yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 7 月 6 日  星期三   酷熱


綵排. 不安 分類: 日常生活

今日遲左出門口,得5分鐘要返到學校-0-

係咁跑係咁跑,好彩都冇遲到-v-

好ya,我隔離個個又借左d漫畫比我看啦@@

9點幾果時要去禮堂彩排,勁驚囉><

我第一次彈呢d大琴,不過唔係好多人姐-_-

原來普通琴同個d大琴冇分別架囉-0-

又話我彈得勁快囉,明明好慢呀-3-

女仔個part真係冇聲架囉,

男仔唱到好似鬼食泥咁,成班都唔比心機.

唉 同個指揮唔得囉,又話彈彈下要望下佢-.-

其實今日返學就係為左彩排,之後都冇咩野要做-v-

睇"史力加"同"反斗奇兵"2套都好無聊.

唉 都唔知返學泥做咩既,日日返學等放學xd

lunch

食炒米粉,食完之後要返學校拎漫畫呀/_\

d漫畫我放左係櫃桶唔記得拎-_-

返屋企換衫出去沙田,好似成日冇咩時間~_~

比返d野人同埋行陣街=]

去左睇專輯,果2個人唔知咩事囉.

我睇完d碟放低佢又拎起泥睇囉-0-

人睇佢又睇真係好煩囉,整到唔想睇就走=D

食yogurt,今次食左21蚊=]

坐巴士返屋企,好暈囉@@

聽日可以唔洗返一日,感動到喊呀xd

發表時間:2011-07-07 12:47 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


tyt528 於 2011-07-07 11:45 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹(K)
首先你個標題已經係一個嚴重既錯誤!!-V-
係綵排而非彩排...知道嗎?
錯一個字就要扣0.5分架啦,你已經得返0.5啦;D
我用5MIN返學校已經岩架啦,唔需要跑=V=
咩本漫畫好好睇咩? @0@
大琴係咩?你唔係用開普通琴架咩?唔明
你快即係你練得太熟啦~
你地班好唔團結咁喎...-口-
有戲睇都唔錯啦,留係屋企都唔係好好JA~
咁都唔記得既,我一定好好珍惜繪本><
又唔POST下D YOGURT相~
洗唔洗喊呀?等姐姐俾張紙巾你;P
BY凹凹 14行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
有咩錯呀-3-?
哦 中文太差了xd
e+又唔係考試,唔洗咁認真~
平時要10分鐘架-v-
嗯嗯^^
台上面果部琴唔係普通琴.
我應該唔好成日練;D
不嬲都係xd
套戲好悶架,仲有聽過囉-_-
我個腦裝唔到野架-3-
我好懶><
要呀,多謝=]
Posted at 2011-07-08 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2011-07-07 01:05 PM 發表:
你好忙ar v3v放假好似你都成日出街-.-我ar ma 5比我出街ar>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀/_\
係屋企好悶嘛xd
唉 我呀媽都唔理我既-v-
Posted at 2011-07-07 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]