yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 6 月 16 日  星期四   雨天


i.s 滿足 分類: exam:-)

一出門口就勁大雨呀,

返到學校對鞋濕曬好唔舒服呀><

溫書,

唔知點解琴晚明明溫得勁熟,

但係今日起身又唔係好熟囉/_\

考啦,我覺得真係勁簡易囉@@

有溫考試之前既小測就一定合格,

個份卷全部出返曬囉-0-

做緊果時feel到個呀sir望住我囉,

我勁驚呀,唔記得左自己要寫咩囉,

佢走左我又記得返-v-

佢比1個鐘我地,我25分鐘ko左啦=]

坐左成半個鐘,悶到嘔xd

放學

我地搵呀sir教我地數學,

佢話比d貼士我地,

但係得1份,我地有6個人-_-

上左去圖書館影印,

又話影印要開個戶口,勁煩囉~

搞左成半個鐘先影完,

落到去又比人話咁慢,

佢咁叻咪自己上去影囉.

個呀sir教得勁快囉,完全唔明,

算啦,我自己返屋企自學算-3-

我地做緊數冇啦啦影相囉,

佢話好難得見我地咁勤力溫書-v-

11點返屋企.

聽日考數學要努力呀,

不過我都係肥架啦,數學咁難v_v

發表時間:2011-06-16 02:55 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-06-27 09:16 PM 發表:
c0mm3nt
唔洗返學..ya~
唔覺你係溫書囉
哇...好勁啊~~
咁6個人睇一份咪得囉
你地數學好簡單囉!!
by貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
我要返呀/_\
you2.
知就好xd
有冇咁貧呀-3-
唔覺囉.
Posted at 2011-06-28 09:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2011-06-17 05:48 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-06-17 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2011-06-17 05:48 PM 發表:
哎,我都驚maths肥呀- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

add oil~
Posted at 2011-06-17 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2011-06-17 05:47 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-06-17 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-06-17 04:31 PM 發表:
加油ar....
我話你maths一定會合格^^haha
你地幾時last day?即係5洗上堂...淨係去d 試後活動
我地last day 係禁影相-.-
仲比我發現咗d 嘢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
但係我冇咩信心/_\
715,勁遲囉-3-
你地咁快@@?影相可以紀念嘛.
咩野?
Posted at 2011-06-17 05:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-06-16 07:48 PM 發表:
c0mm3n+  怡妹妹(k)
我都試濕哂呀,勁慘囉咩事-3-
係咪你訓左大個覺就唔記得呢xd
哇...係咪真係咁簡單呀?
咁正既?咁你有溫一定合格啦@@
我都有俾呀sie望住呀><
搞到我好驚囉,出左手汗=3=
咁快就做哂,考咩架?-_-
好心個呀sir就大方d啦~
點解要開戶口架?!我地有八達通就得
咁衰既,自己唔影俾人仲話人-0-
好KAI呀,冇啦啦影你地XD
數學加油!;>
BY凹凹 14行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
顯左勁唔舒服囉~.~
係呀,下次唔訓教啦-v-
真係架,
勁有信心攞高分xd
都唔知呀sir望呢做咩-.-
me2,d野唔記得左/_\
係呀,考energy果d.
明知我地咁多人就帶多幾份啦.
唔知呀,你地就好啦@@
咪係囉,佢影野好快咩?
係,佢要留d最後既回憶xd
嗯嗯^^
Posted at 2011-06-17 05:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-06-16 07:48 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)我都試濕哂呀,勁慘囉咩事-3-係咪你訓左大個覺就唔記得呢xd哇...係咪真係咁簡單呀?咁正既?咁你有溫一定合格啦@@我都有俾呀sie望住呀>BY凹凹 14行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-v-
Posted at 2011-06-17 04:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]