| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 6 月 16 日 星期四  |
i.s  |
分類: exam:-) |
一出門口就勁大雨呀,
返到學校對鞋濕曬好唔舒服呀><
溫書,
唔知點解琴晚明明溫得勁熟,
但係今日起身又唔係好熟囉/_\
考啦,我覺得真係勁簡易囉@@
有溫考試之前既小測就一定合格,
個份卷全部出返曬囉-0-
做緊果時feel到個呀sir望住我囉,
我勁驚呀,唔記得左自己要寫咩囉,
佢走左我又記得返-v-
佢比1個鐘我地,我25分鐘ko左啦=]
坐左成半個鐘,悶到嘔xd
放學
我地搵呀sir教我地數學,
佢話比d貼士我地,
但係得1份,我地有6個人-_-
上左去圖書館影印,
又話影印要開個戶口,勁煩囉~
搞左成半個鐘先影完,
落到去又比人話咁慢,
佢咁叻咪自己上去影囉.
個呀sir教得勁快囉,完全唔明,
算啦,我自己返屋企自學算-3-
我地做緊數冇啦啦影相囉,
佢話好難得見我地咁勤力溫書-v-
11點返屋企.
聽日考數學要努力呀,
不過我都係肥架啦,數學咁難v_v
|
| 發表時間:2011-06-16 02:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 唔洗返學..ya~ 唔覺你係溫書囉 哇...好勁啊~~ 咁6個人睇一份咪得囉 你地數學好簡單囉!! by貓
|
網主回覆
thx(:
我要返呀/_\
you2.
知就好xd
有冇咁貧呀-3-
唔覺囉. Posted at 2011-06-28 09:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-17 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
add oil~ Posted at 2011-06-17 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-17 09:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
加油ar.... 我話你maths一定會合格^^haha 你地幾時last day?即係5洗上堂...淨係去d 試後活動 我地last day 係禁影相-.- 仲比我發現咗d 嘢
|
網主回覆
thx(:
但係我冇咩信心/_\
715,勁遲囉-3-
你地咁快@@?影相可以紀念嘛.
咩野? Posted at 2011-06-17 05:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-16 07:48 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 我都試濕哂呀,勁慘囉咩事-3- 係咪你訓左大個覺就唔記得呢xd 哇...係咪真係咁簡單呀? 咁正既?咁你有溫一定合格啦@@ 我都有俾呀sie望住呀>< 搞到我好驚囉,出左手汗=3= 咁快就做哂,考咩架?-_- 好心個呀sir就大方d啦~ 點解要開戶口架?!我地有八達通就得 咁衰既,自己唔影俾人仲話人-0- 好KAI呀,冇啦啦影你地XD 數學加油!;> BY凹凹 14行
|
網主回覆
thx(:
顯左勁唔舒服囉~.~
係呀,下次唔訓教啦-v-
真係架,
勁有信心攞高分xd
都唔知呀sir望呢做咩-.-
me2,d野唔記得左/_\
係呀,考energy果d.
明知我地咁多人就帶多幾份啦.
唔知呀,你地就好啦@@
咪係囉,佢影野好快咩?
係,佢要留d最後既回憶xd
嗯嗯^^ Posted at 2011-06-17 05:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-16 07:48 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)我都試濕哂呀,勁慘囉咩事-3-係咪你訓左大個覺就唔記得呢xd哇...係咪真係咁簡單呀?咁正既?咁你有溫一定合格啦@@我都有俾呀sie望住呀>BY凹凹 14行
|
網主回覆
-v- Posted at 2011-06-17 04:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|