_\
我d同學都係咁囉,但係個老師都擦左.
下..咁好-0-?不過都係做過幾次姐xd
神影響力咁大-口-
我比你睇啦,我唔睇啦xd
唔會呀,交叉手咁樣,個樣望落地下-v-
根本唔想寫囉-w-
係呀,唔夠膽比呀><
我唔知佢呀,我都係咁覺得._.
咪係囉,咁喊咪咁懷疑囉.
係呀,我都估唔到囉-0-
係呀,e+冇事啦(: Posted at 2011-04-11 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|