| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-06-30 |
分類: 日常生活 |
本來今日要升旗架,但係落雨xd
1返到課室就比我地填問卷,
問lunch果d野,有題話下年f.1要留校食幾耐?
我梗係唔會咁衰啦,簡左1個月.
不過見到勁多人簡全年囉xd
第1堂又係數學囉,數學卷都對完啦-v-
係到教我地數,唔想學;D
試都考完啦,咁快學F.2既野泥做咩?
我睇漫畫,校園時光好好睇呀=]
之後就係歷史啦,都幾滿意既.
冇用完整句子作答又比人扣分囉v_v
仲有根多時間先落堂就睇電影,
講果d酷刑,點解之前d人可以咁變態~_~
睇睇上覺得好悶,泥泥去去咪有d釘吉假人-_-
小息
好煩呀,佢地係到嗌交,我係到做中間人-.-
呢堂冇老師泥架囉,班長叫左個老師又話等等.
勁悶呀,係到玩電話/睇漫畫xd
其實可唔可以放學架,都唔知坐係到做咩-v-
差唔多放學個老師又泥左喎,不如唔好泥.
嚇死我囉,勁驚佢見到我係到做咩><
放學
個老師係咁叫我交閱讀報告,都唔知係邊/_\
又話唔交唔比我放暑假唔比我升班.
一定講大話啦,佢唔好再吹大d- -
|
| 發表時間:2011-06-30 10:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 我覺得應該中六都唔好出去食囉 咁中二都要做架 對數學好不敬囉 十年前都未好睇依加先睇-.- 以前果d酷刑好好睇架=] 幾衰囉 唔可以用電話架!! 信唔信真係吖那..噪噪噪 聽日打番學校 by貓
|
網主回覆
thx(:
你地學校係咁姐~
中2先算啦.
咁尊敬做咩?
有冇10年呀?
好悶~_~
唔用電話做咩-v-
e+冇野囉xd
好驚呀>< Posted at 2011-07-08 06:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-07-02 12:19 AM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹(K) 1111111111111111 我本身差唔多打完架啦,但係部機冇啦啦閂左囉T^T 係咪因為7月1所以要升呀? 好彩我地依家已經唔洗返姐=] 咁衰架,你地升班就話寫耐D唔緊要-V- 但係如果寫全年個個留班就好笑啦XD 要教既都留返下年教啦,仲教書做咩? 我剩係會睇繪本JA,唔睇漫畫\口/ 我答歷史就好似答通識咁寫咁多 我之前上網睇到既係真人相,好恐怖>< 係學校公開嗌交?0_0 F.1仔真係F.1仔=V= 哈哈...佢咁既大話都講得出既xd by凹凹 14行
|
網主回覆
thx(:
過左咁耐先有人搶1-3-
你拎部機去整下啦..
係呀
你地就好啦@@
我寫左1個月架,幾好人xd
呢d咪叫自作自受xd
可能聽日有個測驗/_\
漫畫仲好過繪本._.
下次我會寫咁多架.v.
我唔敢睇-3-
嗯嗯,小學雞~
咪係囉,邊個會信? Posted at 2011-07-03 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|