| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 88~ |
分類: 日常生活 |
英文
miss wong去進修今日唔洗分班,
個呀sir點名又問我做咩唔拍卡囉,
明明係間學校唔比張卡我嘛,
又話我做咩唔落去問下張卡得未-v-
超衰囉,明明第1堂唔開得冷氣呀,
又話呢堂係佢既,佢大曬話開就開-_-
地球又冇左棵樹啦xd
數學
今堂最後一堂啦,個呀sir唔做啦,
勁衰囉,佢話:
我地考試唔合格都唔關佢事啦,
果時佢都走左,都唔洗驚比校長話-0-
算囉,咁我考試問返人,唔洗靠你啦.
今堂教得勁hea囉-v-
最好走遠d呀,係街上見到你都唔會同你say hi.
通識
係咁係到畫枱=]
好似教點解貧窮,考試有排記@@
宗教
要測驗呀v_v
勁多都唔識囉,可唔可以問d簡單d架?
放學
本來要上課外活動架,
但係上次完左,今日可以早放了^^
去波仔,又加左價呀/_\
|
| 發表時間:2011-06-09 09:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 佢唔返咁其他班d老師有返唔洗上堂咩? 咁你自己問啦 唔識主動d既~ 個個老師都走曬唔知咩學校 by貓
|
網主回覆
thx
我地放左暑假佢就走呀.
淆底xd
廢學校囉. Posted at 2011-06-27 10:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-10 03:09 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 真係好奇怪點解佢唔教哂呢個學期先走, 咁你地去新既一班適唔適應到? @0@ 我諗你要下一個學期先拎到架啦-v- 你地定左第1節唔俾開架?? @@ 個呀sir真係好樣囉,上次唔環保係咪又係佢? 哇...好衰呀!-.- 都唔知係咪佢俾人炒油魚添啦~ 我地教咩全球化啦,好深奧!!= =" 宗教冇得再簡單的了!-v- 我記得波仔以前係9蚊的說...=3= by凹凹 11行
|
網主回覆
thx(:
係囉,走左咩都唔理-3-
ok啦,個呀sir好煩呀
嗯嗯,以學校咁既速度-v-
係呀v_v
唔係呀,係佢我一時串死佢.v.
世紀大cheap精xd
係囉,我都有咁諗-v-
下..一定勁難啦@@
果份卷真係好難嘛.
咁平?e+14蚊啦.. Posted at 2011-06-10 10:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-10 10:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|