yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 5 月 24 日  星期二   清涼


顏料-v- 驚訝 分類: 日常生活

1入校門比人話我衫就太長-3-

中文

miss鄭冇返=]

佢比我地睇果d實驗片,

我想睇綜藝多d囉-v-

dt

磨多一陣木就上色啦,

po幫我支綠色,

唔知係咪個蓋鬆左囉,

佢一支d顏料留曬出泥囉,

佢條裙勁多綠色囉,洗唔甩-v-

之後有2個男仔幫我地清潔個地下,

我地就清潔張枱,咁就整左成堂啦-3-

小息

狂講sorry/_\

數學

今堂真係聽書架,

明左少少啦,但係有題勁長唔明呀v3v

我後面個個冇啦啦拎把姐出泥,

呀SIR叫佢收返埋,

之後我唱:落雨又不怕,落雪也不怕,就算寒冷大風雪也不怕

佢又跟住我唱囉xd

lunch

食壽司,價格果d-v-

因為1點就要返學校啦,

睇個個唔知咩英文比賽~_~

超無聊囉,早知唔泥-_-

歷史

勁快咁教書囉@@

音樂

筆試,有d樂器名唔識=(

英文

miss wong冇返-0-

唔知係咪d老師出左去開會呢?

狂做練習- -

放學

又落雨囉咩事-3-

發表時間:2011-05-24 10:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-06-19 12:22 PM 發表:
c0mm3nt
因為人太矮的關係~
我都想睇城市獵人T.T
真係太無聊同浪費時間~
呢句咩泥冇聽過-V-
音樂我一定好勁囉!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
關咩事呀?
我唔想睇.
根過聽呀sir講廢話
下-0-
知你叻啦-_-
Posted at 2011-06-24 04:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-05-27 07:22 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
1111111111111111111
我都覺得你d衫袖好長囉,
你地2姊妹差唔多係呢個年紀,
件衫袖成日姐住手 <<凹媽講的=v=
中文都睇實驗架,is ja?
d顏料應該洗得甩架...
咁唔小心呀,你有冇唔好意思?-v-
原來你都有道歉既,個個人點?= =
哈哈...咁全班咪聽到你唱?
你係咪想講特價呢?-v-
咩英文比賽呀?無聊啦一定~
我地理先教得快呀-3-
音樂都要考試的話我會死的/口\
by凹凹 13行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
成幾日都未有人留v3v
隻手好凍嘛,
我家姐老我2年半呀XD
我呀媽都係咁講-v-
唔知呀,個呀sir中意睇掛-3-
佢話洗唔甩呀~
梗係有啦><
係呀,個個人話唔緊要.
唔係呀,好細聲姐~
係呀xd
串字果d囉-.-
差唔多啦..
其實好簡單姐,我冇溫過;>
Posted at 2011-05-28 11:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]