| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
Music Contest`  |
分類: 日常生活 |
琴晚終於記得要報中二既學會,
其實好多我都想參加我都唔知簡咩好@@
如果個個日語班轉做韓文班一定簡個個-v-
個個美容又想參加囉,但係又驚太貴~_~
我家姐見到我張學生張想sd比佢d fd囉,
我係咁大叫,最後我win左,不過1點先訓z_z
返到學校係到派暑期功課,超多呀/_\
其實我唔知今年做唔做好呀,
因為上年我做曬D老師睇都冇睇過比返我地-v-
之後就去music contest 啦,好緊張><
我地班d男得得返8個囉,有d去左參加其他活動,
有d係之前綵排果時比個呀sir話佢地特登唱大聲d,係到搞事.
根本無理取鬧呀,其實有d sad囉v_v
呢次係我地班最後一次上台表演點解唔可以完完整整?
係咁心裹面叫自己唔好驚張,唔想出手汗xd
其實都唔係好驚,最後佢地唱錯歌詞-v-
彈最後個音咩壓力都冇啦,輕鬆曬=]
好多班都表演得好好呀,好過我地好多囉-.-
彈"給自己的信"個個人好勁呀,超難的說><
班際完左就到個人,d人彈琴好勁呀@@
某人又係到話我幾時先可以彈到人地咁勁?
超 佢自己指揮都唔係好勁姐-_-
我都好想可以人地咁勁呀/_\
之後有幾個嘉賓係到吹好似小號既野,
好悶呀,對小號一d興趣都冇囉-v-
之後頒獎,1a 1b 1d都有獎囉,就係得1c冇v_v
其實有d糗囉.最衰係我彈得唔好=(
估唔到1b係f.1最好囉,不過佢地唱完見到miss鄭@@
最後太多時間最好既班要表演多次,超無聊- -
今日好似早左幾分鐘放學=]
lunch
食m記,都唔知食咩好~_~
排緊隊果時有個人叫我買慈善獎卷,
係個個麥當勞叔叔之家慈善基金泥,
唔知點拒絕人,算啦,當幫下d小朋友都好=]
2點返到屋企~
|
| 發表時間:2011-07-08 09:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
thx(: Posted at 2011-07-11 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-07-11 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-07-11 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2011-07-08 11:58 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 你地咁快就要揀定下年報咩架啦? 我地都係下年的事下年做架囉...-v- 我覺得多人學日語多d,韓文好少xd 美容學泥做先?係咪有得堂堂扮靚靚?@v@ 點可以咁架?你家姐咁衰既-.- 咩你張學生相好好笑架咩? 我之前貼左張學生相落白板都冇人理的說-v- 緊係做啦,你做左又唔怕"薛"底架~ o哂囉-口-唱得大聲先d人先聽到架啦~ 咁你地班既男聲咪好單薄?=0= 哈哈...我都係跟大隊唱唔會唱錯歌詞;p 其實彈琴都唔一定要好叻先上得台表演架姐=v= 咁1e都可以陪你地唔拎獎姐;D 我就唔會買囉,因為我銀包成日唔帶錢=D BY凹凹 16行
|
網主回覆
thx(:
係呀,
係囉,下年簡都未遲-3-
但係學日文泥做咩,唔中意日本d星><
興趣呀,學校都唔可以化妝.
咪係囉.
係呀,小學雞咁><
我唔敢貼出去呀-.-
咁又係,可能下年d老師會理-v-
咪係囉,kai kai地.
係呀-3-
就係成班都唱錯xd
我地冇1e架v3v
幫下人都好既,咁你要個銀包做咩xd Posted at 2011-07-10 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2011-07-10 09:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|