| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 5 月 30 日 星期一  |
惡勢力.  |
分類: 日常生活 |
今日勁多人冇返/早退呀-0-
係咪爆流感呀,停課都好喎xd
中文
話果d小朋友好得意,
之後話唔係我地呀,係小一小二果d
我地已經老啦,咁佢果d叫咩呀-v-?
英文
分班個個課室唔開冷氣囉-3-
默書,琴日冇默到囉,錯左7個v3v
數學
見欣欣隔離個個人冇返就坐佢個位=]
呀sir一入泥就叫人開大個窗,但係又開冷氣囉.
有人講話:咁好曬錢喎,之後呀sir話
咁我大把錢洗唔曬呀,咁點呀?
好心你冇錢就唔好扮有錢啦,
大把錢洗唔曬咪買個令d既棺材訓飽佢囉~
我咪話:咁好唔環保姐,
佢唔知係咪唔知點串返我啦,
就話:你返埋自己個位啦,e+調位好得意呀?
以為我會向惡勢力低頭呀?
你收聲啦,身為一個老師都唔知咩叫環保.
洗唔洗我教下你呀?遲d地球滅亡唔好後悔呀!!
做工作紙,我唔識呀sir泥教我,
教教下又走左佬喎,我咪問後面個個囉.
之後佢又話我唔好搞後面個個.
e+係你唔教我囉,我唔想靠你咪問人囉.
lunch
又見到數學個個呀sir,
之後係到扮冇野,笑笑口咁囉.
我好記仇架,邊個得罪一世都記得呀.v.
電腦
我部電腦又用唔到個個程式囉,
要企係人地到睇人點做/_\
週會
個老師分享自己中意睇既書,
我心諗:已所欲 勿施於人呀
佢自己中意睇書唔代表我地中意睇書喎.
|
| 發表時間:2011-05-30 09:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
tyt528 於 2011-05-31 07:04 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) d老師可能會懷疑佢地一齊去玩, 哈哈...你緊係想停課啦xd 我地都唔係小朋友啦, 你唔係想人話你得意呀fa?-.- 我地開冷氣+風扇囉,凍死>< 咁你錯左7個老師有冇話你呀?-0- 哇...個呀sir咁串既!點做呀sir d老師都唔會俾冷氣費架啦, 咁多錢就唔會做老師咁cheap啦= =" 佢冇野講先話你調位ja ma~ 佢見你串佢咪唔教你囉,有私心! 其實真係唔環保囉佢,仲咁串-.- 佢笑笑口咁對你你咪啤番佢囉~ 哈哈...咁我有冇得罪你呀?XD 之前我做唔到我可以去老師個部架=V= 呢句野好似唔關事架喎 BY凹凹 18行
|
網主回覆
thx(:
冇呀,佢地真係病架..
嗯嗯,但係又就泥考試-3-
我要童真呀xdd
唔係,我都係認老算啦-v-
只係開左風扇炸v3v
冇呀,好彩姐-_-
佢心情唔好咪咁串囉,
咪就係囉,以為佢有比呀?
嗯嗯,佢李家誠既一半都唔知有冇呀.
係囉,頭先唔係好串架咩?
呢d老師勁衰呀,考試唔合格唔好話我..
咪係囉,我有講錯咩?
廢是我啤佢又變面啦.
冇呀..
因為太多人都做唔到啦-3-
但係我地老師係咁教 Posted at 2011-06-03 11:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|