| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 英文. |
分類: 日常生活 |
今日係第一日考試呀,
不過係完全冇考試既心情,
唔明點解我地間學校咁遲先考-v-
返到學校立即溫書,琴晚冇咩點溫過~_~
我後面個個勁煩囉,又話幫佢溫書,
我自己都未溫好呀,
唉..廢是又話佢啦,話曬都幾fd-_-
睇我地考個個呀sir講英文好怪囉-0-
開始考啦,有幾題唔係好識做囉-3-
做完之後睇下份卷,睇睇下又識啦=]
仲有勁多時間剩囉,又要坐係到-v-
坐果時勁悶係到畫枱,勁驚比呀sir見到><
10點就放學啦^^
本身話唔係屋企食架,d fd又話咁早返屋企食.v.
今日得我自己一個人食囉v_v
聽日考is,加油呀@@
我一定要高分過個個男仔囉,
佢話佢一努力讀書一定考第一,
所以我要同佢鬥xd
|
| 發表時間:2011-06-15 10:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 我地就考完十世啦~ 後面又FD架?你HONEY唔會呷醋咩? 我英文係超唔夠時間囉 我愛他 轟轟烈烈最瘋狂~~ BY貓
|
網主回覆
thx(:
so?
前後左右都fd.
好多時間-3-
叮噹d歌好好聽呀-v- Posted at 2011-06-28 09:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-16 08:16 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹(K) 你地真係好遲考,我地就考完啦-V- 我一開始考我都冇考試既心情=V= 你琴晚又唔溫既?依家先呢溫-0- 我都唔中意人地叫我溫書架~ 我唔可以唔幫佢溫喎...-3- 我地D老師考英文都唔會講英文架喎, 其實唔識講就唔洗講啦, 廢是講D難聽既英文搞到人笑啦;D 我都係睇睇下就識架啦-V- 我有時間都睇下卷啦,你畫枱 BY凹凹 12行
|
網主回覆
thx(:
係囉,你幾時考完?
嗯嗯,個心仲係玩緊xd
英文都冇咩野溫架啦.
係囉,我自己唔識溫咩,
算啦,咪幫下人囉.
我唔想佢講英文囉-v-
係囉,又冇話一定要講.
我都勁想笑,不過要考試就忍住啦.
慢慢憝就得架啦^^
份卷睇到熟曬啦-3- Posted at 2011-06-17 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|