yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 5 月 16 日  星期一   雨天


rain 鬱悶 分類: 日常生活

中文

佢唔記得左罰冇拍卡果d人xd

講故宮,好彩佢冇深入咁教-v-

狂離題囉咩事-_-

之後又講花,原來白色既花攞手指壓1壓

個花會變透明架喎-0-

dt

半班得我地鋸完囉^^

今堂教我地打磨,

之前鋸個個杯墊條邊會凹凸不平,e+要磨返平._.

原來磨仲辛苦過鋸呀v3v

數學

又調左位,e+唔想坐個個位啦-3-

派左份新既筆記比我地,個封面係白色,

之前都係粉紅色既,之後又派返粉紅色既封面比我地釘.

都唔知係咪玩野-v-

lunch

又打籃球啦xd

打打下見到之前教我地游水個個miss-0-

之後我地3個一齊打,過關><

返返學校落雨呀,冇帶姐/_\

見到前面有個我地班既同學就一齊姐啦xd

歷史

教之前既香港.

音樂

簡之後考試唱咩歌,

我地簡左動力信望愛呀,我覺得幾好聽@@

英文

好ya,miss wong冇返=]

不過要我地做2本閱書報告,

我問佢要作幾多字,佢話1000字好唔好?

之後又話我覺得d字數適合就得囉,

勁唔中意呢個老師囉,咁一開始就咁答得啦.

串我好好玩咩-w-?

最後冇時間交1本閱書報告就得啦^^

放學

落去磨木,磨磨下好肚餓,去左小食部食野=D

磨到5:45先走囉,走果時落雨問人借姐-3-

發表時間:2011-05-16 10:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-05-21 02:44 PM 發表:
c0mm3nt-*
咁你冇拍卡?
你試俾我睇下
點解唔揀愛愛愛?
日日都放學唔得閒...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
冇呀,張學校卡仲未比我!
你買白色既花囉.
都冇呢首歌簡-v-
正明我幾忙xd
Posted at 2011-05-22 01:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-05-17 06:17 PM 發表:
c0mm3n+ 恰妹妹(k)
唔公平喎,之前佢又罰你?xd
我中文老師有時都會講到好離題-v-
下...係咪真架?
唔係好信,記得就試下先@@
你地學d野好廣泛呀...
你地女仔第時大個都唔會做呢d架啦-3-
我兩樣都唔想做,咁辛苦!><
其實顏色ja ma,洗唔洗咁介意呀?-.-
你就好啦,大陸番到泥依家我都冇打=3=
我地歷史教既野都係一樣,
但係歷史唔係學其他國家既史咩?-0-
咩係動力信望愛呀?個名= ="
做老師做到咁串都有架?
就咁問咪得囉,咁你寫大隻d啦d字xd
好晏先番屋企喎0_0
by凹凹 15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
唔緊要啦,佢唔記得我咪唔洗罰xd
我地中文老師成日架囉-.-
係呀,
佢整左比我地睇.
係囉-3-
嗯嗯,學家政d野好d.
佢一定要我地做架囉-v-
咪係囉,白色都冇所謂啦.
籃球咁好玩做咩唔打xd?
咁岩既~
香港都有歷史架嘛.
個名好out但係好好聽架.
咪係囉,比仔飛啦明顯..
冇呀,我d字體好似平時咁.
係-v-
Posted at 2011-05-22 01:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]