yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 5 月 6 日  星期五   晴天


發燒. 鬱悶 分類: 日常生活

英文

謄文,我冇帶紙囉v_v

比老師話我地做咩發呆-_-

交文果時我要比隔離個個睇,未交得出去住.

佢問我做咩唔交,我答佢果時佢唔認得我把聲-3-

我今次都病得太勁啦xd

呢個星期6,日要做份project

題目係我最想去既地方囉,

我唔知寫韓國定日本好呀~_~

數學

超頭痛好似發緊燒咁囉-0-

超想訓教呀!!

小息

落去量體溫,唔夠燒囉,佢仲叫我快d返課室上堂-v-

欣欣好似好開心我唔洗早退咁囉,佢唔洗咁悶- -

宗教

小組討論點樣做先環保.

咩神比我地既野要珍惜呀,成篇廢話-w-

通識

佢問問題我地要出去寫答案,

唔知點解我呢d勁驚囉><

lunch

去左欣欣屋企食杯面,又係唔想食野-3-

通識

對工作紙x)

課外活動

超唔想上囉,我頭痛頂左成日啦.v.

本來諗住去圖書館坐架,但係冇人陪我/_\

今次係最後一次啦,比d廣告歌你估係咩廣告,超無聊-.-

放學

今日返小學呀,

買左生日禮物先,

之後返小學送比老師,個老師見到我地勁驚訝-_-

返泥屋企果時暈暈地,返到屋企就沖涼啦,

沖完之後我呀爸見到我勁唔舒服,原來我發燒呀-0-

有冇搞錯呀,係學校又唔發-v-

出左去睇醫生,102度,好彩唔係好高姐.

問佢星期1可唔可以拎假紙,佢話星期1一定好返囉v3v

好辛苦呀=(

今日通識堂話d落後既國家發燒都會死,

我今日以為自己會死囉xd

發表時間:2011-05-06 09:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-05-14 02:20 PM 發表:
c0mm3nt
唔係用眼睇咩關聲咩事=.=
梗係韓國啦
一定會好番囉咩事
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
但係佢問我架喎.
寫左韓國啦~
但係到e+都未-3-
Posted at 2011-05-15 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-05-08 10:28 PM 發表:
C0MS:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-05-08 10:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cherlyne520 於 2011-05-08 08:30 PM 發表:
cmcm;)
小心身體;
我都發完燒...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
你都要呀~
發燒好辛苦=(
Posted at 2011-05-08 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-05-07 07:06 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
仲以為我呢篇都搶1添-3-
我冇帶紙會問人借=]
我都試過把聲沙到自己認唔到自己-_-
日本啦,日本多d野寫...
恭喜你呀,發燒係會高架^v^
咩你好想發咩?可以欣欣真係咁諗,
maybe佢驚你有事掛...
你話唔舒服可以係醫療室訓架-0-
廢咩話呀?.\_/.我地真係要珍惜能源囉\口/
通識出去寫咪要寫好多字?0_0
咪見過d課外活動係咁無聊架,
你番少一次都得啦-v-點解你想要圖書館?
我好想知你買左咩呀!
我試過104度呀~0~好辛苦
睇到d藥都唔想睇啦= =
by凹凹 15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
下次一定搶到xd
勁多人都冇囉-_-
me2,唔覺得把聲係自己.
但係日本地震-.-
好正呀,唔洗打籃球都可以高;>
係呀,想早退呀~
一定唔會咁關心我,佢邊有咁好.
我知,但係好煩架.
嗯嗯,但係佢教既野我都知.
唔係,佢果D短問題姐^^
咪係囉,下次都唔參加-3-
返少次佢都唔理架啦,因為唔想去醫療室-w-
買左水晶球呀,欣欣買左相架.
好高呀,102都算低._.
我仲要食囉v_v
Posted at 2011-05-08 09:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingV_V1997 於 2011-05-07 12:18 PM 發表:
c m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-05-07 02:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingV_V1997 於 2011-05-07 12:18 PM 發表:
c m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-05-07 02:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingV_V1997 於 2011-05-07 12:18 PM 發表:
c m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-05-07 02:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]