yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 6 月 2 日  星期四   酷熱


presentation. 驚慌 分類: 日常生活

中文

miss鄭講唔到野囉,

係到寫紙教我地書,

好悶呀,其實我都唔係好明~_~

不過好彩佢問我問題我都識^^

dt

死啦,今堂要報告呀.

要介紹返我設計個個杯墊.

講優點,缺點,改善方法.

仲要企上個台到講囉><

以為自己好驚但係其實唔係好驚囉=]

本來我做左個powerpoint架,

但係見到咁多人同係搵紙講,

我就即時諗出去講咩寫張紙到.

講完仲要d同學問我問題.

d人話"咁個青蛙凹凸不平咪承托唔到個杯囉"

我唔知點答,講左"係呀"

其實應該要講埋多謝你既意見-v-

我既杯墊.

我覺得上埋色會好d囉-_-

數學

做數,唔識做呀-3-

呀sir又唔教我地,只係比d答案我地.

都唔知佢點做老師既~_~

lunch

食kfc,超飽食唔曬囉-.-

歷史

全部教曬啦,

下堂就幫我地溫書=]

音樂

唱歌考試,勁驚囉><

英文

做考試之前既小測.

有一part唔係咁識做v3v

放學

本來諗住上色架,但係勁多人囉

下星期先再上啦xd

其實如果時間可以返返之前,

如果世界有時光機就好啦,

所有後悔既事都可以改變.

發表時間:2011-06-02 07:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-06-26 09:30 PM 發表:
c0mm3nt
講唔到野就唔好番啦
哇 果個大到做煲墊啊..
果個就完成品啦?囧..
我有教你 你唔領悟..
我會改變自己再早d中意五寶!!
by貓貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
咪係囉.
明顯係杯臺啦.
填埋顏色就ok啦.
你考試先教我-3-
ft真係咁重要-v-
Posted at 2011-06-27 10:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IrisTingLam 於 2011-06-04 03:07 PM 發表:
cM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-06-27 10:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2011-06-02 10:17 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-06-03 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2011-06-02 10:17 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-06-03 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2011-06-02 10:17 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-06-03 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-06-02 08:03 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我最多都係聲沙唔會講唔到野0_0
你老師係咪鬧得人多呢?;D
寫係紙到教書勁辛苦囉...
其實上台講野都唔係好驚姐~
係咪你自己一個?定係一組人?@@
你洗咩理人地就,
就係人地個個都用紙先凸出到你-0-
個杯墊真係不平架喎,
咁你之後會唔會用佢呀?-V-
我地今日呀SIR都剩係俾答案囉-3-
我要增肥肥,我一定會食哂^V^
我地都溫完書啦,就係狂拍中我個次\口/
我考試都緊張,個次沙聲唱到臉都紅~
上色都唔錯啦,咁你就可以用啦;>
有時光機就緊係去將來啦!!
BY凹凹 17行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
我都係囉,可能係佢誇-v-
我覺得係我地班傳染比佢呀xd
嗯嗯,我地都好辛苦~_~
1開始我以為勁驚><
我自己一個..
但係得我一個勁出與眾不同,
唔洗咁凸出囉-3-
嗯嗯,但係我缺點已經講左..
我唔會呀xd
個個呀sir都係咁架.v.
但係飽到食唔到
咁快溫完,咁唔好彩-3-
我地仲要對住同學唱囉/_\
上左色都唔會用xdd
咁又係,d野過左去既就過左去v3v
Posted at 2011-06-03 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]