yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 6 月 30 日  星期四   時晴時雨


2011-06-30 分類: 日常生活

本來今日要升旗架,但係落雨xd

1返到課室就比我地填問卷,

問lunch果d野,有題話下年f.1要留校食幾耐?

我梗係唔會咁衰啦,簡左1個月.

不過見到勁多人簡全年囉xd

第1堂又係數學囉,數學卷都對完啦-v-

係到教我地數,唔想學;D

試都考完啦,咁快學F.2既野泥做咩?

我睇漫畫,校園時光好好睇呀=]

之後就係歷史啦,都幾滿意既.

冇用完整句子作答又比人扣分囉v_v

仲有根多時間先落堂就睇電影,

講果d酷刑,點解之前d人可以咁變態~_~

睇睇上覺得好悶,泥泥去去咪有d釘吉假人-_-

小息

好煩呀,佢地係到嗌交,我係到做中間人-.-

呢堂冇老師泥架囉,班長叫左個老師又話等等.

勁悶呀,係到玩電話/睇漫畫xd

其實可唔可以放學架,都唔知坐係到做咩-v-

差唔多放學個老師又泥左喎,不如唔好泥.

嚇死我囉,勁驚佢見到我係到做咩><

放學

個老師係咁叫我交閱讀報告,都唔知係邊/_\

又話唔交唔比我放暑假唔比我升班.

一定講大話啦,佢唔好再吹大d- -

發表時間:2011-06-30 10:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-07-06 11:01 PM 發表:
c0mm3nt
我覺得應該中六都唔好出去食囉
咁中二都要做架
對數學好不敬囉
十年前都未好睇依加先睇-.-
以前果d酷刑好好睇架=]
幾衰囉 唔可以用電話架!!
信唔信真係吖那..噪噪噪
聽日打番學校
by貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
你地學校係咁姐~
中2先算啦.
咁尊敬做咩?
有冇10年呀?
好悶~_~
唔用電話做咩-v-
e+冇野囉xd
好驚呀><
Posted at 2011-07-08 06:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-07-02 12:19 AM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹(K)
1111111111111111
我本身差唔多打完架啦,但係部機冇啦啦閂左囉T^T
係咪因為7月1所以要升呀?
好彩我地依家已經唔洗返姐=]
咁衰架,你地升班就話寫耐D唔緊要-V-
但係如果寫全年個個留班就好笑啦XD
要教既都留返下年教啦,仲教書做咩?
我剩係會睇繪本JA,唔睇漫畫\口/
我答歷史就好似答通識咁寫咁多
我之前上網睇到既係真人相,好恐怖><
係學校公開嗌交?0_0 F.1仔真係F.1仔=V=
哈哈...佢咁既大話都講得出既xd
by凹凹 14行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
過左咁耐先有人搶1-3-
你拎部機去整下啦..
係呀
你地就好啦@@
我寫左1個月架,幾好人xd
呢d咪叫自作自受xd
可能聽日有個測驗/_\
漫畫仲好過繪本._.
下次我會寫咁多架.v.
我唔敢睇-3-
嗯嗯,小學雞~
咪係囉,邊個會信?
Posted at 2011-07-03 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]