yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 7 月 8 日  星期五   酷熱


Music Contest` 不安 分類: 日常生活

琴晚終於記得要報中二既學會,

其實好多我都想參加我都唔知簡咩好@@

如果個個日語班轉做韓文班一定簡個個-v-

個個美容又想參加囉,但係又驚太貴~_~

我家姐見到我張學生張想sd比佢d fd囉,

我係咁大叫,最後我win左,不過1點先訓z_z

返到學校係到派暑期功課,超多呀/_\

其實我唔知今年做唔做好呀,

因為上年我做曬D老師睇都冇睇過比返我地-v-

之後就去music contest 啦,好緊張><

我地班d男得得返8個囉,有d去左參加其他活動,

有d係之前綵排果時比個呀sir話佢地特登唱大聲d,係到搞事.

根本無理取鬧呀,其實有d sad囉v_v

呢次係我地班最後一次上台表演點解唔可以完完整整?

係咁心裹面叫自己唔好驚張,唔想出手汗xd

其實都唔係好驚,最後佢地唱錯歌詞-v-

彈最後個音咩壓力都冇啦,輕鬆曬=]

好多班都表演得好好呀,好過我地好多囉-.-

彈"給自己的信"個個人好勁呀,超難的說><

班際完左就到個人,d人彈琴好勁呀@@

某人又係到話我幾時先可以彈到人地咁勁?

超 佢自己指揮都唔係好勁姐-_-

我都好想可以人地咁勁呀/_\

之後有幾個嘉賓係到吹好似小號既野,

好悶呀,對小號一d興趣都冇囉-v-

之後頒獎,1a 1b 1d都有獎囉,就係得1c冇v_v

其實有d糗囉.最衰係我彈得唔好=(

估唔到1b係f.1最好囉,不過佢地唱完見到miss鄭@@

最後太多時間最好既班要表演多次,超無聊- -

今日好似早左幾分鐘放學=]

lunch

食m記,都唔知食咩好~_~

排緊隊果時有個人叫我買慈善獎卷,

係個個麥當勞叔叔之家慈善基金泥,

唔知點拒絕人,算啦,當幫下d小朋友都好=]

2點返到屋企~

發表時間:2011-07-08 09:47 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


chingV_V1997 於 2011-07-11 08:34 AM 發表:
c m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-07-11 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingV_V1997 於 2011-07-11 08:34 AM 發表:
c m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-07-11 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chingV_V1997 於 2011-07-11 08:34 AM 發表:
c m
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-07-11 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2011-07-08 11:58 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
你地咁快就要揀定下年報咩架啦?
我地都係下年的事下年做架囉...-v-
我覺得多人學日語多d,韓文好少xd
美容學泥做先?係咪有得堂堂扮靚靚?@v@
點可以咁架?你家姐咁衰既-.-
咩你張學生相好好笑架咩?
我之前貼左張學生相落白板都冇人理的說-v-
緊係做啦,你做左又唔怕"薛"底架~
o哂囉-口-唱得大聲先d人先聽到架啦~
咁你地班既男聲咪好單薄?=0=
哈哈...我都係跟大隊唱唔會唱錯歌詞;p
其實彈琴都唔一定要好叻先上得台表演架姐=v=
咁1e都可以陪你地唔拎獎姐;D
我就唔會買囉,因為我銀包成日唔帶錢=D
BY凹凹 16行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
係呀,
係囉,下年簡都未遲-3-
但係學日文泥做咩,唔中意日本d星><
興趣呀,學校都唔可以化妝.
咪係囉.
係呀,小學雞咁><
我唔敢貼出去呀-.-
咁又係,可能下年d老師會理-v-
咪係囉,kai kai地.
係呀-3-
就係成班都唱錯xd
我地冇1e架v3v
幫下人都好既,咁你要個銀包做咩xd
Posted at 2011-07-10 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IrisTingLam 於 2011-07-08 11:43 PM 發表:
cM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2011-07-10 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]