yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2021 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 7 月 4 日  星期一   晴天


自以為是的人-v- 忿怒 分類: 日常生活

e+返學時間係8點半,可以訓多陣z_z

今日要排遲d唱歌比較個位,

我勁悶囉,我彈琴所以唔洗排.

d位根本就係根個人既喜好排-v-

之後就落去練歌,

我第一次彈比全班聽炸,超驚><

開頭果到隻手勁震~_~

本來都ok既,d同學都跟到,

但係個呀sir冇啦啦話我彈得好快.

d女仔話"呀sir你咁勁咪自己彈囉"

果陣時好火囉,佢根本雞蛋挑骨頭-v-

同埋佢都唔係音樂老師,識咩呀?

又叫我重頭彈過,果時我聽到d男仔話

好心佢唔識彈就唔好彈啦.

唉 我都唔想架,果時好無助,有冇人幫到我?

之後都係咁啦,係咁叫我彈過彈過.

小息

一定個呀sir同miss chan講我唔得啦.

所以miss chan泥搵我,終於搵到可以幫我既人=]

明曬啦,聽日一定要彈得岩.v.

第2堂係到做數,唔識做果d問呀sir都唔識-3-

放棄啦,之後係咁抄人xd

放學

去屋企食野之後出mk.

行緊果時聽到少時新歌,

聽到後面個個人講少時 收X啦.

好想同果個人嘈.不過我又唔係中意少時~_~

買左好多明星野呀,好開心^^

返泥果時勁多人囉咩事-0-

我個fd唔小心踏左人地隻腳,條油推開佢.

其實人地都唔知,洗唔洗咁惡呀?

做中間人真麻煩,企邊好呢?

發表時間:2011-07-04 10:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2011-07-06 11:05 PM 發表:
c0mm3nt
都唔知點解遲半個鐘
咁寧願早半個鐘返早半個鐘放仲好
咁你練住先囉
哇..我驚嚇死人啊
咪係囉..唔識彈就唔好彈啦
咁點解唔轉人?
taxitaxitaxi-v-
by貓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
咁咪好囉
我寧願可以訓多陣xd
唔得呀~
一定唔會囉.
你估我好想彈?
我好冷靜=]
洗腦ing...
Posted at 2011-07-07 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-07-05 02:27 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我地依家直情唔洗返添啦;D
想訓幾耐就幾耐...=]
你可以係佢地排位既時候駑下琴架MA~
俾著要我彈我一定勁驚啦><
咁D同學都跟到即係唔快啦...
D女同學都識得幫你呢;>
D人咁講野架,叫佢地彈囉~
一開始點解唔搵純音樂要彈既? @0@
佢地覺得你唔得既你就要更加努力
我地D呀SIR如果D同學彈得唔好就會鼓勵佢囉,
就唔會好似佢咁係到報串= ="
點解你想打佢既?其實佢好激動
我依家都有聽SNSD D歌呀...=P
我覺得一定係踩得太痛所以個人先推開佢姐-V-
BY凹凹  15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
你就好啦,羨慕中@@
唉 我就唔得啦-v-
個呀sir叫我未開始唔好彈囉-3-
唉 聽日就要表演/_\
咪係囉,真係好煩.
其實果d唔係真心話嘛..
係囉,勁大打擊><
學校要求掛~
嗯嗯,唔可以衰比佢地.v.
你地d呀sir真係好人._.
咪係囉,幫又幫唔到手-v-
覺得佢好衰.
咁有冇聽sj@@?
咁佢可以講出泥架嘛..
Posted at 2011-07-07 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-07-05 02:27 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)我地依家直情唔洗返添啦;D想訓幾耐就幾耐...=]你可以係佢地排位既時候駑下琴架MA~俾著要我彈我一定勁驚啦>D人咁講野架,叫佢地彈囉~一開始點解唔搵純音樂要彈既? @0@佢地覺得你唔得既你就要更加努力我地D呀SIR如果D同學彈得唔好就會鼓勵佢囉,就唔會好似佢咁係到報串= ="點解你想打佢既?其實佢好激動我依家都有聽SNSD D歌呀...=P我覺得一定係踩得太痛所以個人先推開佢姐-V-BY凹凹 15行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

):
Posted at 2011-07-07 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-07-05 11:25 AM 發表:
真係慘la 你....冇人識彈琴咩@@?
條油乜水ar....禁衰ge-.-?!
做中間人係慘ga la....我都試過無數次
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有呀,d人又唔敢出泥彈-3-
呀sir泥,佢不嬲都係咁~
唔明點解唔可以和平咁相處-v-
Posted at 2011-07-07 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]