| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 5 月 16 日 星期一  |
rain  |
分類: 日常生活 |
中文
佢唔記得左罰冇拍卡果d人xd
講故宮,好彩佢冇深入咁教-v-
狂離題囉咩事-_-
之後又講花,原來白色既花攞手指壓1壓
個花會變透明架喎-0-
dt
半班得我地鋸完囉^^
今堂教我地打磨,
之前鋸個個杯墊條邊會凹凸不平,e+要磨返平._.
原來磨仲辛苦過鋸呀v3v
數學
又調左位,e+唔想坐個個位啦-3-
派左份新既筆記比我地,個封面係白色,
之前都係粉紅色既,之後又派返粉紅色既封面比我地釘.
都唔知係咪玩野-v-
lunch
又打籃球啦xd
打打下見到之前教我地游水個個miss-0-
之後我地3個一齊打,過關><
返返學校落雨呀,冇帶姐/_\
見到前面有個我地班既同學就一齊姐啦xd
歷史
教之前既香港.
音樂
簡之後考試唱咩歌,
我地簡左動力信望愛呀,我覺得幾好聽@@
英文
好ya,miss wong冇返=]
不過要我地做2本閱書報告,
我問佢要作幾多字,佢話1000字好唔好?
之後又話我覺得d字數適合就得囉,
勁唔中意呢個老師囉,咁一開始就咁答得啦.
串我好好玩咩-w-?
最後冇時間交1本閱書報告就得啦^^
放學
落去磨木,磨磨下好肚餓,去左小食部食野=D
磨到5:45先走囉,走果時落雨問人借姐-3-
|
| 發表時間:2011-05-16 10:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt-* 咁你冇拍卡? 你試俾我睇下 點解唔揀愛愛愛? 日日都放學唔得閒...
|
網主回覆
thx(:
冇呀,張學校卡仲未比我!
你買白色既花囉.
都冇呢首歌簡-v-
正明我幾忙xd Posted at 2011-05-22 01:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-05-17 06:17 PM 發表:
c0mm3n+ 恰妹妹(k) 唔公平喎,之前佢又罰你?xd 我中文老師有時都會講到好離題-v- 下...係咪真架? 唔係好信,記得就試下先@@ 你地學d野好廣泛呀... 你地女仔第時大個都唔會做呢d架啦-3- 我兩樣都唔想做,咁辛苦!>< 其實顏色ja ma,洗唔洗咁介意呀?-.- 你就好啦,大陸番到泥依家我都冇打=3= 我地歷史教既野都係一樣, 但係歷史唔係學其他國家既史咩?-0- 咩係動力信望愛呀?個名= =" 做老師做到咁串都有架? 就咁問咪得囉,咁你寫大隻d啦d字xd 好晏先番屋企喎0_0 by凹凹 15行
|
網主回覆
thx(:
唔緊要啦,佢唔記得我咪唔洗罰xd
我地中文老師成日架囉-.-
係呀,
佢整左比我地睇.
係囉-3-
嗯嗯,學家政d野好d.
佢一定要我地做架囉-v-
咪係囉,白色都冇所謂啦.
籃球咁好玩做咩唔打xd?
咁岩既~
香港都有歷史架嘛.
個名好out但係好好聽架.
咪係囉,比仔飛啦明顯..
冇呀,我d字體好似平時咁.
係-v- Posted at 2011-05-22 01:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|