今日開學la...都幾無聊
陳x做左我地個班主任..^^
仲有miss pe chan..〔呵呵〕
吓...
聽日可以要o炸頭髮....
唔想呀.............................=3=
唔講la.......去瞓覺覺豬lu.......88^^
哩幾日無得玩msn
最衰都係個個人send左d毒俾我=3=
我就係咁上網....
上左拍賣網
我買左野...^^
仲知就好悶la......!!