| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
綵排.  |
分類: 日常生活 |
今日遲左出門口,得5分鐘要返到學校-0-
係咁跑係咁跑,好彩都冇遲到-v-
好ya,我隔離個個又借左d漫畫比我看啦@@
9點幾果時要去禮堂彩排,勁驚囉><
我第一次彈呢d大琴,不過唔係好多人姐-_-
原來普通琴同個d大琴冇分別架囉-0-
又話我彈得勁快囉,明明好慢呀-3-
女仔個part真係冇聲架囉,
男仔唱到好似鬼食泥咁,成班都唔比心機.
唉 同個指揮唔得囉,又話彈彈下要望下佢-.-
其實今日返學就係為左彩排,之後都冇咩野要做-v-
睇"史力加"同"反斗奇兵"2套都好無聊.
唉 都唔知返學泥做咩既,日日返學等放學xd
lunch
食炒米粉,食完之後要返學校拎漫畫呀/_\
d漫畫我放左係櫃桶唔記得拎-_-
返屋企換衫出去沙田,好似成日冇咩時間~_~
比返d野人同埋行陣街=]
去左睇專輯,果2個人唔知咩事囉.
我睇完d碟放低佢又拎起泥睇囉-0-
人睇佢又睇真係好煩囉,整到唔想睇就走=D
食yogurt,今次食左21蚊=]
坐巴士返屋企,好暈囉@@
聽日可以唔洗返一日,感動到喊呀xd
|
| 發表時間:2011-07-07 12:47 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
tyt528 於 2011-07-07 11:45 PM 發表:
C0MM3N+ 怡妹妹(K) 首先你個標題已經係一個嚴重既錯誤!!-V- 係綵排而非彩排...知道嗎? 錯一個字就要扣0.5分架啦,你已經得返0.5啦;D 我用5MIN返學校已經岩架啦,唔需要跑=V= 咩本漫畫好好睇咩? @0@ 大琴係咩?你唔係用開普通琴架咩?唔明 你快即係你練得太熟啦~ 你地班好唔團結咁喎...-口- 有戲睇都唔錯啦,留係屋企都唔係好好JA~ 咁都唔記得既,我一定好好珍惜繪本>< 又唔POST下D YOGURT相~ 洗唔洗喊呀?等姐姐俾張紙巾你;P BY凹凹 14行
|
網主回覆
thx(:
有咩錯呀-3-?
哦 中文太差了xd
e+又唔係考試,唔洗咁認真~
平時要10分鐘架-v-
嗯嗯^^
台上面果部琴唔係普通琴.
我應該唔好成日練;D
不嬲都係xd
套戲好悶架,仲有聽過囉-_-
我個腦裝唔到野架-3-
我好懶><
要呀,多謝=] Posted at 2011-07-08 05:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你好忙ar v3v放假好似你都成日出街-.-我ar ma 5比我出街ar>
|
網主回覆
係呀/_\
係屋企好悶嘛xd
唉 我呀媽都唔理我既-v- Posted at 2011-07-07 10:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|