yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 4 月 7 日  星期四   酷熱


解決了. 愉快 分類: 日常生活

英文

又係講camp,唔想作呢篇文-3-

係咁抄筆記呀,明顯佢快啦

又話唔好怪我快,係我地寫得慢-v-

今日功課要寫封信比呀媽/呀爸

之前都寫左啦,不過今次要寫英文.

數學

比人畫筆袋囉-.-

用勁多塗改液囉v_v

宗教

仲係講緊點出世囉,好似is呀-v-

通識

又係抄筆記呀

唔知係咪我寫野慢,成日都抄唔曬/_\

lunch

食街市=]

通識

小組討論,我係最唔出聲個個xd

宗教活動

我寧願去呢個都唔想去課外活動呀x)

又係講吸毒之後信左耶穌,次次都係咁-0-

佢呀媽個樣勁串囉,好似唔想提返件事咁-_-

最後又係寫卡比屋企人,我寫左thank you比呀媽

放學

dum左張卡xd

今日只係留左我地4個炸(a,b,c=坐膠水登個個人,d=我)

a入左課室先,我地3個都係出面等佢

a出泥個時係到喊囉-0-

之後到b啦,之後係我

佢又係問我係咪我做?我話唔係!

佢問:點解果日我塊面咁紅

我直接講:因為個個呀sir係咁話係我做

之後佢就叫我出去啦^^

最後叫左a同c走呀,明明a係做個個人呀-3-

果日面紅就係我,咁呢日a喊唔係佢咩?

留左我地課室靜坐呀,話咩最有可能係我地2個v_v

之後欣欣佢地話我唔知呢件事因為放lunch果時好遲先返

仲報左a係做個個人呀@@

講埋呀sir係咁屈我囉,佢地真係好夠敢-.-

之後就放我走啦,真係好多謝你地._.

我覺得b唔係做個個人呀,點解唔返埋佢呀?

呢件事係咪已經解決左啦- -?

聽日英文閱讀好驚比呀sir串返呀><

因為我地報左呀sir係咁屈我,

我一定唔夠佢串啦,而且我又係學生/.\

發表時間:2011-04-07 10:22 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-04-15 09:22 PM 發表:
c0mm3nt
好想睇果封信啊@@
超好笑啊xd我下次幫你畫(:
面紅就係咩= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
我都好想睇你地d情信呀xd
一d都唔好笑囉.
咪係囉~
Posted at 2011-04-15 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-04-09 09:05 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
堂上作既文我會作得唔好架,
番到屋企有得查下d難字就可以表達得好d囉-v-
我地上英文堂好少抄筆記架... @0@
個黑板咁大...0_0睇泥佢真係寫得好快!!
你間學校冇d新意!!-口-成日叫人地寫信俾呀爸呀媽= =
原來你個筆袋係「多磨」仔A_A
如果我個海綿寶寶筆袋俾人畫成咁我同佢死過\口/
點解你會俾人畫成咁架?-.-我一定鬧爆佢!!
我覺得我寫得好快,如果老師擦既話我D同學會嗌XD
我中學從未試過做小組討論,有少少要做下=P
咁人地真係可以唔吸MA,你睇過即係證明好多人因為神而改過囉-.-
你唔可以話悶架,我都幾想睇下...@V@
下?!0口0唔會打格仔架咩?哈哈...有幾串呀?
你寫得咁簡單不如唔好寫,學校都唔叫我地寫架-V-
哇...好衰!你就咁DUM左去唔送俾你媽呀?XD
點解喊既?!一定係佢做所以俾人話到喊啦...
面紅就係因為俾人屈囉,咁就係做個個架咩?
估唔到欣欣會幫你喎,勇敢!我都會話個呀SIR屈人囉.\_/.
我諗應該解決左架啦,唔洗擔心;]
BY粒粒 20行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX`
me2,
所以我唔中意係堂上作._.
咁好@@我地成日都要抄-3-
咪係囉,一係就寫卡比呀爸呀媽-.-
係呀~
你d fd對你咁好都唔會咁做啦
佢自己搶左去囉,我有話架,佢都唔聽/_\
我d同學都係咁囉,但係個老師都擦左.
下..咁好-0-?不過都係做過幾次姐xd
神影響力咁大-口-
我比你睇啦,我唔睇啦xd
唔會呀,交叉手咁樣,個樣望落地下-v-
根本唔想寫囉-w-
係呀,唔夠膽比呀><
我唔知佢呀,我都係咁覺得._.
咪係囉,咁喊咪咁懷疑囉.
係呀,我都估唔到囉-0-
係呀,e+冇事啦(:
Posted at 2011-04-11 09:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-04-08 12:05 AM 發表:
C0MS
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]