| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
顏料-v-  |
分類: 日常生活 |
1入校門比人話我衫就太長-3-
中文
miss鄭冇返=]
佢比我地睇果d實驗片,
我想睇綜藝多d囉-v-
dt
磨多一陣木就上色啦,
po幫我支綠色,
唔知係咪個蓋鬆左囉,
佢一支d顏料留曬出泥囉,
佢條裙勁多綠色囉,洗唔甩-v-
之後有2個男仔幫我地清潔個地下,
我地就清潔張枱,咁就整左成堂啦-3-
小息
狂講sorry/_\
數學
今堂真係聽書架,
明左少少啦,但係有題勁長唔明呀v3v
我後面個個冇啦啦拎把姐出泥,
呀SIR叫佢收返埋,
之後我唱:落雨又不怕,落雪也不怕,就算寒冷大風雪也不怕
佢又跟住我唱囉xd
lunch
食壽司,價格果d-v-
因為1點就要返學校啦,
睇個個唔知咩英文比賽~_~
超無聊囉,早知唔泥-_-
歷史
勁快咁教書囉@@
音樂
筆試,有d樂器名唔識=(
英文
miss wong冇返-0-
唔知係咪d老師出左去開會呢?
狂做練習- -
放學
又落雨囉咩事-3-
|
| 發表時間:2011-05-24 10:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 因為人太矮的關係~ 我都想睇城市獵人T.T 真係太無聊同浪費時間~ 呢句咩泥冇聽過-V- 音樂我一定好勁囉!!
|
網主回覆
thx(:
關咩事呀?
我唔想睇.
根過聽呀sir講廢話
下-0-
知你叻啦-_- Posted at 2011-06-24 04:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-05-27 07:22 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 1111111111111111111 我都覺得你d衫袖好長囉, 你地2姊妹差唔多係呢個年紀, 件衫袖成日姐住手 <<凹媽講的=v= 中文都睇實驗架,is ja? d顏料應該洗得甩架... 咁唔小心呀,你有冇唔好意思?-v- 原來你都有道歉既,個個人點?= = 哈哈...咁全班咪聽到你唱? 你係咪想講特價呢?-v- 咩英文比賽呀?無聊啦一定~ 我地理先教得快呀-3- 音樂都要考試的話我會死的/口\ by凹凹 13行
|
網主回覆
thx(:
成幾日都未有人留v3v
隻手好凍嘛,
我家姐老我2年半呀XD
我呀媽都係咁講-v-
唔知呀,個呀sir中意睇掛-3-
佢話洗唔甩呀~
梗係有啦><
係呀,個個人話唔緊要.
唔係呀,好細聲姐~
係呀xd
串字果d囉-.-
差唔多啦..
其實好簡單姐,我冇溫過;> Posted at 2011-05-28 11:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|