今日差d番學遲到牙∼!!仲要冇帶[姐]!!好采番學途中∼∼德高望重既校[董]見我冇{姐)..
就叫埋我一齊(姐]∼唉..已經就遲到架喇!仲要俾校董拖慢黎行..∼心諗--都最後一日啦...
唔好咁玩我喇∼差唔多番到學校既時候,,.//..,"校董問我一題唔答唔得既問題,,,[幾點打鐘上堂")我好無奈咁題,,/"
{888點半]then校董董(可唔可以叫老蒙董嫁@@"}好順勢睇錶喇~~一睇完就問我【我咪整到你遲到!!?]
我好無奈咁點頭,,,因為個陣係88:45喇~~> - <"好無聊咁過埋落去~.,//
天日就係攬球比賽喇..,,"\\!!好鬼死驚牙!!
第111場對西祟"西貢崇真天主教中學】~~/|/
第222場對羅桂祥牙!!【香港管理專業協會羅桂祥中學,,,名好長過人架/\/}
驚黎都冇用/\/算~~訓教教豬仲好,,,閉!!
|