更日攬球終極戰~~不過唔駛柑早起身,,再次冇遲到牙!yeah!!
我地對聖家牙>w<"[嘉諾撒聖家書院"}去到唔駛咁急熱身~~
牙sir要我地行上行落,,可以講冇熱過身添牙!!牙sir又派左我出
賽//,,唉..!!比賽3場出左3場~~!"牙sir呀.,."don't play me!!
未出實嗰陣見聖家熱身好似好有power,.,.,好驚驚口圭>/\<"
落左去草地,,,見到牙sir話好勁嗰個10號名叫【獅子]的"人"..受左傷...,
到我地打~!|!||我地贏左\\||我一路打..,,.我地稍勝..,我地當然開心.,.
但係我見到佢地一個一個係到哭..,,心有d唔舒服,.,.//
我地因為要攞獎牌&獎杯但係頒獎又5點幾先頒所以我地決定左.,.,--==-"
食飽飯之後行陣街先番~~!!||!;;"kaka
我地係石硤尾行左陣就番去草場...,,,番到去唔見牙sir.,,.就打電電問牙sir係冰//,.,
點豬牙sir同第2d女仔去左旺角玩!!~我地聽到即搭地鐵去join埋佢地.,..,
佢地係到貫33牙sir超無奈咁跟住,,,因為我地冇晒$$,,
so走左去第222度行~我地叫埋超無奈既sirsir同我地一齊行!
我都唔豬行到咩街,,我就有個同學仔買臭豆腐食哇~
臭屎人牙,,,好似有人踩左屎咁臭!!
我地一路行,,一路搵d風吹咩方向~
點豬每次d風轉左方向我地就"文】到d屎味!!
好惡頂口圭!!
跟住就番草場等頒獎,,勁頭痛!!痛到想死!!
捱埋佢~~番到家冇頭痛嚕~~
洗白白,,傾電電,,msn,,教教豬!!
|