yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 4 月 11 日  星期一   酷熱


2011-04-11 不屑 分類: 日常生活

中文

汁返之前個D作文係文件夾到

好煩呀,最憎做lee d野-v-

份份作文都話我字體太少-3-

dt

今堂比木板我地啦,下堂要据啦><

我唔想呀,好驚整到隻手xd

比人笑個青蛙好低能v_v

數學

好心呀sir你病就唔好返啦~

今堂教得好快呀-0-

liunch

原來聽日晴生日呀-口-

佢話聽者要送禮物;D

歷史

默書;-)

我以為自己冇帶默書簿囉,返屋企先知係書包.v.

好彩岩曬姐,琴晚溫左好奈呀/_\

音樂

唱歌(:

好心隔離個個明知自己唱歌難聽就唔好唱啦-3-

英文

又要作文呀~0~

係咁吹水囉xd

放學

買晴既生日禮物;D

我覺得聽日佢會好驚訝囉,佢估我地唔會送._.

發表時間:2011-04-11 10:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-04-15 09:47 PM 發表:
c0mm3nt
每年都要汁file T-T
咁你送D咩垃圾俾人啊?
你好好聽咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
我勁唔中意汁囉.
唔識打;D
我就係知我唔好聽咪唔唱囉.
Posted at 2011-04-15 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IrisTingLam 於 2011-04-12 10:46 PM 發表:
cM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
Posted at 2011-04-15 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-04-11 10:15 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我寫d字就一定好大,用盡個格架xd
我試過介到流血呀,仲係生銬既囉-3-
青蛙有幾低能?佢地個d又幾高能?
我都覺得呀sir教得好快囉...-口-
下...最唔中意就係人地迫人送禮物-v-
音樂我都係囉,之前個女仔把聲既沉但唱尌勁大聲
好彩我依家調左位ja-.-
佢叫得你地送就預你地要送囉= .=
by粒粒 10行;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
我唔中意寫咁大-3-
哇..好恐怖呀,係咪好痛呢?
佢地果d都差唔多啦,白兔-_-
教咁快都聽唔明佢講咩~.~
唔係既,佢講下笑姐xd
下..勁憎呢d人囉.v.
你就好啦@@
唔係呀,佢估唔到我地真係送x)
Posted at 2011-04-15 11:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-04-11 10:09 PM 發表:
111111
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx`
Posted at 2011-04-13 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]