| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 5 月 26 日 星期四  |
| 2011-05-26 |
分類: 日常生活 |
中文
教"己所不欲,勿施於人".
其實我幾中意呢句xd
小息
有個人賣勁多yes card囉,
睇到小豬係到扮型真係笑死我xd
英文
等左miss wong差唔多半堂啦,
吹水吹左半堂=]
本英文書留左係課室,返去拎勁尷尬囉-v-
用左20分鐘記一段英文-_-
數學
今堂唔明呀v3v
之後狂同人玩囉-3-
lunch
食街市,又冇錢啦/_\
之後食薄荷朱古力雪糕><
電腦
做個個唔知咩幸運之輪,
完全唔識做囉.
自己玩電腦仲好囉,但係d機勁慢-.-
週會
今次係中三表演,佢地要講英文囉.
其實佢地講英文都唔明佢地講咩/_\
又遲放囉咩事-3-
|
| 發表時間:2011-05-26 11:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 我都勁中意呢句:) 我未試過拎野 太乖啦 屋企果部都好慢 日日都遲放架啦~
|
網主回覆
thx(:
嗯嗯^^
我成日都要拎架啦.
差唔多-v-
好想早放 Posted at 2011-06-24 05:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-05-27 07:42 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 點解你同意既?因為你成日汁人野? 其實我覺得用人地唔要但又唔太舊既都可以的=] 咁你琴日夠買yes card出去啦, 個d咪又係你地唔要既...;D 咁你地有冇回番本呀?=V= 點解個老師可以遲得咁交關架-V- 我都勁驚番返去課室睇書囉>< 你要背默嗎? 我都好多都唔明啦數學,唉-3- 我唔中意食薄荷味的說...;( 咩泥架,電腦要教D咁既野架? 我都覺得學校D機好廢\口/ 表演D咩呀?英文週真係煩呢=P BY凹凹 15行
|
網主回覆
thx(:
之前成日汁囉-v-
但係我次次汁人d野都係勁舊..
咁又係,
但係人地好想要xd
冇呀,算啦-3-
咪係囉,又冇講話做咩-_-
係囉,原班個老師問長問短-v-
係呀~
到時先問呀sir啦v3v
點解呀?超好食呀._.
係囉,都冇用既-3-
嗯嗯,d老師話博物館拎返泥xd
劇,嗯嗯-3- Posted at 2011-05-28 11:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|