yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 4 月 8 日  星期五   酷熱


2011-04-08 疲倦 分類: 日常生活

早會

呵呵,禮堂有人考緊試xd

is

默書,錯左好多呀v_v

又話我地做實驗成日係到玩,下次唔比我地做^^

英文閱讀

好悶呀-3-

好彩佢冇串我姐-v-

今日功課要作120字既文囉/_\

普通話

又做聆聽,好眼訓呀z.z

交換改,對低分個d卷真係好方便xd

中文

佢唔記得要默書囉x)

講文章主旨果d啦,好鬼死悶-_-

lunch

去左欣欣屋企食呀=]

pe

今日跑4個圈囉

跑完勁累+熱到好想死v_v

今堂打排球呀,我覺得開波好好玩=D

不過打完勁痛囉,紅曬-3-

個老師做示範個時成個波飛埋泥我到囉

食波餅,仲要佢話我做咩唔接個波/.\

呢幾堂D男仔都要游水呀,佢地點解個頭會咁旱架-0-?

功課堂

個個英文功課先作得40字,都唔知點作好-.-

miss wong叫我地去分班課室

佢叫我地重新抄個份筆記囉,搞錯呀v3v

放學

終於唔洗留啦,自由既感覺xd

發表時間:2011-04-08 10:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-04-15 09:40 PM 發表:
c0mm3nt
我最鐘意做實驗.v.
依加先跑步真係想死= =
我都想游水><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
我最唔中意囉-0-
係,熱死-.-
我唔想學校帶我地游囉.
Posted at 2011-04-15 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-04-09 09:19 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我地因為有人考試所以要去操場集隊囉-3-
其實唔俾咪唔俾囉,唔稀罕做呀\口/
不過d男仔幫我地做實驗,我地可以去另一組傾計@v@
原來佢係你英文老師呀...
我諗係個老師冇話俾佢知d同學話佢屈人,
你知啦...d老師咁假,點會直接話俾老師知佢自己d衰野?
我地次次都要跑4個架啦,好少野姐-.-
下...咁女仔遲d洗唔洗swim?我會好驚囉-0-
點解要重新抄過?無聊!
恭喜你唔洗留呀!其實係咪因為膠水事件所以你之前要留?
by粒粒 12行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
下..我地有人考試就唔洗我地早會xd
係囉,呢d都唔好玩既-3-
但係d男仔叫我返返泥做實驗-v-
唔係呀,英文老師係miss wong,佢係英文閱讀.
係掛,唉..話左比訓導主任聽呀sir屈我,當我冇到-_-
係囉..可能佢當冇屈過我囉.v.
哇 你真係勁-0-
我地之前游左啦,驚咩?
咪係囉,曬時間抄呀~
嗯嗯,好開心囉,係呀._.
Posted at 2011-04-11 09:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-04-09 02:10 AM 發表:
COMS
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
Posted at 2011-04-11 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]