yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 5 月 26 日  星期四   晴天


2011-05-26 分類: 日常生活

中文

教"己所不欲,勿施於人".

其實我幾中意呢句xd

小息

有個人賣勁多yes card囉,

睇到小豬係到扮型真係笑死我xd

英文

等左miss wong差唔多半堂啦,

吹水吹左半堂=]

本英文書留左係課室,返去拎勁尷尬囉-v-

用左20分鐘記一段英文-_-

數學

今堂唔明呀v3v

之後狂同人玩囉-3-

lunch

食街市,又冇錢啦/_\

之後食薄荷朱古力雪糕><

電腦

做個個唔知咩幸運之輪,

完全唔識做囉.

自己玩電腦仲好囉,但係d機勁慢-.-

週會

今次係中三表演,佢地要講英文囉.

其實佢地講英文都唔明佢地講咩/_\

又遲放囉咩事-3-

發表時間:2011-05-26 11:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-06-19 12:58 PM 發表:
c0mm3nt
我都勁中意呢句:)
我未試過拎野 太乖啦
屋企果部都好慢
日日都遲放架啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
嗯嗯^^
我成日都要拎架啦.
差唔多-v-
好想早放
Posted at 2011-06-24 05:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-05-27 07:42 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
點解你同意既?因為你成日汁人野?
其實我覺得用人地唔要但又唔太舊既都可以的=]
咁你琴日夠買yes card出去啦,
個d咪又係你地唔要既...;D
咁你地有冇回番本呀?=V=
點解個老師可以遲得咁交關架-V-
我都勁驚番返去課室睇書囉><
你要背默嗎?
我都好多都唔明啦數學,唉-3-
我唔中意食薄荷味的說...;(
咩泥架,電腦要教D咁既野架?
我都覺得學校D機好廢\口/
表演D咩呀?英文週真係煩呢=P
BY凹凹 15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
之前成日汁囉-v-
但係我次次汁人d野都係勁舊..
咁又係,
但係人地好想要xd
冇呀,算啦-3-
咪係囉,又冇講話做咩-_-
係囉,原班個老師問長問短-v-
係呀~
到時先問呀sir啦v3v
點解呀?超好食呀._.
係囉,都冇用既-3-
嗯嗯,d老師話博物館拎返泥xd
劇,嗯嗯-3-
Posted at 2011-05-28 11:26 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]