| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 6 月 13 日 星期一  |
換左啦=]  |
分類: 日常生活 |
終於換左blog啦,
今次用左勁多時間囉,
冇時間溫書啦v_v
其實我覺得好怪囉,比d意見我啦=D
中文
對工作紙=]
差唔多題題都錯-v-
通識
講考試考咩,
講得勁快囉咩事-3-
dt
其實本來有2堂架,通識又借左1堂-v-
今堂要測驗呀,成份卷得2題,超簡單@@
不過英文個題唔記得左個v_v
另外個個要設計dt既標誌,
我畫左DT下面有本書,
我以為得我一個咁簡易,原來個個都係.
簡單就是美xdd
數學
又發脾氣囉,佢最叻都係閂門姐-.-
今堂都唔係教書既-0-
歷史
默書,超難呀~_~
起碼半班唔合格,好彩我合格^^
音樂
佢叫我出去彈遲d歌唱比賽個首歌,
我話:未練好,其實一早練好啦,
但係唔敢係成班面前彈呀><
小息
佢教我點彈,
唔洗佢教我都識啦-_-
英文
原班個呀sir係到話:
你地唔好嘈啦,唔好唔記得你地搭班架炸.
收啦你,係估我地好想係呢班讀咩?
我地e+好稀罕呀?
放學
諗住彈比d fd聽,音樂室又鎖左-3-
|
| 發表時間:2011-06-13 09:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 我唔會為左個blog而唔溫書囉 個背景唔好咁花 用黃色就ok 2題就唔叫卷啦 歷史邊個唔合格啊.v. 係咪要背架? by貓
|
網主回覆
thx(:
其實根本唔想溫xd
咁叫花-0-?
用藍色唔好咩?
咁叫測驗囉.
你囉xd
唔洗 Posted at 2011-06-27 10:47 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-17 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-14 07:51 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 都唔係好怪姐,都ok呀...=] 我中意上面d黃仔公仔呀>< 中文真係好難呀, 我都試過好似你咁錯哂-3- 我地唔講架囉,仲衰啦... 我地自己睇佢教左咩泥溫!>0< d閒科既考試題目就係咁簡單架啦~ 我都想睇下你設計左d咩;D 佢仲未走咩? -口- 以為自己一走就可以成日發脾氣-.- 突出自己合格就講人地唔合格XD 但係你始終都要彈架啦~ 哇~勁衰囉話人搭班-.- BY凹凹 14行
|
網主回覆
thx(:
哦..開頭有d唔慣,
整左勁耐先整到呀.
嗯嗯,
好彩係工作紙姐.
點解唔講既?
範圍好大呀~
嗯嗯,唔洗溫都得-v-
超樣衰既設計xd
未呀-3-
係囉,佢發多幾次都冇得發啦.
哈哈,比人發現左><
要面對事實呀/_\
佢把口不嬲咁賤. Posted at 2011-06-17 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-14 07:51 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)都唔係好怪姐,都ok呀...=]我中意上面d黃仔公仔呀>0
|
網主回覆
-v- Posted at 2011-06-17 05:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
歡迎批發*[團訂/現貨]台灣Shills各種精選護膚產品【瘋摩日本、韓國】 全線最平*3*歡迎批發家/團訂賣家/買家,買多仲要再平 ;D 仲有最新貨品; 全城最Hit英文名字飾物,獨一無二,任你設計,價錢公道,送禮自用都可以;D 可以黎我網誌慢慢睇: http://blog.qooza.hk/tsoiman_1028 睇岩/有咩問題可以留言/留msn俾我/add我msn: [email protected]ps: 另設有gel甲服務 ; 有意者可以來圖問價 ^3^
|
|