我今日約左e同e..去番補習
去到〔小包站〕到,見唔到e同e
之後一個e黎左
又等又等,見唔到琪一個e
我就同哩個e走左先,跟住去到5樓攞輸
咁就坐到9:35la,好快沖落去
上堂好悶,但呀sis好攪笑^∼^
有人要飲一樽大水...哈哈!
放學la.本身要去做義工
但係我雙腳整傷左呀.正是琴日跑完步〔9分鐘〕
之後同左老公仔去左睇Dr
兩雙腳都要包唔知叫咩野
好似護膝咁呀,又唔係咁彎得到喎......
睇完Dr,我地走啦
行到一half,老公仔話咩我
佢就咩左我係佢身上,好開心呀
唔使行路,呵呵
街上d人望住我地.呵呵..............
|