| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011-05-12  |
分類: 日常生活 |
英文
睇返上次剩返果d片.
原來人地班只係睇10幾分鐘囉,
我地要睇曬成套-0-
數學
同XXX調左位=]
調左呀sir都唔知囉xd
其實我覺得果個位我會專心d呀,
同埋明勁多呀sir講咩.
宗教
同人傾計=D
通識
返返去原本自己個個位,
隔離個個人問我有冇掛住佢囉-0-
之後我問佢中意同XXX坐定我?
佢答同我坐囉,唔知點解有D開心^^
lunch
見仲有好多時間,打左陣籃球(:
今次我地3個一齊打過埋第3關><
通識
佢見我地lunch果時做果張工作紙我冇做到-v-
呀sir見到攞佢手指公彈我個頭囉.v.
好痛呀,大把人冇做啦-3-
本來係課外活動既,但係上次已經係最後一次,
所以今日係跑步比賽,我冇參加呀~
d人班衫好令呀._.
跑成大約30分鐘囉,佢地跑緊果時我地食雪條xd
見到佢地返泥個個塊面都勁紅,個頭濕曬呀.
好似好辛苦咁,我地理都幾多人攞獎@@
放學
返左屋企拎左部單車玩左一陣,
唔洗去沙田都算好啦~
其實我邊到都唔想去,返屋企最好-_-
唔知聽日又要去邊v_v
|
| 發表時間:2011-05-12 09:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
tyt528 於 2011-05-14 10:44 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 睇片咪仲好,唔洗聽書ma-v- 自己調位我地會俾人記名架囉= = 不過有時呀sir都唔知架... 調左原來對你仲好d添=] 傾計就唔岩啦,我傾都會聽書架 嘔呀...你隔離個個男定女泥架?-0- 唔錯喎,得閒就去增下高a_a 咁衰架,體罰囉...xd 魚~我都去參加呢d囉-3- 30分鐘我得架\口/ by凹凹 11行
|
網主回覆
thx(:
但係睇片迫人睇囉,唔比訓教-.-
比人知左咪話幾句冇咩野@@
me2
嗯嗯,個個位中間泥,我原本係死角位-_-
宗教唔洗聽啦xd
估到你會咁問,女仔xd
打果d籃球冇咩用-v-
咪係囉,我要告佢呀x)
真架?超累喎~
真係勁-3- Posted at 2011-05-15 09:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mm3nt 成套劇都好好睇. 又關事囉 我坐邊個位都會訓. 男定女啊?{呼..ava 有咩咁出奇?-3- 就係今日見到我?
|
網主回覆
thx(:
你又知好睇-v-
係呀,個個位中間架嘛.
我估到會咁問囉,女仔-_-
唔係成日過第3關呀~
唔知喎 Posted at 2011-05-15 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|