yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 6 月 15 日  星期三   驟雨


英文. 分類: 日常生活

今日係第一日考試呀,

不過係完全冇考試既心情,

唔明點解我地間學校咁遲先考-v-

返到學校立即溫書,琴晚冇咩點溫過~_~

我後面個個勁煩囉,又話幫佢溫書,

我自己都未溫好呀,

唉..廢是又話佢啦,話曬都幾fd-_-

睇我地考個個呀sir講英文好怪囉-0-

開始考啦,有幾題唔係好識做囉-3-

做完之後睇下份卷,睇睇下又識啦=]

仲有勁多時間剩囉,又要坐係到-v-

坐果時勁悶係到畫枱,勁驚比呀sir見到><

10點就放學啦^^

本身話唔係屋企食架,d fd又話咁早返屋企食.v.

今日得我自己一個人食囉v_v

聽日考is,加油呀@@

我一定要高分過個個男仔囉,

佢話佢一努力讀書一定考第一,

所以我要同佢鬥xd

發表時間:2011-06-15 10:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-06-27 09:07 PM 發表:
c0mm3nt
我地就考完十世啦~
後面又FD架?你HONEY唔會呷醋咩?
我英文係超唔夠時間囉
我愛他 轟轟烈烈最瘋狂~~
BY貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
so?
前後左右都fd.
好多時間-3-
叮噹d歌好好聽呀-v-
Posted at 2011-06-28 09:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-06-16 08:16 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹(K)
你地真係好遲考,我地就考完啦-V-
我一開始考我都冇考試既心情=V=
你琴晚又唔溫既?依家先呢溫-0-
我都唔中意人地叫我溫書架~
我唔可以唔幫佢溫喎...-3-
我地D老師考英文都唔會講英文架喎,
其實唔識講就唔洗講啦,
廢是講D難聽既英文搞到人笑啦;D
我都係睇睇下就識架啦-V-
我有時間都睇下卷啦,你畫枱
BY凹凹 12行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
係囉,你幾時考完?
嗯嗯,個心仲係玩緊xd
英文都冇咩野溫架啦.
係囉,我自己唔識溫咩,
算啦,咪幫下人囉.
我唔想佢講英文囉-v-
係囉,又冇話一定要講.
我都勁想笑,不過要考試就忍住啦.
慢慢憝就得架啦^^
份卷睇到熟曬啦-3-
Posted at 2011-06-17 05:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]