| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 10 日 星期五  |
| 打羽毛球=] |
分類: 日常生活 |
早會
今日竟然有開冷氣-0-
頒獎禮,企幾耐都冇所謂呀xd
原來呀sir星期2先走囉,
仲以為係今日囉,大失所望呀/_\
佢走果日我要開炮掌呀><
is
重測,
明明琴日溫左唔記得曬v_v
英文閱讀
測驗,
超簡單,剩左勁多時間-v-
之後睇mr bean,我覺得好低能呀,
都唔知點解d人笑得咁大聲- -
普通話
要考說話,超驚><
佢話我講得太快啦,
但係我只係覺得自己好細聲,
仲有唔知黠解好沈下把聲/_\
中文
攞埋中文堂既時間考,
其實早d考都好既,唔知驚咁耐~_~
係咁同人傾計xd
lunch
校長同我地傾計囉-0-
講到我地間學校好勁咁-v-
pe
要影學生張,超煩呀
第一張影完佢話d頭髮姐住見唔到隻眼,
又要再影多次,第二次我夾左頭髮,
又話我夾高d,心裹面係咁話佢><
一定又係勁樣衰囉v_v
之後落課室做筆試,
中學都要囉,我以為得小學先要-3-
做完就比我地打羽毛球啦,
好耐未打過啦,好彩冇退步=]
今堂最開心囉,不過超熱囉-_-
功課堂
教數,
又話唔關佢事,唔教既?
放學
勁多人同呀sir影相@@
|
| 發表時間:2011-06-10 09:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 你地係禮堂早會? 個腦裝屎 學校有人話我似佢囉-.- 我一同全班講野就會好細聲架啦 個校長都幾得閒~0~ 哇 咁咪俾人知火山爆發.. 我驚果個人中左d熔岩啊0口0 by貓
|
網主回覆
thx(:
嗯嗯.
你個腦裝草.
真係幾似喎!
me2.
係囉.
我冇咁多暗瘡囉.
超誇張. Posted at 2011-06-27 10:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2011-06-17 04:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-11 09:45 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 係涼姐,但係企得耐都會攰啦-V- 又話走又唔走,咁衰既老師真係想佢走~ 香港開炮掌係犯法架喎...XD 點解你地要重測既? 最憎就係自己溫左又唔記得架啦!!>< 我地英文差D唔夠時間做, D人都覺係係呀,你就剩番咁耐-3- 我覺得幾好笑呀,得閒笑下幾開心=] 諗起我既普通話說話真係好樣衰呀>< 幾多字都唔識讀囉T^T 我地都係今年先開始要普通話考試JA 我上次說話音量OK,不過讀詞語就...0_0 D校長係好中意哂命的說~ -V- 間學生張?XD 咁你D頭髮就真係姐住隻眼MA, 唔似我咁...我好清爽;D 我中小學都唔洗做筆試囉,PE都要筆試?-口- 咁你有冇同佢影呀? BY凹凹 20行
|
網主回覆
thx(:
冇所謂啦,好過之前冇冷氣.
間學校唔知有咩吸引佢死都唔走-.-
呢d咁開心既事犯法都值呀><
因為勁多人都唔合格.
咪係囉,明明有溫架嘛-3-
下次做快d啦=]
咪係囉,剩返d時間勁悶囉.
哦..幕後d人仲笑得誇張-0-
我都係啦,
其實你讀咩d就得架啦,
我地f.1就要啦v_v
我係驚讀錯先讀細聲d.
嗯嗯-_-
學生相;D
但係都唔係好長姐-v-
知你清爽啦@@
咁好?我中小學都要-3-
冇呀. Posted at 2011-06-17 04:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-11 09:45 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)係涼姐,但係企得耐都會攰啦-V-又話走又唔走,咁衰既老師真係想佢走~香港開炮掌係犯法架喎...XD點解你地要重測既?真憎就係自己溫左又唔記得架啦!!>
|
網主回覆
-.- Posted at 2011-06-16 02:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|