yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 6 月 22 日  星期三   雨天


聆聽+默書. 分類: exam:-)

今日考聆聽+默書,係冇野溫架囉.

琴晚玩電腦呀爸又叫我溫書-.-

返學果時個天勁黑立即行快D,

勁驚會落大雨><

返到學校排隊上禮堂,

其實我唔中意係禮堂考囉-v-

一開始佢比時間我地溫書既,

果時個校工又唔閂門,吹D熱風入泥囉-_-

開始考聆聽啦,其實聽唔明囉,

佢又講得快囉,都唔知點寫-v-

我放棄啦,自己作d答案落去xd

之後考默書,讀得勁慢,勁想訓囉@@

默緊果時聽到有人狂叩門囉,

我係咪要開門比佢架,

廢是自己糗,唔理佢扮聽唔到xd

放學

個呀sir一個一個放我地走架囉,

第一個叫左我,出去果時勁驚,好似全部人望緊我><

去食pizza,超飽呀,

佢d可樂可以任飲既,飲左3杯=]

差唔多走果時我地打爛左人地個杯,

勁多人望住我地囉,好樣衰呀-v-

隔離枱個個人立即姐住塊面囉,驚死"偉"容咁.

好多員工泥囉,閃人><

放屋企果時勁大雨,用姐都濕曬v_v

發表時間:2011-06-22 04:49 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-06-27 10:19 PM 發表:
c0mm3nt
默書唔洗溫啊?
點解你地考之前可以溫書架?
英文嗎?
以你地學校作都可能滿分
我飲過4杯
by貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
好快就ko啦.
多時間嘛.
嗯嗯.
一定唔得囉.
多我1杯-3-
Posted at 2011-06-28 09:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-06-22 09:05 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
你地依家考試仲要默書架咩?-口-
我地小學5年級就已經唔洗咁啦-v-
我呀爸從來唔管我溫唔溫書架,
佢要你溫咪溫囉... =v=
我返學校有"呀姐頭",所以唔洗驚~
我f.2開始已經唔洗係禮堂考,
但我中意係禮堂考多d,@@
因為出手汗d老師唔多睇到xd
咁會唔會吹跌d試卷架?
我就作過d答案,點知錯囉-3-
係都唔需要你開啦,你未緊喎
第1個即係證明你乖囉=v=
邊個打爛架?
haha~點會咁易就毀容呀?;d
by凹凹 16行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
係呀/_\
不過我小學唔洗默書=]
你就正啦@@
聆聽要溫咩呀-.-
我返學條路冇架囉v_v
咁咪好囉,
我中意課室考.
哦..我夏天冇咩手汗.
冇,我禁住d卷;>
是但啦,好過唔做呀
係囉,但係d老師係曬前面-_-
我近門姐.
我d fd-v-
咪係囉,偉容咪整容囉xd
Posted at 2011-06-23 04:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]