yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 6 月 9 日  星期四   酷熱


88~ 分類: 日常生活

英文

miss wong去進修今日唔洗分班,

個呀sir點名又問我做咩唔拍卡囉,

明明係間學校唔比張卡我嘛,

又話我做咩唔落去問下張卡得未-v-

超衰囉,明明第1堂唔開得冷氣呀,

又話呢堂係佢既,佢大曬話開就開-_-

地球又冇左棵樹啦xd

數學

今堂最後一堂啦,個呀sir唔做啦,

勁衰囉,佢話:

我地考試唔合格都唔關佢事啦,

果時佢都走左,都唔洗驚比校長話-0-

算囉,咁我考試問返人,唔洗靠你啦.

今堂教得勁hea囉-v-

最好走遠d呀,係街上見到你都唔會同你say hi.

通識

係咁係到畫枱=]

好似教點解貧窮,考試有排記@@

宗教

要測驗呀v_v

勁多都唔識囉,可唔可以問d簡單d架?

放學

本來要上課外活動架,

但係上次完左,今日可以早放了^^

去波仔,又加左價呀/_\

發表時間:2011-06-09 09:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-06-26 09:46 PM 發表:
c0mm3nt
佢唔返咁其他班d老師有返唔洗上堂咩?
咁你自己問啦 唔識主動d既~
個個老師都走曬唔知咩學校
by貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
我地放左暑假佢就走呀.
淆底xd
廢學校囉.
Posted at 2011-06-27 10:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-06-10 03:09 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
真係好奇怪點解佢唔教哂呢個學期先走,
咁你地去新既一班適唔適應到? @0@
我諗你要下一個學期先拎到架啦-v-
你地定左第1節唔俾開架?? @@
個呀sir真係好樣囉,上次唔環保係咪又係佢?
哇...好衰呀!-.-
都唔知係咪佢俾人炒油魚添啦~
我地教咩全球化啦,好深奧!!= ="
宗教冇得再簡單的了!-v-
我記得波仔以前係9蚊的說...=3=
by凹凹 11行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
係囉,走左咩都唔理-3-
ok啦,個呀sir好煩呀
嗯嗯,以學校咁既速度-v-
係呀v_v
唔係呀,係佢我一時串死佢.v.
世紀大cheap精xd
係囉,我都有咁諗-v-
下..一定勁難啦@@
果份卷真係好難嘛.
咁平?e+14蚊啦..
Posted at 2011-06-10 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2011-06-09 09:47 PM 發表:
C0MS:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-06-10 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]