| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 6 月 21 日 星期二  |
歷史.  |
分類: exam:-) |
琴日溫歷史溫到11點半,不過我8點半先溫xd
溫完好滿足呀,一定要攞好高分=]
返學果時我見到欣欣,立即行快d.
係課室話我行得咁快做咩,唔想見到你姐-v-
溫書,好彩琴日溫過既野都幾熟^^
個呀sir搽左d古龍水好臭呀-v-
考啦,份卷勁簡單囉@@
所有既野我都溫齊曬啦=]
最後果題唔記得左點寫華陀果陀字/_\
咁就冇左2分,好唔低呀><
做完仲有勁多時間就訓教.
放學
好煩呀你,冇人同人食飯咪抵死囉,
唔通真係唔可以單獨生活架咩?
點解人個個都係咁自私?
返到屋企fb問呀sir我數學合唔合格,
好ya,我合格呀,超開心^^
溫左好耐架,仲記得溫到12點@@
不過中文好少人合格呀,
要比d心理準備自己><
|
| 發表時間:2011-06-21 07:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 歷史咁簡單溫一個鐘都合格啦 唔想見到就唔好返學啦 份份卷都簡單牒啦~ 咁快教好? 因為我教你嘛~ by貓
|
網主回覆
thx(:
又唔見你合格-v-
我都想@@
唔係囉.
係呀.
係啦係啦=] Posted at 2011-06-28 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-22 03:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-22 03:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-22 03:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-06-22 03:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cmcm 我係夜晚休息....招早就係禁溫^.^ 乜你5知古龍水不嬲都好臭ga 咩^.^?! 你同欣欣仲乜事@@?
|
網主回覆
thx(:
好多人都係咁溫書@@
cheap果d好臭,貴果d都ok.
冇野,係我唔想同佢一齊行-v- Posted at 2011-06-21 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-06-21 07:34 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹(K) 點解你唔朝早溫書既??@0@ 咁都滿足?-口-溫書JA喎~ 哈哈...原來欣欣見到你的;D 一定係買左D CHEAP既古龍水啦XD 聽你家姐講你歷史D卷好簡單囉= =" 溫書唔係應該溫埋隻字點寫架咩??-V- 求其了隻字睇下佢俾唔俾分囉 我地學校就算做完都唔會俾我地訓X_X 唔同佢食一定係佢克人憎啦-_- 你就好啦,我諗我溫到一點都係唔合格架啦 BY凹凹 12行
|
網主回覆
thx(:
唔想咁早起身嘛xd
其實我都唔知,但勁開心=]
係囉,早知等佢行左先-v-
好心佢cheap就唔好買啦.
我家姐真係咩都唱-3-
我就係記左左點讀xd
一定唔會,我驚會好糗><
都做完啦,唔識果d就係唔識-_-
係呀,好心佢檢討下啦.
唔會既,希望你合格啦=] Posted at 2011-06-21 08:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|