| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
presentation.  |
分類: 日常生活 |
中文
miss鄭講唔到野囉,
係到寫紙教我地書,
好悶呀,其實我都唔係好明~_~
不過好彩佢問我問題我都識^^
dt
死啦,今堂要報告呀.
要介紹返我設計個個杯墊.
講優點,缺點,改善方法.
仲要企上個台到講囉><
以為自己好驚但係其實唔係好驚囉=]
本來我做左個powerpoint架,
但係見到咁多人同係搵紙講,
我就即時諗出去講咩寫張紙到.
講完仲要d同學問我問題.
d人話"咁個青蛙凹凸不平咪承托唔到個杯囉"
我唔知點答,講左"係呀"
其實應該要講埋多謝你既意見-v-
我既杯墊.

我覺得上埋色會好d囉-_-
數學
做數,唔識做呀-3-
呀sir又唔教我地,只係比d答案我地.
都唔知佢點做老師既~_~
lunch
食kfc,超飽食唔曬囉-.-
歷史
全部教曬啦,
下堂就幫我地溫書=]
音樂
唱歌考試,勁驚囉><
英文
做考試之前既小測.
有一part唔係咁識做v3v
放學
本來諗住上色架,但係勁多人囉
下星期先再上啦xd
其實如果時間可以返返之前,
如果世界有時光機就好啦,
所有後悔既事都可以改變.
|
| 發表時間:2011-06-02 07:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 講唔到野就唔好番啦 哇 果個大到做煲墊啊.. 果個就完成品啦?囧.. 我有教你 你唔領悟.. 我會改變自己再早d中意五寶!! by貓貓
|
網主回覆
thx
咪係囉.
明顯係杯臺啦.
填埋顏色就ok啦.
你考試先教我-3-
ft真係咁重要-v- Posted at 2011-06-27 10:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-27 10:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-03 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-03 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-03 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-02 08:03 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 我最多都係聲沙唔會講唔到野0_0 你老師係咪鬧得人多呢?;D 寫係紙到教書勁辛苦囉... 其實上台講野都唔係好驚姐~ 係咪你自己一個?定係一組人?@@ 你洗咩理人地就, 就係人地個個都用紙先凸出到你-0- 個杯墊真係不平架喎, 咁你之後會唔會用佢呀?-V- 我地今日呀SIR都剩係俾答案囉-3- 我要增肥肥,我一定會食哂^V^ 我地都溫完書啦,就係狂拍中我個次\口/ 我考試都緊張,個次沙聲唱到臉都紅~ 上色都唔錯啦,咁你就可以用啦;> 有時光機就緊係去將來啦!! BY凹凹 17行
|
網主回覆
thx(:
我都係囉,可能係佢誇-v-
我覺得係我地班傳染比佢呀xd
嗯嗯,我地都好辛苦~_~
1開始我以為勁驚><
我自己一個..
但係得我一個勁出與眾不同,
唔洗咁凸出囉-3-
嗯嗯,但係我缺點已經講左..
我唔會呀xd
個個呀sir都係咁架.v.
但係飽到食唔到
咁快溫完,咁唔好彩-3-
我地仲要對住同學唱囉/_\
上左色都唔會用xdd
咁又係,d野過左去既就過左去v3v Posted at 2011-06-03 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|