yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 6 月 10 日  星期五   晴天


打羽毛球=] 分類: 日常生活

早會

今日竟然有開冷氣-0-

頒獎禮,企幾耐都冇所謂呀xd

原來呀sir星期2先走囉,

仲以為係今日囉,大失所望呀/_\

佢走果日我要開炮掌呀><

is

重測,

明明琴日溫左唔記得曬v_v

英文閱讀

測驗,

超簡單,剩左勁多時間-v-

之後睇mr bean,我覺得好低能呀,

都唔知點解d人笑得咁大聲- -

普通話

要考說話,超驚><

佢話我講得太快啦,

但係我只係覺得自己好細聲,

仲有唔知黠解好沈下把聲/_\

中文

攞埋中文堂既時間考,

其實早d考都好既,唔知驚咁耐~_~

係咁同人傾計xd

lunch

校長同我地傾計囉-0-

講到我地間學校好勁咁-v-

pe

要影學生張,超煩呀

第一張影完佢話d頭髮姐住見唔到隻眼,

又要再影多次,第二次我夾左頭髮,

又話我夾高d,心裹面係咁話佢><

一定又係勁樣衰囉v_v

之後落課室做筆試,

中學都要囉,我以為得小學先要-3-

做完就比我地打羽毛球啦,

好耐未打過啦,好彩冇退步=]

今堂最開心囉,不過超熱囉-_-

功課堂

教數,

又話唔關佢事,唔教既?

放學

勁多人同呀sir影相@@

發表時間:2011-06-10 09:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-06-26 09:51 PM 發表:
c0mm3nt
你地係禮堂早會?
個腦裝屎
學校有人話我似佢囉-.-
我一同全班講野就會好細聲架啦
個校長都幾得閒~0~
哇 咁咪俾人知火山爆發..
我驚果個人中左d熔岩啊0口0
by貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
嗯嗯.
你個腦裝草.
真係幾似喎!
me2.
係囉.
我冇咁多暗瘡囉.
超誇張.
Posted at 2011-06-27 10:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



youthline 於 2011-06-13 09:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2011-06-17 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-06-11 09:45 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
係涼姐,但係企得耐都會攰啦-V-
又話走又唔走,咁衰既老師真係想佢走~
香港開炮掌係犯法架喎...XD
點解你地要重測既?
最憎就係自己溫左又唔記得架啦!!><
我地英文差D唔夠時間做,
D人都覺係係呀,你就剩番咁耐-3-
我覺得幾好笑呀,得閒笑下幾開心=]
諗起我既普通話說話真係好樣衰呀><
幾多字都唔識讀囉T^T
我地都係今年先開始要普通話考試JA
我上次說話音量OK,不過讀詞語就...0_0
D校長係好中意哂命的說~ -V-
間學生張?XD
咁你D頭髮就真係姐住隻眼MA,
唔似我咁...我好清爽;D
我中小學都唔洗做筆試囉,PE都要筆試?-口-
咁你有冇同佢影呀?
BY凹凹    20行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
冇所謂啦,好過之前冇冷氣.
間學校唔知有咩吸引佢死都唔走-.-
呢d咁開心既事犯法都值呀><
因為勁多人都唔合格.
咪係囉,明明有溫架嘛-3-
下次做快d啦=]
咪係囉,剩返d時間勁悶囉.
哦..幕後d人仲笑得誇張-0-
我都係啦,
其實你讀咩d就得架啦,
我地f.1就要啦v_v
我係驚讀錯先讀細聲d.
嗯嗯-_-
學生相;D
但係都唔係好長姐-v-
知你清爽啦@@
咁好?我中小學都要-3-
冇呀.
Posted at 2011-06-17 04:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-06-11 09:45 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)係涼姐,但係企得耐都會攰啦-V-又話走又唔走,咁衰既老師真係想佢走~香港開炮掌係犯法架喎...XD點解你地要重測既?真憎就係自己溫左又唔記得架啦!!>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-.-
Posted at 2011-06-16 02:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]