yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 6 月 8 日  星期三   酷熱


ko!! 分類: 日常生活

歷史

講考咩,好多野要溫呀/_\

之後比我地自己溫書,

其實我都唔溫既,

唔中意係課室溫,係屋企溫最好=]

小息

同欣欣隔離個個人調位,

唔想同佢坐呀v_v

中文

調左位個個老師都唔知~_~

都勁多人冇帶上冊個本書,

我有帶借左比人用住先,

之後我地4個人要睇一本書囉xd

你好煩呀><

is

要做考試前既小測,

超難囉,仲有我冇溫過書-v-

lunch

今日食勁平-3-

英文

幫我地溫書,

聽日之後佢要出去進修呀,

唔會再同我地上英文堂啦,

唉..其實我唔想佢出去進修呀.

冇人幫我地溫書v3v

今日應該最後一堂啦@@

功課堂

冇功課做呀,扮溫書xd

放學

交畫,終於完成啦=]

係咪好樣衰呀?

 

發表時間:2011-06-08 10:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-06-26 09:43 PM 發表:
c0mm3nt
我都覺得屋企溫先溫到
四個人先睇一本..冇野啊..
咁咪仲好 英文唔會搵第二個教咩?
知就好啦 咪見過d人飛起曬
蛋糕冇色囉xd
by貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
嗯嗯._.
貧呀嘛xd
唔會啦.
你畫泥睇下囉.
有呀~
Posted at 2011-06-27 10:40 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-06-09 01:08 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我地無講考咩囉,你就好啦,
我遲d仲要問人考咩呀><"
我都唔中意係學校溫,好嘈呀,
有時有得俾我溫我都寧願番屋企先溫=v=
點解唔想同佢一齊坐既??0v0
個老師傻架,咁都睇唔到既?
4個人-0-好似山區兒童讀書咁xd
我地科科都要小測,溫勁多次書-3-
都唔明點解唔教埋呢年先進修-.-
一開始我以為個蛋糕係屎泥架xdd
by凹凹 11行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
點解唔講呀?咁多點溫-0-
老師冇講點問人?
係囉,都記唔到野既.
同我一樣,屋企夠曬靜=]
因為佢好煩-v-
其實我覺得佢睇到架,廢是話我地姐..
係囉,勁貧窮囉咩事-3-
咪係囉,其實咁早溫泥做咩-.-
係囉,去進修都唔理我地呀v_v
個蛋糕用左好多時間畫架~_~
Posted at 2011-06-10 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingV_V1997 於 2011-06-09 10:29 AM 發表:
c m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX(:
Posted at 2011-06-10 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]