yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 5 月 12 日  星期四   驟雨


2011-05-12 愉快 分類: 日常生活

英文

睇返上次剩返果d片.

原來人地班只係睇10幾分鐘囉,

我地要睇曬成套-0-

數學

同XXX調左位=]

調左呀sir都唔知囉xd

其實我覺得果個位我會專心d呀,

同埋明勁多呀sir講咩.

宗教

同人傾計=D

通識

返返去原本自己個個位,

隔離個個人問我有冇掛住佢囉-0-

之後我問佢中意同XXX坐定我?

佢答同我坐囉,唔知點解有D開心^^

lunch

見仲有好多時間,打左陣籃球(:

今次我地3個一齊打過埋第3關><

通識

佢見我地lunch果時做果張工作紙我冇做到-v-

呀sir見到攞佢手指公彈我個頭囉.v.

好痛呀,大把人冇做啦-3-

本來係課外活動既,但係上次已經係最後一次,

所以今日係跑步比賽,我冇參加呀~

d人班衫好令呀._.

跑成大約30分鐘囉,佢地跑緊果時我地食雪條xd

見到佢地返泥個個塊面都勁紅,個頭濕曬呀.

好似好辛苦咁,我地理都幾多人攞獎@@

放學

返左屋企拎左部單車玩左一陣,

唔洗去沙田都算好啦~

其實我邊到都唔想去,返屋企最好-_-

唔知聽日又要去邊v_v

發表時間:2011-05-12 09:51 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


tyt528 於 2011-05-14 10:44 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
睇片咪仲好,唔洗聽書ma-v-
自己調位我地會俾人記名架囉= =
不過有時呀sir都唔知架...
調左原來對你仲好d添=]
傾計就唔岩啦,我傾都會聽書架
嘔呀...你隔離個個男定女泥架?-0-
唔錯喎,得閒就去增下高a_a
咁衰架,體罰囉...xd
魚~我都去參加呢d囉-3-
30分鐘我得架\口/
by凹凹 11行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
但係睇片迫人睇囉,唔比訓教-.-
比人知左咪話幾句冇咩野@@
me2
嗯嗯,個個位中間泥,我原本係死角位-_-
宗教唔洗聽啦xd
估到你會咁問,女仔xd
打果d籃球冇咩用-v-
咪係囉,我要告佢呀x)
真架?超累喎~
真係勁-3-
Posted at 2011-05-15 09:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi_1234 於 2011-05-14 09:08 PM 發表:
c0mm3nt
成套劇都好好睇.
又關事囉 我坐邊個位都會訓.
男定女啊?{呼..ava
有咩咁出奇?-3-
就係今日見到我?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
你又知好睇-v-
係呀,個個位中間架嘛.
我估到會咁問囉,女仔-_-
唔係成日過第3關呀~
唔知喎
Posted at 2011-05-15 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]