yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 5 月 30 日  星期一   晴天


惡勢力. 忿怒 分類: 日常生活

今日勁多人冇返/早退呀-0-

係咪爆流感呀,停課都好喎xd

中文

話果d小朋友好得意,

之後話唔係我地呀,係小一小二果d

我地已經老啦,咁佢果d叫咩呀-v-?

英文

分班個個課室唔開冷氣囉-3-

默書,琴日冇默到囉,錯左7個v3v

數學

見欣欣隔離個個人冇返就坐佢個位=]

呀sir一入泥就叫人開大個窗,但係又開冷氣囉.

有人講話:咁好曬錢喎,之後呀sir話

咁我大把錢洗唔曬呀,咁點呀?

好心你冇錢就唔好扮有錢啦,

大把錢洗唔曬咪買個令d既棺材訓飽佢囉~

我咪話:咁好唔環保姐,

佢唔知係咪唔知點串返我啦,

就話:你返埋自己個位啦,e+調位好得意呀?

以為我會向惡勢力低頭呀?

你收聲啦,身為一個老師都唔知咩叫環保.

洗唔洗我教下你呀?遲d地球滅亡唔好後悔呀!!

做工作紙,我唔識呀sir泥教我,

教教下又走左佬喎,我咪問後面個個囉.

之後佢又話我唔好搞後面個個.

e+係你唔教我囉,我唔想靠你咪問人囉.

lunch

又見到數學個個呀sir,

之後係到扮冇野,笑笑口咁囉.

我好記仇架,邊個得罪一世都記得呀.v.

電腦

我部電腦又用唔到個個程式囉,

要企係人地到睇人點做/_\

週會

個老師分享自己中意睇既書,

我心諗:已所欲 勿施於人呀

佢自己中意睇書唔代表我地中意睇書喎.

發表時間:2011-05-30 09:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


tyt528 於 2011-05-31 07:04 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
d老師可能會懷疑佢地一齊去玩,
哈哈...你緊係想停課啦xd
我地都唔係小朋友啦,
你唔係想人話你得意呀fa?-.-
我地開冷氣+風扇囉,凍死><
咁你錯左7個老師有冇話你呀?-0-
哇...個呀sir咁串既!點做呀sir
d老師都唔會俾冷氣費架啦,
咁多錢就唔會做老師咁cheap啦= ="
佢冇野講先話你調位ja ma~
佢見你串佢咪唔教你囉,有私心!
其實真係唔環保囉佢,仲咁串-.-
佢笑笑口咁對你你咪啤番佢囉~
哈哈...咁我有冇得罪你呀?XD
之前我做唔到我可以去老師個部架=V=
呢句野好似唔關事架喎
BY凹凹 18行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
冇呀,佢地真係病架..
嗯嗯,但係又就泥考試-3-
我要童真呀xdd
唔係,我都係認老算啦-v-
只係開左風扇炸v3v
冇呀,好彩姐-_-
佢心情唔好咪咁串囉,
咪就係囉,以為佢有比呀?
嗯嗯,佢李家誠既一半都唔知有冇呀.
係囉,頭先唔係好串架咩?
呢d老師勁衰呀,考試唔合格唔好話我..
咪係囉,我有講錯咩?
廢是我啤佢又變面啦.
冇呀..
因為太多人都做唔到啦-3-
但係我地老師係咁教
Posted at 2011-06-03 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]