| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| ko!! |
分類: 日常生活 |
歷史
講考咩,好多野要溫呀/_\
之後比我地自己溫書,
其實我都唔溫既,
唔中意係課室溫,係屋企溫最好=]
小息
同欣欣隔離個個人調位,
唔想同佢坐呀v_v
中文
調左位個個老師都唔知~_~
都勁多人冇帶上冊個本書,
我有帶借左比人用住先,
之後我地4個人要睇一本書囉xd
你好煩呀><
is
要做考試前既小測,
超難囉,仲有我冇溫過書-v-
lunch
今日食勁平-3-
英文
幫我地溫書,
聽日之後佢要出去進修呀,
唔會再同我地上英文堂啦,
唉..其實我唔想佢出去進修呀.
冇人幫我地溫書v3v
今日應該最後一堂啦@@
功課堂
冇功課做呀,扮溫書xd
放學
交畫,終於完成啦=]
係咪好樣衰呀?

|
| 發表時間:2011-06-08 10:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 我都覺得屋企溫先溫到 四個人先睇一本..冇野啊.. 咁咪仲好 英文唔會搵第二個教咩? 知就好啦 咪見過d人飛起曬 蛋糕冇色囉xd by貓
|
網主回覆
thx(:
嗯嗯._.
貧呀嘛xd
唔會啦.
你畫泥睇下囉.
有呀~ Posted at 2011-06-27 10:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-09 01:08 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 我地無講考咩囉,你就好啦, 我遲d仲要問人考咩呀><" 我都唔中意係學校溫,好嘈呀, 有時有得俾我溫我都寧願番屋企先溫=v= 點解唔想同佢一齊坐既??0v0 個老師傻架,咁都睇唔到既? 4個人-0-好似山區兒童讀書咁xd 我地科科都要小測,溫勁多次書-3- 都唔明點解唔教埋呢年先進修-.- 一開始我以為個蛋糕係屎泥架xdd by凹凹 11行
|
網主回覆
thx(:
點解唔講呀?咁多點溫-0-
老師冇講點問人?
係囉,都記唔到野既.
同我一樣,屋企夠曬靜=]
因為佢好煩-v-
其實我覺得佢睇到架,廢是話我地姐..
係囉,勁貧窮囉咩事-3-
咪係囉,其實咁早溫泥做咩-.-
係囉,去進修都唔理我地呀v_v
個蛋糕用左好多時間畫架~_~ Posted at 2011-06-10 10:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX(: Posted at 2011-06-10 10:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|